آیمصرف قند زیاد ما رند ذهن می‌کند؟

[ad_1]

شکر در سبد غذایی اکثر ما وجود دارد. صبحانه را با چای یا قهوه شیرین شروع می‌کنیم و در طول روز نیز از مواد غذایی شیرین استفاده می‌کنیم.

به گزارش وری ول مایند، مغز از تمام ارگان‌های بدن انرژی بیشتری مصرف می‌کند. سوخت مغز مغز گلوکز (قند) است. به همین دلیل زمانی که گرسنه هستیم یا دچار افت قند خون می‌شویم و فکر می‌کنم برایمان سخت می‌شود. به یک مغز ما انرژی لازم برای کار کردن را ندارد. به همین دلیل میل به خوردن مواد شیرین پیدا می‌کنیم. شیرینی که یکی از محصولات مواد قندی برای مغز مضر است.

گاهی حتی حوس یک مزه‌ای را می‌کنیم که اصلا شیرین نیست. ولی بدن ما به آن نیاز دارد. اگر کمی دقیق تر بتوانیم دریابیم که آن غذا، پنهان است. () در ادامه درباره میزان مصرف بیش از حد قند، شما را همراهی می‌کنیم.

۱. مصرف به قند

به زیاده‌روی در استفاده از هر چیزی گفته می‌شود. معالجه در هر بُعدی، روانی و چه مادی به ما آسیب می‌رساند. مصرف شکر از این فائده مستثنا نیست و آسیب مستقیم آن بر مغز است. این آسیب به کاهش عملکرد مغز آن می‌شود. به همین دلیل است که باعث رشد سلول‌های مغزی و مواردی از پرتاب آن‌ها می‌شود. در برخی از مقالات بیش از حد شکر را دلیلی برای آلزایمر دانستند. قند باعث می شود سطح هوشیاری و بازیابی اطلاعات، در مغز افزایش یابد.

جالب است بدانید که نمک و چربی زیاد در صبح غذایی ما همین اثر منفی را بر مغز ما می‌گذارد. بهتر است از خوردن مواد غذایی، با ارزش غذایی کم (مواد غذایی که علت آن خوش طعم بودن زر، نمک وردن چبودن زر، نمک وردن چبادن است.

۲. اثرگذاری بر حالات روحی

قند بر خلق و خوی اثر می‌گذارد و تجربه هیجانات در نوجوانان را کاهش می‌دهد. کسانی که بیشتر در زندگی روزمره خود استفاده می کنند، در معرض دید به دیابر هستند که آمورواا هستند.

۳. اثر گذاری بر حالات مادی

قند موجود در غذاها فقط مغز ما خسته و افسرده نمی‌کند. در عوض سطوح، سرعت واکنش و ذخیره سازی را به مقدار زیادی کاهش می دهد. در واقع مغز با ازدیاد قند تحلیل می‌رود.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما