اولین استارتاپ بیمه مجوز گرفت – زومیت

[ad_1]

بیمه صنعت گستر برای وارد کردن به حوزه فروش و پشتیبانی آنلاین، تا مدت‌ها این صنعت را از مزتفاوم نعت را از مزتفادای. اما پس از مدتها و بهدستآمدن مطمئنخاطر از امنیت در زمینه های مالی و پرداخت، برخی از ترسها کنار گذاشته شده و زمینهای پیش آمد تا صنعت بیمه نیز طعم فروش و پشتیبانی آنلاین را بچشد.

بیمه‌بازار اولین حرکت استارتاپی در حوزه بیمه آنلاین بود که کارش را از سال ۱۳۹۵ شروع کرد. این قدم بزرگ در حوزه فروش آنلاین بیمه، مثل سایر استارتاپها در ایران، برای پاگرفتن و ادامه دادن ماجراهای زیادی را از سر گذراند و مثل هر کسب و کاری، چند بار گرفتار پیچ های سخت شد.

بااین‌حال حفظ حفظ در هر مسیری، راز موفقیت است. بیمه بازار هم با درپیشگرفتن همین منش، پیچ ها را پشتسر بگذار و امروز بهعنوان کارگزار رسمی فروش بیمه کارش را ادامه دهد. بعد از این حرکت جسورانه، شرکت‌های دیگری هم برای فروش بیمه دورخیز وارد بازار رقابت شدند.

مهم ترین مزیت این سایت خرید آنلاین بیمه، شرایط ارزیابی اکثر شرکتهای بیمه و مقایسه قیمتهاست. این ویژگی فرصتی است برای درخواست‌های خرید بیمه که بعد از مطالعه و مقایسه، همان بیمه‌های را بخرنر کهاسان است.

بازار بیمه

درحال‌حاضر، ۷۰ درصد بیمه‌ها در بیمه‌بازار به‌صورت آنلاین صادر و نسخه‌های کاغذی، درصد بیمه‌ار هرسار تنها درصورو.

علاوه بر این، خط پشتیبانی آنلاین بیمه‌بازار فعال در خدمت خدماتی است که سؤارد دارند یا درند دارند یا درند دارند یا درند دارند یا درند رنرنررن. بخش پشتیبانی به‌طور امن در هر روز جواب‌گوی ۲۰۰۰ تماس است. این میزان تماس نشان‌دهنده ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با خرید است که خرید آنلاین بیمه را به بیمه همای را به رتیه‌ها می‌کند.

ارتباط با ارتباط در بیمه‌بازار، تنها به بخش پشتیبانی ختم نمی‌شود. در شبکه های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام، تاحدمکن اطلاعات پیچیده در حوزه بیمه و تغییرات صورت گرفته در قوانین آن، با زبانی ساده برای مخاطبان توضیح داده می شود. در این بخش نیز، پاسخ‌دهی به سؤالات و بررسی مسائل مربوط به اولویت‌های کار است.

حالا پنجسال پس از شروع کار و به دست آوردن اعتماد و رضایت مصرف کننده، بیمه بازار دارای مجوز کارگزاری برخط را دریافت و به شرکتی رسمی برای فروش بیمه تبدیل می شود.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما