“دیجی سرویس” بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل در ایران را افتتاح کرد

[ad_1]

بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل در ایران پنجشنبه ، 29 اکتبر 1400 با حضور رسانه ها و مدیران ارشد دیجی سرویس افتتاح شد. با افتتاح این فروشگاه ، دیجی سرویس اعلام کرد که قصد دارد تجربه خرید تلفن همراه و لوازم جانبی سامسونگ را به استانداردهای جهانی نزدیک کند.

اگر عصر پنجشنبه از بازار چارسو دیدن کنید ، مطمئناً از جمعیت زیاد در طبقات مختلف این بازی لذت خواهید برد. این جمعیت مشتاق منتظر مراسم افتتاحیه بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل ایران و مهمتر از آن دیدار با بازیگر محبوب سینمای ایران “محمدرضا گلزار” بودند. انتظاری که ساعت ها طول کشید.

بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل در ایران ، با مساحت 1200 متر مربع ، در ضلع شمال شرقی بازار چارسو واقع شده است ، جایی که قبلاً با محصولات سامسونگ سروکار داشت ، اما اکنون به یک فروشگاه اختصاصی اختصاصی برای تلفن های همراه و لوازم جانبی تبدیل شده است. رمضان نژاد ، مدیر این فروشگاه ، در مراسم افتتاحیه گفت:

این فروشگاه خرید ایمن و آسان جدیدترین محصولات سامسونگ را در اختیار مشتریان قرار می دهد. “مشتریان از لحظه ورود به این فروشگاه با یک محیط کار ایمن برای مشاوره و عرضه کامل محصولات مواجه خواهند شد.”

در این فروشگاه ، حدود 80 متخصص به تمام سوالات شما پاسخ می دهند و شما می توانید از نزدیک با تمام محصولات جدید سامسونگ آشنا شوید و با آنها کار کنید تا انتخاب هوشمندانه تری انجام دهید. نوری ، مدیر برند DigiService ، به دیجیاتو گفت:

“اتاق خدمات مشتری از لحظه ورود مشتری و مراحل مختلف ، یعنی قبل از خرید ، در حین خرید و پس از خرید ، به مشکلات مشتری می پردازد. “این دستگاه با استراتژی های خدمات به مشتریان طراحی شده است تا بهترین تجربه خرید را به آنها ارائه دهد.”

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما