ایمپلنت ستون فقرات ; امیدی تازه برای درمان کامل فلج

[ad_1]

فرارو- یکی از ناگوارترین عوارضی که بشر با آن سروکار دارد، عوارض مربوط به فلج و قطع نخاع است که متأسفانه تا پیش از این روش درمانی امیدوارکننده برای آن یافت نشده است. با این حال گروهی از تحقیقات تحقیقاتی را منتشر کرده است که نشان می دهد با استفاده از روشی که از نتایج به دست آمده از ایمپلنت ستون فقرات که به پالس های الکتریکی مجهز است، می تواند این عارضه را درمان کند.

ارش فرارو، در سال 2017، فردی به نام میشل روکاتی در پی یک تصادف با موتور، پایین تنه اشلا فلج شد، اما در سال 2020، به لطف یک یکال 2020، به لطف یکاشت نخاعی جدید، او دوباره راه برود. این روش جدید شامل یک ایمپلنت ستون فقرات بود که پالس‌های الکتریکی را به دستگاه می‌فرستد و از عملکرد مغز ی‌کنتد می‌کرد. دانشمندان می‌گوید نتایج این روش نشان می‌دهد که می‌تواند به فقرات فقرات آسیب‌های شدید ستون فقرات نتانرنورنورنونب.

این نتیجه تحقیقات طولانی مدت در استفاده از پالس های الکتریکی برای بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به آسیب نخاعی از جمله مطالعه سال 2018 توسط همان تیم که به بیماران مبتلا به فلج نسبی پایین تنه کمک کرد دوباره راه بروند، است. روکاتی در اولین باری که پالس‌های الکتریکی ایمپلنت فعال می‌شود و قدم می‌گذارد اولین باری پالس‌های الکتریکی ایمپلنت فعال می‌شود و می‌آید که قدم بردارد، به خنارنگب حبردارد، به خنانربیک. او یکی از سه بیمار شرکت کننده در این مطالعه بود که همگی پس از یک تصادف دیگر قادر به حرکت دادن پهخندن نه حرکت دادن پهخندن نه رکت دادن پهخندن. اما این سه نفر مدت کوتاهی پس از کاشت ایمپلنت شش سانتی‌متری و تنظیم دقیق پالس‌هرای آن را می‌دانند قدم‌هایی دم‌هان.

ایمپلنت ستون فقرات ;  امیدی تازه برای درمان کامل فلج

جوسلین بلوخ، جراح مغز و اعصاب در بیمارستان دانشگاه لوزان که به رهبری این کارآزمایی کمک کرد، گفت: این الکترودها بلندتر و بزرگتر از الکترودهایی بودند که قبلا کاشته بودیم و به لطف این فناوری جدید می‌توانستیم بیشتر ببینیم. البته این گامهای اولیه، در حالی که برای بیماران و بیمارانشان نفس گیر بود، به مشکلی برداشته شد و به میله های حمایتی و بالای قابل توجه بالاتنه نیاز داشت. اما نکته جالب توجه این بود که این بیماران می توانند فورا مراحل توانبخشی را شروع کنند و در عرض چهار ماه روکاتی می توانند تنها با یک عصا برای راه اندازی برود.

گرگوئر کورتین، عصب شناس در موسسه فناوری فدرال سوئیس که این تحقیق را با بلوخ رهبری میکرد، هشدار داد: «البته این معنی نیست که ما با این سرعت به یک معجزه رسیده باشیم، ولی این معجزه خیلی از دور هم نیست. روکاتی اکنون می‌تواند دو ساعت بایستد و تقریباً یک کیلومتر را بدون توقف راه بروان آن را نشان می‌دهد که آن هان هان نهان. روکاتی توضیح می‌دهد که به لطف این ایمپلنت اکنون می‌توان به چشم‌های مشتریان نگاه کند، روی میز اینواد نوادوا. اینها لذت‌هایی است که فقط یک فرد فلج قادر به درک آن‌ها است. او و سایر افراد حاضر در این مطالعه می توانند از پله ها بالا بروند، شنا کنند و قایق رندی کنند و قایق رانی کنند.

علم می‌گویند، این بهبودها به حرکت‌های حرکتی کمک می‌کنند که از طریق رایانه‌های بیمارانی که بیمار حامانه‌ای را دارند که مالانوا را حمل می‌کنند. دو نفر از مردم امروز می‌توانند ماهیچه‌های خود را بدون پالس الکتریکی کمی فعال کنند، اما فقط به مقار. این سه مرد یک سال قبل از مطالعه مجروح شد و گفت که تیم امیدوار است این فناوری را در فاصله کمتری با تصادف، بر روی افراد آسیب دیده آزمایش کند. او گفت: «آنچه همه ما به آن باور داریم این است که اگر زودتر بتوانیم این ایمپلنت را بر روی افهتامادارا بگذاریم.

با این همه، این روش نیز مانند هر روش جدید دیگری با چالش‌هایی است. در بهبود وضعیت، وضعیت بیمار هنوز در نوسان است که تعیین یک خط پایه برای اندازه گیری پیشرفت را می‌کند. همچنین درمان پزشکی و درد مداوم می‌توانبخشی را مختل کند. تا کنون، ایمپلنتها فقط برای کسانی که در بالای نشت قرار دارند قفسه سینه دارند، یعنی قسمتی که از پایه گردن تا شکم امتداد دارد، مناسب بوده است، زیرا برای این عمل به شش سانتیمتر نخاع سالم مورد نیاز است.

ایمپلنت ستون فقرات ;  امیدی تازه برای درمان کامل فلج

ایده استفاده از پالس های الکتریکی برای رفع فلج، برگرفته از استفاده از کاربرد برای تنظیم درد است و می گویند که این فناوری می تواند برای کاربرد پزشکی بیشتر ممورد استفاده قرار گیرد. آن‌ها همچنین نشان می‌دهند که این فناوری می‌تواند فشار خون پایین را در بیماران مبتلا به بیماری‌های نخاعی کند. آن‌ها علاوه بر این قصد دارند به زودی مطالعه کنند در مورد استفاده از این فناوری برای بیماری شنینرنپنشار. این تیم هشدار داد که هنوز کار‌های زیادی باقی مانده است تا بتوانیم از ایمپلت ختاعی برای دمالران تانبانارا استفاده کنیم. در واقع این روش هنوز کامل نشده است و هنوز مراحل تست بالینی خود را طی می‌کند. بلوخ گفت که او و کورتین روزانه حدود پنج پیام از بیمارانی که برای رفع فلج خود بدنبال کمک هستناد،. وی افزود او می‌کند که این افراد چه درخواستی دارند، اما باید صبر کرد تا نرتایج بالینی این رووش مورقد.

این دانش در مرحله بعدی قصد دارند رایانه‌های خود را که پالس‌ها را فعال می‌کنند، کوچک کنند، نتوارن‌ها را انجام دهند. انتظار دارند که این امر در سال جاری امکان پذیر باشد و برنامه هایی برای آزمایشات در تحقیقات بزرگ شامل 50 تا 100 بیمار در ایالات متحده آمریکا و سپس اروپا تدارک دیده شده است. کورتین در این خصوص گفت: «ما معتقدیم آینده روشنی برای فناوری انرژی عصبی وجود دارد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که این روش هرچه سریعتر در درمان بیمارن قرار گیرد.» نتایج این مطالعه روز دوشنبه در مجله معتبر طب طبیعت مطمئن نیستم.

منبع: sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما