آشنایی با خدمات هاست صباح – زومیت

[ad_1]

اگر دانش فنی کافی برای انتخاب هاست مناسب ندارید، می توانید با انتخاب گزینه مناسب از بین پلن های مختلف صبا، با کارشناسان صبا ارتباط برقرار کنید. صباحست با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات و دغدغه های کاربران است.

صباحست با 15 سال تجربه میزبانی، انواع وب سایت های سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی را ارائه می دهد. در زیر برخی از خدمات ارائه شده در صباحست آورده شده است.

یکی از عوامل مهم زمانی که خرید توجه داشته باشید که این زمان کار است. Uptime مدت زمانی است که یک سایت در یک بازه زمانی مشخص در دسترس کاربران قرار می گیرد. زمان کار معمولاً به صورت درصد بیان می شود. صباحست احتمال دور شدن سایت شما را حتی با ارائه تقریباً 100% کاهش می دهد. غیرفعال کردن وب سایت باعث کاهش تعداد بازدیدکنندگان و فروش می شود و تأثیر منفی بر موقعیت وب سایت می گذارد.

اگر زبان برنامه نویسی وب سایت شما ASP.NET است و می خواهید هاست ویندوز بخرید یا در هنگام ساخت وب سایت خود از زبان برنامه نویسی PHP استفاده کرده اید و می خواهید هاست لینوکس بخرید، می توانید با تحقیق گزینه مناسب را برای هاست ویندوز و لینوکس انتخاب کنید. طرح های مختلف Sabhaast اگر می خواهید از کنترل پنل محبوب cPanel استفاده کنید، هاست لینوکس برای وب سایت شما مناسب است.

صبح هست

سرورهای صباحست در بهترین دیتاسنترهای ایران و آلمان قرار دارند. اگر ترافیک سایت شما از ایران است، بهتر است از سرورهای ایرانی استفاده کنید و اگر بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت شما خارج از ایران هستند، بهتر است از سرورهای خارج از ایران استفاده کنید. برای ایمن نگه داشتن سایت شما، تمام برنامه های Sabha دارای یک فایروال اختصاصی برای جلوگیری از حملات DDoS هستند. و وف اختصاصی اجرا شده است.

بک آپ گیری منظم و روزانه در سرورهای مجزا از دیگر ویژگی های پلن سبها است. یکی از موثرترین راه ها برای بهبود امنیت و موقعیت یک وب سایت در موتورهای جستجو، داشتن گواهینامه SSL است. صباحست با صدور انواع گواهینامه های SSL که می توانند از مرورگرهای معتبر پشتیبانی کنند، وب سایت شما را ایمن نگه می دارد.

اگر سایت خود را با وردپرس طراحی کرده اید و می خواهید سرعت و امنیت سایت خود را افزایش دهید، بهتر است از هاست وردپرس استفاده کنید. با استفاده از هاست وردپرس صبهاست سرعت وب سایت وردپرسی شما تا 5 برابر افزایش می یابد. هاست وردپرس Sabhaast با استفاده از منابع سخت افزاری قدرتمندتر مانند هارد NVMe و پردازنده های قدرتمند و رم بالا و همچنین استفاده از وب سرور LightSpeed ​​باعث افزایش سرعت سایت وردپرس شما می شود.

اگر سایت شما بازدید کننده زیادی دارد و به دنبال راهی موثر برای افزایش سرعت و امنیت سایت خود هستید پیشنهاد می کنیم از سرور مجازی استفاده کنید. در سرور مجازی، بر خلاف هاست اشتراکی، شما منابع را با سایت های دیگر با استفاده از همان سرور به اشتراک نمی گذارید. در واقع تخصیص منابع در سرور مجازی یکی از مزیت های اصلی سرور مجازی است.

در سرور مجازی یا VPS، همه منابع سرور به عنوان یک سرور اختصاصی در دسترس کاربر قرار نمی گیرند. به همین دلیل یک سرور مجازی در رابطه با سرور اختصاصی هزینه آن کمتر و بیشتر از هاست اشتراکی است. مزیت سرور مجازی عیب یابی سریع و دسترسی کامل به کنترل پنل سرور و بازیابی آسان است.

یکی دیگر از مزیت های سرور مجازی داشتن آدرس IP اختصاصی است. سرور مجازی برای تراکنش های مالی آنلاین مانند صرافی های منتخب مناسب است. سرور مجازی صبا است در بهترین دیتاسنترهای ایران و اروپا قرار دارد. یکی از ویژگی های مهم پلن های سرور مجازی صبها، پورت شبکه 1 گیگابایتی و فناوری ابر است.

سرورهای اختصاصی یک گزینه عالی برای شرکت های بزرگ و ویترین های فروشگاهی با بازدیدکنندگان زیاد هستند. از جمله ویژگی های پلن های مختلف سرور اختصاصی صبا می توان به ترافیک نامحدود با پورت 1 گیگابایتی، منابع اختصاصی، IP اختصاصی، دسترسی روت کامل و قابلیت مجازی سازی اشاره کرد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما