افراد مبتلا به شلوار 21 ساله کمتر احتمال دارد به دیابت مبتلا شوند-روزیاتو

[ad_1]

طبق مطالعات انجام شده ، دیابت نوع 2 برگشت پذیر است و کاهش وزن حتی در افراد با وزن طبیعی می تواند منجر به این تغییر شود. به گزارش دیلی میل ، محققان می گویند چاقی لزوماً منجر به دیابت نوع 2 نمی شود ، بلکه از “آستانه چربی خاص” فراتر می رود. و به عنوان یک قاعده کلی برای اجتناب از دیابت نوع 2 ، دانشمندان می گویند دور کمرتان باید همانند 21 سالگی باشد.

پروفسور روی تیلور از دانشگاه نیوکاسل می گوید: “اگر نمی توانید شلوارهایی را که در 21 سالگی می پوشیدید بپوشید ، بدن شما بیش از حد چاق است و حتی اگر اضافه وزن ندارید ، در خطر ابتلا به دیابت نوع 2 هستید.” استاد ، “تو هستی”

متخصصان 12 فرد مبتلا به دیابت نوع 2 را که BMI طبیعی داشتند مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. سپس آنها به مدت 2 هفته از رژیم غذایی 800 کالری در روز تغذیه کردند. رژیم غذایی متشکل از سوپ و شیک. و به آنها کمک کرد تا 4 تا 6 هفته دیگر وزن کم کنند. این کار به مدت 3 دور تکرار شد تا اینکه آنها 10 تا 15 درصد وزن اولیه خود را از دست دادند.

دیابت نوع 2

هشت نفر از این افراد بهبود یافته اند. بنابراین ، سطح قند خون آنها متعادل بود و از داروهای دیابت استفاده نمی کردند. در نتیجه این رژیم ، میزان چربی در کبد و لوزالمعده آنها به میزان قابل توجهی کاهش یافت و توانایی لوزالمعده در تولید انسولین بازیابی شد. دانشمندان می گویند یافته ها نشان می دهد که هر فرد “آستانه چربی خاصی” دارد و در صورت فراتر رفتن از این آستانه به دیابت نوع 2 مبتلا می شود.

پروفسور تیلور می گوید: “این مطالعه که در کنفرانس دیابت نیز ارائه شد ، برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 و درمان آنها معکوس است.” “این نتایج اولیه به وضوح نشان می دهد که دیابت ناشی از چاقی نیست ، بلکه ناشی از اضافه وزن است. دلیل آن وجود چربی زیاد در کبد و لوزالمعده است. “

دیابت نوع 2

پروفسور تیلور می گوید: “پزشکان اغلب معتقدند که افزایش وزن در افرادی که جزو افراد چاق طبقه بندی نمی شوند ، عامل م inثری در دیابت نوع 2 نیست.” “این بدان معناست که پزشکان اغلب کاهش وزن را به افراد با وزن طبیعی توصیه نمی کنند. “و ابتدا به آنها دیابت و انسولین تجویز می کنند.”

با این حال ، 4.5 میلیون انگلیسی مبتلا به دیابت نوع 2 هستند و از هر 10 نفر یک نفر هنگام تشخیص دیابت دارای وزن طبیعی است.

بیشتر بخوانید:

نکاتی در مورد دیابت نوع 2 که ممکن است از آنها اطلاع نداشته باشید

تفاوتهای اصلی بین دیابت نوع 1 و نوع 2 چیست؟


[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما