ارائه Oppo Find N با صفحه نمایش 7.1 اینچی تاشو و دوربین قدرتمند – Zomit

[ad_1]

Oppo زمان زیادی را صرف طراحی اولین گوشی تاشو خود کرد. این دستگاه همانند چهار سال گذشته شش بار در مدل های مختلف دیده شده است. با این حال، Oppo Find N سرانجام به مقصد خود رسید و برخی از انتخاب های طراحی هوشمند را در بازار رقابتی فلیپ فلاپ منحصر به فرد کرد.

یکی از تفاوت های اصلی این است که Oppo به نسبت صفحه نمایش معقولی پایبند است. صفحه نمایش خارجی 18:9 و صفحه نمایش داخلی 8.4:9 (کمی باریکتر از مربع) است. برای مقایسه، Galaxy Z Fold 3 به صفحه نمایش با نسبت تصویر 25: 9 مجهز شده است. به نوبه خود، Mate X به گوشی های معمولی با نسبت تصویر 19.5: 9 نزدیک تر است.

Oppo Find N

اگرچه نسبت ابعاد صفحه نمایش تاثیر زیادی بر قابلیت های دستگاه دارد. ویژگی Oppo Find N به این عملکرد محدود نمی شود. محصول جدید اوپو نسبت به رقبای خود کوچکتر است. دارای صفحه نمایش خارجی 5.49 اینچی و صفحه نمایش داخلی 7.1 اینچی. این ابعاد دستگاه را از نظر اندازه بین گوشی های تاشوی کوچکتر و گیره های افقی بزرگتر قرار می دهد.

لولای انعطاف پذیر جدید تلفن جدید Oppo دو عملکرد مهم را انجام می دهد: صفحه نمایش را به شکل پارگی در قسمت تاشو تا می کند که به لطف آن چین و چروک های صفحه 80 درصد کمتر قابل مشاهده است. . هنگامی که گوشی تا شده است، فاصله بین دو نیمه را از بین می برد.

Oppo Find N

این لولا حالتی به نام حالت FlexForm را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. لولای دستگاه می تواند دو نیمه را در هر زاویه ای از 50 تا 120 درجه نگه دارد و به تلفن همراه این امکان را می دهد که به عنوان یک سه پایه عمل کند و برای تماس های ویدیویی طولانی یا عکس های تایم لپس استفاده شود.

Find N Oppo یک صفحه نمایش 12 لایه سفارشی دارد که از شیشه ساخته شده است از Flexion Ultra Thin Glass استفاده شده است که بسیار نازکتر از رقبا است (0.03 میلی متر در مقابل 0.6 میلی متر). این ضخامت صفحه نمایش را بسیار انعطاف پذیرتر از رقبای خود می کند. تست تایید شده TUV نشان داد که پس از 200000 چین روی صفحه نمایش هیچ چین و چروک قابل مشاهده است.

Oppo Find N

لایه اصلی صفحه نمایش LTPO AMOLED است که می تواند نرخ تازه سازی را از 1 تا 120 هرتز برای مطابقت با محتوا تنظیم کند. در حالی که فرکانس نمونه برداری لمسی می تواند تا 1000 هرتز برسد. Oppo در گوشی هوشمند جدید خود، رندر رنگ و روشنایی نمایشگرهای داخلی و خارجی را کالیبره کرده است. آنها می توانند به حداکثر روشنایی 1000 نیت برسند. اما در 10240 سطح نور رتبه بندی شده است. در نتیجه، آنها همیشه روشنایی کامل را در تمام شرایط نوری ارائه می دهند.

نمایشگر خارجی این گوشی 5.49 اینچی با شیشه ویکتور گوریلا گلس با وضوح 1972 در 988 پیکسل و نرخ رفرش استاندارد 60 هرتز محافظت می شود. صفحه نمایش داخلی 7.1 اینچی دارای رزولوشن 1792 در 1920 پیکسل و نرخ تازه سازی 1 تا 120 هرتز است.

مشکل دیگر این است که Oppo Find N از تراشه اسنپدراگون 888 با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 استفاده می کند. این گوشی در مجموع به پنج دوربین مجهز شده است: سه دوربین در پنل پشتی و دو دوربین سلفی (یکی برای صفحه نمایش). تاشو به این معنی است که می توانید از دوربین سلفی اصلی نیز استفاده کنید.

Oppo Find N

لنز واید این گوشی هوشمند مجهز به سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 (1.56 اینچ، 1.0 میکرومتر)، سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض (14 میلی متر، IMX481) و سنسور 13 مگاپیکسلی (5 میلی متر) است. ). همچنین توسط یک لنز تله فوتو به آن متصل می شود.

مقاله مرتبط:

این گوشی مجهز به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که با توجه به ابعاد جمع و جور دستگاه، بسیار بزرگ به نظر می رسد و از شارژ با سیم و بی سیم به ترتیب 33 وات SuperVOOC و 15 وات AirVOOC و 10 وات شارژ معکوس پشتیبانی می کند.

Oppo Find N از 23 دسامبر در چین در دو مدل یکی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و دیگری با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. هر دو نسخه به ترتیب 1200 دلار و 1410 دلار قیمت دارند. ناامیدکننده است که اوپو قصد ندارد Find N را در بازارهای خارجی چین عرضه کند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما