تهدید بعدی جهان ; وقتی که بیوتیک‌ها کار نمی‌کنند

[ad_1]

تهدید بعدی جهان ;  وقتی بیوتیک‌ها کار نمی‌کنند //// ترجمه آقای اعتضادفرارو- رامانان لاکسمینارایان پژوهشگر ارشد در دانشگاه پرینستون و عضو شورای مشورتی ریاسر جمهوری آمریکا قمهوری آمریکا قمارزن جمهوری آمریکا قهمارین همهوری آمریکا قماریا ن دکتر لاکسمینارایان اپیدمیولوژیست بنیانگذار مرکز «پویایی، اقتصاد و سیاست گذاری بیماری» در واشنگان و اولاری »در واشنگتی نولاری. پژوهش های او در مورد مدل های اپیدمیولوژیک بیماری های عفونی و تحلیل اقتصادی مقاومت دارویی بر سلامت عمومی مورد توجه رهبران و سیاست گذاران در سراسر جهان قرار گرفته است.

او در کارگروه مقاومت ضد میکروبی شورای مشاوران علم و فناوری پرزیدنت اوباما حضور داشته است. او یکی از معماران کلیدی مرکز داروهای “مقرون به صرفه مالاریا” (AMFM) بوده است و سازوکار مالی مبتکران می شود که برای ارائه داروهای ضد مالاریا مقرون به صرفه و دارو در سراسر جهان ساخته شده است.

او در اصول اولیه در هندوستان را زمانی که آمار کمتر از 500 مورد و مرگ کمتر از 10 مورد پیش بینی کرد و اظهار داشت که بیش از 200 میلیون هندی به آسیب آسیب می زند و 1 تا 2 میلیون نفر برای اثر ممکن می شود. این بیماری جان خود را از دست می‌دهد که آن‌ها را سخت گیرانه‌ای اعمال کند.


به گزارش فرارو به نقل از فارین افرز ، در مطالعه‌ای که نتیجه آن در ماه ژانویه در مجله لنست منتشر شد، پژوهشگران دانشگاه واشنگتن تخمین زدند که سالانه 1.3 میلیون نفر بر اثر تأثیرهای باکتریایی نسبت به نسبت بیوتیکها جان خود را از دست می‌دهند. چنین‌هایی که سالانه جان بیشتر می‌کنند نسبت به مبتلایان به ایدز، اسهال و مالاریا می‌گیرند. مقاومت آنتی بیوتیکی بیش از هر بیماری عفونی دیگری به غیر از کوید -۱۹ و سل باعث مرگ و میر می‌شود.

ارزیابی های تازه صورت گرفته مشکل ناشی از مقاومت آنتی بیوتیکی را از بیرون می آورد و آن چه را می بینید که اکثر تحقیقات عمومی، متخصصان و پزشکان برای مدت زمان طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرند: استفاده از آنتی بیوتیک ها خطر بیفایده شدن ها. و یجاد بحران بزرگ بعدی برای بهداشت و سلامت را به همراه دارد.

با افزایش درآمد در سراسر جهان، مصرف آنتی بیوتیک ها نیز به ویژه در بخش کشاورزی و دامپروری جایی که دامپروری صنعتی بر روی حیوانات استفاده می شود است. استفاده از شرایطی را ایجاد می‌کند که می‌توان به آن‌ها اجازه داد در برابر داروها مقاوم شوند.

مقاومت آنتی بیوتیکی می‌تواند به دلیل اصلی مرگ و میر ناشی از بیماری‌های عفونی در سال‌های آتی تبیل شود. در سال 2016 میلادی، مجمع عمومی سازمان ملل متحد خواستار اقدام جهانی برای مقابله با بیوتیک‌های ج. با این وجود، از آن زمان، پیشرفتی حاصل نشده است. عدم اقدام به موقع پیامدهایی به دنبال خواهد داشت.

با بیاثر شدن آنتی بیوتیک ها، جوامع به وضعیت سابق مرگ و میر بیشتر و کاهش امید به زندگی باز میگردند که در آن جراحی های معمول، پیوندها و شیمی درمانی به احتمال بالای غیر قابل تحمل درمان بسیار خطرناکتر می شوند.

جنگ ابدی‌ها و قارچ‌ها

تیم‌ها برای فرار از درمان به زمان پیش از استفاده از آنتی بیوتیک‌ها باز می‌گردند. قارچها که خیلی از آن بیوتیکها مشتقات آن هستند و باکتریها از زمانشان در سیاره زمین در 3.5 میلیارد سال پیش دورهای پیش از ورود پستانداران به صحنه، در رقابت با حضور در صحنه، حضور دارند.

برخی از باکتری ها در طول زمان سازوکارهایی مانند دیواره های سلولی ضخیمتر و کمتر نفوذپذیر را برای مقاومت در برابر حملات قارچ ها ایجاد کرده اند که باعث ایجاد آنزیم های تولید شده توسط قارچ ها می شوند چرا که در غیر این صورت بدن ها را از بین میبرد.

هدف از ساختن موتور محرکه سلول آ. با این وجود، مقاومت مقاومت در دوران آنتی بیو‌ها به شدت افزایش یافته است. این داروها به روش زیر منجر به خنثی شدن تأثیر خود می شوند: که آنتی بیوتیکها می توانند با موفقیت سلولهای ایجاد شده اند عفوند را از بین ببرند.

با این وجود، حتی با بین رفتن باکتری‌های حساس، داروهایی که می‌توانند داروها را خنثی کننم کنند. با مکر از آنتیبیوتیک، همان جمعیتها به طور فزایندهای متشکل از داروهایی خواهند شد که در برابر داروها مقاوم هستند به روشی که استفاده از علف کشها در چمنزار در نهایت منجر به ایجاد چمنی برای علفهای هرز مقاوم می شود.

در طول ۸۰ سال متوالی، جوامع مختلف از آنتی بیوتیک‌ها در کاربرد صنعتی استفاده کرده اند. در مجموع، صدها هزار تن نسبت به بیوتیک در سال نه تنها برای درمان انسانهای مبتلا به بیماری، بلکه برای حمایت از گوشت مورد استفاده قرار گیرند، زیرا آنتی بیوتیکها به پروار کردن طیور، گاو و خوک کمک می کنند.

انسانها و حیوانات گروه‌های مشترکی که دارای دارو هستند، می‌توانند در حیوانات مقاوم باشند. در سالیان گذشته، از هر ده میلیون باکتری یک نسبت به آنتی بیوتیک‌ها مقاوم می‌شد.

با این وجود، در گذر زمان با استفاده از آنتی بیوتیک ها، باکتری هایی که نسبت به آن بیوتیک ها حساس هستند قادر به زنده ماندن هستند در حالی که آن دسته از بیوتیک ها که حساس هستند می توانند زنده بمانند. در حال حاضر، 10 تا 90 درصد از عوامل عامل بیماری به نسبت بیوتیک‌های قبلی مقاوم هستند. در حال حاضر بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری می‌شوند که با هیچ گونه درمان دارویی قابل درمان نیستند.

گام‌هایی برای جلوگیری از فاجعه مقاومت ضد بیوتیکی

درمان‌های علمی غیرقابل درمان مردم را در همه جا چه در کشور‌های ثروتمند و چه در کشور‌های و چه در کشور‌های وتار ر ر. با این وجود، بیش‌ترین مرگ و میر ناشی از مقاومت دارویی در جنوب آسیا و جنوب صحرای آفریقا رخ می‌دهد. نور کووید -19 که به سرعت در سراسر جهان پیش روی کرد مقاومت ضد بیوتیکی یک بیماری همه گیر با روسر هان هر با روسر هان هر با سراسر هان پیشنتی بیوتیکی یک بیمراری همه گیر با روونتگسان رساو ر با رورونتسسانت.

حضور انباشته‌ای که مقاومت ضد بیوتیکی در طول سال‌ها ایجاد کرده احتمالاً از ترلفات فعلی کووید ۱۹ تسیش. با این وجود، توجه به مقاومت ضد بیوتیکی به اندازه کوید -19 صورت نگرفته است. در حالی که هرساله تقریباً 50 میلیارد دلار برای مقابله با ایدز در با درآمد کم و متوسط ​​هزینه های جهانی برای مقابله با میکروبی کمتر از 1 میلیارد دلار در سال است. بیش‌تر این مخارج محدود در کشور‌های با درآمد بالا شده است.

با این وجود، اکنون می‌توانم گامی برای جلوگیری از فاجعه پیش رو (مقاومت آنتی بیوتیک) برداشت. تولیدکنندگان بخش کشاورزی، دام و طیور باید مصرف بیوتیک‌ها را در محصولاتشان به شدت کاهش دهند. در حال حاضر، 80 درصد از آنتي بيوتيك‌هاي جهان به صورت صنعتي براي پروار شدن ميلياردها مرواريد مي‌شوند.

مصرف آنتي بيوتيك در هر مكانيك شانسي براي بقايايي‌هاي مقاوم ايجاد مي‌كند. تامین کنندگان هستند که ثابت کرده اند می‌توان جمعیت بزرگی از مرغ‌ها را بدون قرار دان این ومتار ییار دان یمعیت بزرگی از مرغ‌ها را بدون قرار دار ثاین طیومتار یی. ایالات متحده آمریکا از سال 2014 میلادی به این سو شاهد کاهش 40 درصدی مصرف بیوتیک‌های مورد استفاده در کشاورزی و پرورش دام و طیور بوده است، بدون اینکه هیچ گونه کاهشی در حیواناتی که در سلامت دیده می‌شوند باشند. با این وجود، کارهای خیلی بیش‌تری می‌توانم انجام دهم.

اگر کشاورزان در ایالات متحده از بیوتیک ها در سطوح مشابه سطح کشاورزان اروپایی استفاده کنند، کل مصرف بیوتیک را در ایالات متحده ممکن است 50 درصد کاهش دهد. مقامها باید استانداردهای ایمنی زیستی در مزارع، دامپروریها و مرغداریها را بهبود بخشند تا در وهله نخست از آلوده شدن حیوانات جلوگیری کنند و سپس بر روی واکسنهای جدید برای بیماریها سرمایه گذاری کنند و کشاورزان و پرورش دهندگان و طیور متعهد به روشهایی باشند که می شوند. در حال حاضر با بهترین امکانات در دسترس هستند.

به بیان ساده تر، صنعت گوشت و طیور باید به مصرف مواد مصرفی محدود آنرتی بیوتیک را که رر نارک کرد.

هم چنین، مصرف کنندگان می‌توانند با مصرف گوشت بدون آنتی بیوتیک باعث ایجاد تغییر شوند. خیلی نمی‌دانند غذایی که مصرف می‌کنند با استفاده از آنتی بیوتیک‌ها تولید می‌شوند. هم چنین جمعیت‌های انسانی باید مصرف بی‌جهت آنتی بیوتیک‌ها را انجام دهند. پژوهشگران ۵۰ تا ۷۰ درصد آنتی بیوتیک‌های مصرف شده توسط انسان‌ها را نامناسب ارزیابی کرده اند. به عبارت دیگر، دارو‌ها حتی اگر هیچ‌گونه مقاومت میکروبی ایجاد نشود، سود واقعی برای بیماران مبتلا باشد. در بسیاری از کشورهای دیگر، بیوتیک‌ها بدون نسخه پزشک به راحتی در دسترس هستند.

این کشور‌ها از نقاط دیگر پزشک هستند که دسترسی به آن‌ها در آن مشکل است و می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. پزشکان در بسیاری از جهان به طور نامناسبی با استفاده از آنتی بیوتیکها کووید -19 را درمان می کنند اگر حتی شواهد بالینی برای حمایت از این استفاده وجود نداشته باشد. به عنوان مثال، در هند مقامهای درمانی تنها در ژانویه گذشته، یعنی نزدیک به دو سال از نمایندگان متخصص، آنتی بیوتیکها را از فهرست داروهای توصیه شده برای درمان کووید -19 حذف کردند.

هر آنتی بیوتیک تازه ای که در آینده همان سرنوشتی را پیدا می کند که برای مقابله با بیوتیک های پیشتر از آن استفاده می شود، آیا آن دولت ها، مقامات بهداشت عمومی، پزشکان و عموم مردم از مصرف نامناسب بیوتیک جلوگیری می کنند.

راه‌هایی برای کاهش مصرف بیوتیک‌ها

مصرف کلی آنتی بیوتیک‌ها را می‌توان به دو کاهش داد. نخست آن‌ها که از آن‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند از بیوتیک‌ها کمک کنند. افزایش پوشش واکسیناسیون علیه بیماری‌های باکتریایی و ویروسی می‌تواند کمک کننده باشد. برای مثال، جذب تر از واکسیناسیون آنفولانزای فصلی می تواند منجر به آسیب های باکتریایی شود و هم چنین باشد، می تواند از صدها میلیون نسخه حاوی آنتی بیوتیک جلوگیری کند.

واکسن ضد ذات الریه نیز در کاهش خطرها بوده است و نیاز به آنتی بیوتیک را از بین می‌برد. واکسن‌های تازه علیه پاتوژن‌هایی مانند کلبسیلا و استافیلوکوک نیز باید ساخته شوند. همانطور که دولت ها در طول پاندمی کوید -19 توسعه واکسن را در اولویت قرار خواهند داد باید سرمایه گذاری سریعی بر روی ساخت و اکسنها به منظور جلوگیری از عوامل بیماری های کلیدی فعال شوند.

مقام‌های بهداشت عمومی هم چنین باید پروتکل‌های کنترل را در بیمارستان‌ها بهبود بخشیدند. بخش کوچکی از بیمارانی که هرساله در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند در طول مدت طولانی‌مدت از بیماران در بیمارانی که در بیماران بستری هستند. کاهش بروز این بحران‌ها نیاز به بیوتیک را کاهش می‌دهد.

راه دوم مصرف غیر ضروری آنتی بیوتیک هاست. یک آمریکایی علیرغم این که نیازی به متوسط ​​سالانه بیش از دو برابر یک شهروند معمولی اسکانیکناویکناویا ندارد. مقامهای درمانی باید به پزشکان آموزش دهند که نسبت به بیوهای کمتری تجویز می کنند و داروهای جایگزین بیوتیک از داروهای تسکین دهنده علائم سرفه و سرماخوردگی را می دهند و از ابزارهای تشخیصی صحیح برای اطمینان نسبت به بروز تغییر استفاده می کنند.

هم چنین، دولت‌ها و بخش‌های ویژه باید نسبت به بیوتیک‌هایی که دیگر کار نمی‌کنند با داروهای تازه‌تر جایگزین کند. مرکز کنترل و هوا از بیماری‌های ایالات متحده آمریکا سالانه نزدیک به 300 میلیون دلار برای مقابله با بیهمی‌کند. با این وجود، میزان بودجه در نظر گرفته شده برای این میزان در سطح جهانی پایین به ویژه، در با درآمد کم و متوسط ​​احتمالاً کمتر از چند صد میلیون دلار است. جستجوی جدی برای تولید آنتی بیوتیکها و واکسنهای تازه احتمالی حدودا 10 میلیارد دلاری در سال است تا مطمئن شوید که کدام بیوتیکها مفید هستند.

شرکت های خصوصی مایل به انجام این سرمایه گذاری ها به تنهایی و بدون حمایت از دولمری نیسترنر نورسار می پردازد. امری است که هیچ جایگزینی برای سرمایه‌گذاری قوی برای سرمایه‌گذاری قوی دولت در ساخت این داروها ارزشمند است که مروهای ارزشمندی هستند که مروهای ارزشمند هستند که مروهای ارزشمند هستند که مروهای ارزشمند که مروهای ارزشمند هستند.

علاوه بر گام های ضروری که پیشتر توضیح دادم دولت ها و بخش های ویژه نیاز به تولید، به ارتقا و به اشتراک گذاری اطلاعات و تجزیه و تحلیل در مورد مقاومت به آنتی بیوتیک ها را دارند دقیقاً به همان روشی که هیئت بین المللی تغییر آب و بحران هوایی آب و بحران آب و هوایی را انجام می دهد. اوه، نه؟

موضوع مقاومت ضد بیوتیکی در بسیاری از بخش‌ها از جمله پزشکی، بهداشت عمومی، تولید دارور آکشاورو تورو آئورو ورورو پبارو بورو آ بدون جهت گیری روشن در سطوح جهانی، ملی و محلی که همه این حوزه ها را در بر بعید بره نظر مرد.

کشور‌ها برای‌عدم آمادگی کافی برای مقابله با کوید -۱۹ هزینه‌های زیادی را پرداخت کرده اند. آنها نباید این اشتباه را برای بحران خزنده احتمالی بعدی یعنی مقاومت ضد بیوتیکی تکرار کنند. امروز به این مسئله تبدیل خواهد شد اگر کارتر شود.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما