امکان ضبط و پخش جلسات صوتی به لطف ویژگی جدید Club House – Zomit

[ad_1]

آیا باشگاه را به خاطر دارید؟ محبوبیت این برنامه در اواخر دهه 1920 افزایش یافت و همه می خواستند دعوت شوند و عضو شوند. اکنون دوران ابتدایی او به پایان رسیده و شهرتش تا حدودی کاهش یافته است. با این حال، به نظر می رسد این برنامه از فاز اول جان سالم به در برده و اکنون ویژگی های جدیدی دریافت می کند.

آخرین ویژگی اضافه شده Replay است که این شرکت از سپتامبر آن را تبلیغ کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی جدید به سازندگان محتوا اجازه می دهد تا یک جلسه را ضبط کرده و آن را در پروفایل یا باشگاه خود منتشر کنند. چند روز پیش، کلاب هاوس به طور رسمی از انتشار بازی Replay در وب سایت خود خبر داد. در اینجا گزیده ای از بیانیه مطبوعاتی Clubhouse در مورد این ویژگی جدید است:

بازپخش این یک ویژگی اختیاری است که سازندگان می توانند آن را در هر اتاق عمومی روشن یا خاموش کنند. چه زمانی پخش فعال است، هر کسی در باشگاه می‌تواند کل جلسه صوتی را در هر زمانی پخش کند. آنها تمام عناصر اتاق های باشگاه را به صورت زنده در نسخه ضبط شده می بینند.

عملکرد پخش مجدد در باشگاه

ویژگی جدید همچنین شامل امتیازهای جایزه نیز می شود. کاربرانی که به پخش مجدد جلسه گوش می دهند ممکن است پیوندهای پین شده را نیز ببینند. لینک های پین شده در بالای رام فعال می مانند و در حین پخش مجدد به صورت پویا تغییر می کنند. علاوه بر این، جلسات را می توان دانلود کرد و کاربران می توانند آنها را در دستگاه خود ذخیره کنند یا برای افراد دیگر ارسال کنند. حتی می توانید 1.5 تا 2 برابر سریعتر به محتوای ضبط شده گوش دهید. همچنین امکان ساخت کلیپ های 30 ثانیه ای از محتوای ضبط شده وجود دارد.

مقاله مرتبط:

مدیران اکنون می توانند بفهمند که چه تعداد از افراد در اتاق خود آنلاین هستند و چه تعداد به فایل ضبط شده گوش می دهند. قابلیت پخش مجدد برای افرادی که ممکن است دائماً در بحث های صوتی آنلاین حضور نداشته باشند بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این، اگر موضوع مهمی در جلسه ای مطرح شد، می توانید بعداً در یک فایل صوتی ضبط شده دوباره به آن گوش دهید.

نظر شما در مورد ویژگی جدید Clubhouse چیست؟ به نظر شما آیا این ویژگی می تواند عملکرد آن را بهبود بخشد؟

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما