دانشمندان از EKG برای پیش بینی مرگ بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر استفاده می کنند

[ad_1]

محققان بیمارستان مونت سینا در نیویورک دریافتند که با مطالعه فعالیت الکتریکی قلب ، می توان پیش بینی کرد که کدام بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب بیشتر در معرض مرگ هستند. اندازه گیری این نشانگر زیستی آسان است و می تواند روزهای مرگ را از قبل پیش بینی کند.

با استفاده از الکتروکاردیوگرام ساده (EKG) یا دستگاه EKG ، دانشمندان وضعیت 140 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر را بررسی کردند و دریافتند که وجود موج نزولی QRS در 74 درصد موارد نشان دهنده وخامت وضعیت است. این نشانگر که توسط دانشمندان در کوه سینا معرفی شد ، LoQRS نام دارد و به عنوان راهی مناسب برای انتخاب بیمارانی که در معرض خطر بیشتری برای مرگ قرار دارند ، در نظر گرفته می شود.

میانگین زمان مرگ از اولین مشاهده LoQRS تقریبا 52 ساعت بود. جاشوا لامپرت ، محقق اصلی می گوید: “مطالعه ما نشان می دهد که کاهش منحنی های ECG در طول بیماری Covid-19 می تواند ابزار مهمی در کمک به متخصصان مراقبت های بهداشتی برای مراقبت بهتر و انجام این کار از بیماران باشد.” تشخیص زودهنگام تغییرات بالینی و مداخلات سریعتر. با افزایش مجدد تعداد بیماران و بستری شدن در کرونر ، استفاده از نوار قلب می تواند به بیمارستان ها کمک کند تا مراقبت های لازم را قبل از وخیم شدن اوضاع انجام دهند. “

محققان گفتند استفاده از نشانگر LoQRS در تشخیص خطر مرگ ناشی از آنفولانزا نیز م effectiveثر است ، با این حال زمان متوسط ​​مرگ تا 6 روز اعلام شد. بنابراین دانشمندان می گویند ، بنابراین می توان نتیجه گرفت که Covid-19 یک بیماری بسیار جدی تر از آنفولانزا است.

با توجه به اینکه روش LoQRS تنها در بسیاری از مطالعات در طول زمان قابل استفاده است ، لامبرت پیشنهاد می کند که بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر بلافاصله پس از بستری EKG دریافت می کنند. وی گفت: “برای بیماران کووید -19 ، یافته های ما نشان می دهد که اسکن نوار قلب نه تنها هنگام ورود به بیمارستان مفید است ، بلکه می تواند در تشخیص علائم LoQRS در آینده کمک کند.” در صورت مشاهده LoQRS ، متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند درمان های پیشرفته تری را در نظر بگیرند یا بیمار را به بخش مراقبت های ویژه (ICU) منتقل کنند. “

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما