رئال مادرید مکان مورد علاقه لواندوفسکی است

[ad_1]

کد پیام: 1785829/59

زمان: 10:20
1400/07/24

بازدید: 13.010

آیا فوق ستاره ها و بایرن به پایان رسیده اند؟

به نظر می رسد روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ به طور جدی به جدایی از تیم فکر می کند.

به گزارش “ورزش سه” ، چند روز پیش مجله آلمانی بیلد مدعی شد که اظهارات حسن صالح حمیدزیچ ، مدیر ورزشی بایرن ، در خصوص بررسی ارلینگ هلند از وضعیت باشگاه باعث نارضایتی و عصبانیت لواندوفسکی شده است.

درخشش این تیم در ترکیب بایرن مونیخ در چند فصل اخیر به موفقیت تیم کمک کرد ، به ویژه در پیروزی 6 بازی تحت هدایت هانس فلیک که جذب مهاجم دیگر متخصص تیراندازی را برای وی دشوار کرد. اهداف

همه علاقه مدیران رئال مادرید به جذب این بازیکن را می دانند. آنها بارها و بارها در سالهای اخیر این علاقه را به صورت رسمی و غیر رسمی ابراز کرده اند ، اما در نهایت لواندوفسکی برنده نشد. اما این بار ممکن است شرایط برای آنها متفاوت باشد.

روزنامه AS امروز روی جلد خود به این موضوع اختصاص داده و مدعی شده که رئال مادرید جهت مورد علاقه نماینده لهستان است. قرارداد او با بایرن مونیخ در سال 2023 به پایان می رسد و در صورت امتناع از تمدید قرارداد ، به احتمال زیاد او تابستان آینده باشگاه را ترک می کند.

رئال مادرید می تواند مهاجم 33 ساله را با قیمتی مناسب و شاید حتی کمتر از ارزش واقعی او خریداری کند تا به رویای دیرینه اش در استفاده از وی در ترکیب خود در سانتیاگو برنابئو برسد. قدرت قابل توجه لواندوفسکی می تواند شرایط خوبی را برای هر تیمی فراهم کند. بدیهی است که یکی دیگر از گزینه های رئال مادرید ، ارلینگ هلند است ، اما با توجه به رقابت جدی پیرامون جذب وی ، انتظار استخدام لوا چندان دور از انتظار نیست. علاوه بر این ، گفته می شود این بازیکن حاضر است حتی با حقوق کمتر به این تیم بپیوندد تا چالشی جدید در لیگ غیر از بوندس لیگا را تجربه کند.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما