رنتیفا ، استارتاپ اجاره خودرو در جزیره کیش – اکوموتیو

کشتی آکواریوم کیش : قیمت، تخفیف، عکس، نظرات - خرید آنلاین ... این مساله نتایج جبران ناپذیری به همراه دارد. همچنین برای اجاره خودرو در کیش به صورت ماهیانه و یا حتی اجاره روزانه، یک سری شرایط وجود دارد که تمامی آنها در قرارداد رسمی ذکر میشود. از دیگر نکاتی است که باید به در هنگام اجاره خودرو در کیش به آنها توجه شود. در این مطلب قصد داریم ضمن مرور شرایط و مزایای اجاره خودرو در کیش، معتبرترین شرکت های اجاره خودرو در کیش را نیز به شما معرفی کنیم. با این همه بد نیست خاطر نشان کنیم که نوع اول کرایه ماشین در کیش رواج بیشتری دارد. همان طور که خواندید، امروزه خودروهای متنوعی در مرکز اجاره خودرو کیشِ از جمله سوییچ کیش در دسترس مراجعه کنندگان قرار دارند و مدلهای اصطلاحا پایین و معمولی آنها، از هزینه کرایه بسیار کمی برخوردار هستند. افرادی که قصد داشته باشند خودروهای 7 نفره را با راننده اجاره کنند نیازی به ارائه مدارک زیادی ندارند و می توانند فقط با پرداخت هزینه های اجاره خودرو، ماشین و راننده را در اختیار داشته باشند. علت این مساله این است که قبض های خلافی صادر شده در کیش تنها در همین جزیره قابل پرداخت بوده و تنها در صورت تسویه کامل خلافی، اجازه ترخیص خودرو صادر خواهد شد.

رنت ماشین در کیش

اولین تجربه سواری و بررسی پژو 207 جدید ایران خودرو توسط سایت فرایند اجاره ماشین در دیگر شهر های ایران هم وجود دارد اما در کیش به علت اینکه منطقه آزاد است و واردات ماشین های خارجی و آمریکایی و لوکس آزاد است اجاره ماشین بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد چرا که بسیاری به دنبال تجربه کردن رانندگی با ماشین های لوکس خارجی هستند و همچنین چون هزینه تاکسی برای مراجعه به چندین مکان تفریحی در روز به صرفه نیست اغلب مسافران تمایل به کرایه اتومبیل در کیش دارند. علت آن هم اعلام خلافی در جزیره کیش بعد از یک ماه است. این مسئله باعث میشود افرادی که از طریق هواپیما به کیش سفر میکنند و یا به دلیل عوارض و هزینه حمل و نقل گران قیمت، از به همراه آوردن خودرویشان سر باز میزنند، برای گشت و گذار در جزیره به مشکل بر بخورند. عقد قرار داد در محل شرکت به صورت حضوری یا هنگام تحویل خودرو و مدارک انجام خواهد شد.

اجاره ماشین در کیش

خودروهای مختلف آمریکایی، لاکچری، شاسی بلند، آفرود، کروک و اسپرت تجربهٔ متفاوتی را برای شما به ارمغان میآورند؛ مخصوصاً در شبهای جزیره در خیابانهای نزدیک به ساحل زمانی که نسیم خنک شبانه میوزد هیچ چیز به اندازهٔ رانندگی در خیابانها حس خوبی به شما نخواهد داد. اجاره خودرو در کیش بهترین راهکار برای تامین سلامتی شما و همسفران شما در طول مسافرتهای داخلی در جزیره کیش است. مسافرتهای آفرودی و یا کوهستانی نیز نوع خاصی از خودرو را طلب مینماید که شاید خرید آنها برای برخی، چالش بزرگی محسوب شود اما امکان اجاره ماشین، گزینه معقولتری خواهد بود. مشکلات شرکتهای اجاره خودرو در نشستی با حضور عوامل نیروی انتظامی، نماینده دادستانی و نمایندگان این شرکتها در جزیره کیش بررسی و در خصوص آنها تبادل نظر شد. اجاره ماشین در کیش از موضوعات چالشی در فضای اینترنت و میان مسافرانی است که مقصد کیش را برای سفر خود انتخاب کردهاند. آب و هوای بی نظیر، جاذبه های گردشگری و درصد بالای خلوص اکسیژن کیش باعث شده است که سالانه هزاران توریست و مسافر به آنجا بروند. تویوتا در مدل های مختلفی در دسترس افراد قرار دارد و برای مسافران و توریست ها می توانند برای اجاره مدل های مختلف لندکروز از یک تا چند میلیون تومان در روز هزینه کنند.

اما غافل از اینکه در نهایت این مساله به ایجاد درگیری میان مشتری و فرد اجاره دهنده ختم می شود و پرونده روی دست اداره اماکن و کلانتری می گذارند. به گزارش کاماپرس، شرایط رنت ماشین چندان سخت نیست؛ رنت خودرو از لوکس تا ارزان، تنها به مدارک معتبر از سوی مشتری نیاز دارد و به طور کلی میتوان گفت گواهینامه رانندگی، یک فقره سفته یا چک به مبلغ خودرو برای اجاره خودرو بدون راننده ، گواهی معتبر اشتغال به کار، چک کارمندی و ویزا یا بلیط برگشت برای مسافران کافی است تا متقاضیان بتوانند رنت به صرفه خودرو انجام دهند. اگر تصور میکنید رانندگی با ماشینهای کروک تنها مخصوص ثروتمندان است، خبر خوشی برایتان داریم. این یک تصور جا افتاده میان مردم است که اجاره خودرو به طور کلی امری بسیار پر هزینه و مخصوص قشر مرفه جامعه است در حالی که اصلا این طور نیست. رنتیفا بدون هر گونه واسطه و مستقیما با معتبر ترین شرکت های اجاره خودرو در کیش همکاری دارد. اکثر ماشینها مدل جدید و صفر هستند و هیچ گونه مشکل فنی ندارند. از دیگر مدل ها موتور سافاری و موتور ایکس من است که می تواند لذت سفر شمت به جزیره کیش را دوچندان کند.

اجاره خودرو در کیش

نکته مهم در جزیره این است که جریمه های رانندگی در کیش دو برابر سایر شهرهای کشور است. در رنت خودرو در کیش طبق قوانین حاکم اتحادیه محترم رنتکاران جزیره کیش بایستی مبلغ سیصد هزار تومان به عنوان وجه ضمان جرایم احتمالی راهنمایی و رانندگی به رنت کار خودرو پرداخت نمایید و در صورت نداشتن جریمه این وجه یک ماه پس از تحویل خودرو به حساب شما واریز خواهد شد. افراد با اجاره خودرو نگرانی و دغدغه ای در مورد پرداخت هزینه های بیمه، جرایم رانندگی، تعمیرات و نگهداری ماشین شخصی نخواهند بود. بعد از ارائه مدارک و عقد قرار داد به مدت حداقل ۲۴ ساعت ( ۱ شبانه روز ) شما میتوانید از بین مدل های موجود در لیست اتومبیل شرکت های ارائه دهنده ، خودرو مورد نظر را انتخاب کنید . همچنین یکی از بزرگترین مشکلات ما عدم توجه افراد اجاره کننده به مباحث حقوقی و انتظامی ذکر شده در قرار داد است. در جزیره نظارت بر روی شرکت های ارائه دهنده اتومبیل به قدری دقیق و منظم است که می توانید با خیال راحت این اتومبیل ها را کرایه کرده و استفاده نمایید ، پس نگران پرداخت وجه ضمانت یا چک تضمین به این شرکت ها نباشید و همه چیز با قرار داد انجام خواهد شد.

اجاره ماشین کیش

مطابق با قوانین، از سال 1383 ورود هر نوع موتور سیکلت بنزینی به کیش ممنوع و مشمول توقیف و پرداخت جریمه شد و تمام موتورها با موتور برقی یا موتور شارژی جایگزین شدند. بعد از ارائه گواهینامه رانندگی و پرداخت وجه ضمانت می توانید خودروی مورد نظر خود را از شرکت سام سیر تحویل بگیرید. قبل از حرکت می توانید برای روز مورد نظر و زمانی که در کیش اقامت دارید، یک خودروی لوکس اجاره کنید. در رنتیفا محدودیت زمانی برای اجاره خودرو وجود ندارد و شما می توانید خودرو را حتی برای یک روز یا 24 ساعت اجاره کنید. در ابتدای اجاره ماشین توصیه میشود به دقت ارزیابی شود تا اگر صدمهای روی آن وجود دارد، مسئول مربوطه مطلع شود و در پایان، به گردن متقاضی نیفتد. کرایه به صرفه ماشین یکی از دغدغههای مسافران در این روزگار است و خوشبختانه در سراسر ایران و به خصوص شهرهای مهمی مانند تهران و کیش، خودرو اجاره داده میشود؛ این خودروها چه معمولی و چه لوکس توسط شرکتهایی برای اهدافی مانند عروسی یا گردش در شهر، برای اجاره ارائه میشوند.

ولی اگر دنبال لوکس گردی مقرون به صرفه هستید، میتوانید ماشینهای هیوندای النترا، هیوندای ولستر، ریو و اپتیما را اجاره کنید که از ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزارتومان متغیر است. جهت اجاره لیموزین در کیش میتوانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و مراحل رزرو آن را به راحتی انجام دهید. همچنین میتوانید رویای نشستن پشت یک مازراتی و توریسمو را با ۴ تا ۶ میلیون به حقیقت تبدیل کنید. اگر از بدو ورود به فرودگاه نیاز به خودرو دارید کافی ست با هماهنگی قبلی با ما خودرو خود را رزرو و ظرف کمتر از یک ساعت از زمان رسیدن شما به فرودگاه آن را دریافت کنید. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادها و پیشنهادهای شما خواهیم بود تا بتوانیم خدماتی بهتر را ارائه دهیم. موضوع بعدی سوءبرداشت اتحادیه بود که گمان می کردند ما قصد رقابت با آن ها را داریم و در نهایت به واسطه گفتمان ها متوجه شدند که کسب و کار ما به نوعی مکمل کسب و کار اتحادیه است و همین در موضع شان تغییر ایجاد کرد. در غیر این صورت، اگر با مشکل مواجه شدید از نظر قانونی دستتان بسته خواهد بود. قیمت گذاری خودروها بسته به نوع و مدل ، متفاوت است که از حداقل ۸۰ هزار تومان شروع می شوند تا ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان .

با اجاره نیسان جوک در کیش با یک طراحی متفاوت از تمامی خودروهای موجود در جزیره روبرو خواهید شد. به دلیل موقعیت جغرافیایی متفاوت کیش، یعنی محیط اطراف سر تا سر دریا، مسافرت به کیش از طریق خودرو شخصی ممکن نیست. نرخ کرایه تاکسی در جزیره کیش سر به فلک می کشد و با اجاره خودروی بدون راننده می توانید هزینه های خود را به حداقل برسانید. با کرایه ماشین در کیش می توانید سفری راحت و لذت بخش داشته باشید و در هزینه های بنزین و خودرو شخصی صرفه جویی کنید. برای اطلاع دقیق از قوانین رانندگی در جزیره کیش ، می توانید یک نگاهی به سفرنامه های کیش بیندازید ، یا از تجربه دیگر مسافران که قبلاً به کیش سفر کرده اند استفاده کنید. برای اجاره کیا اسپورتیج بهتر است که یک هفته زودتر ماشین را رزرو کنید. ناگفته نماند که خسارات ناشی از فرسودگی ماشین ، به عهده اجاره کننده نمی باشد. در صورت عدم استفاده مستاجر از خودرو باید آن را در پارکینگ اصلی پارک نماید و خطرات احتمالی را متعهد شود.12.

از دیگر مشکلات ما عدم پیگیری رنتکاران در اصل بودن گواهینامه افراد است. مدارک لازم برای عقد قرارداد هم گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی است. تویوتا کمری، تویوتا کرولا، تویوتا یاریس، تویوتا فورچونز بین 200 تا 300 هزار تومان می باشند ولی مدل تویوتا Fj Cruiser و تویوتا پرادو تا 350 تومان هم می رسد. به عنوان مثال تعرفه اجاره خودرو BMW 740 در کیش برای ۲۴ ساعت ، ۵ میلیون تومان است. هزینه اجاره روزانه این خودرو ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان است و از ۱ تا ۶ روز میتوانید این خودرو را اجاره کنید. اگر بخواهید ماشین را زمان بیشتری در اختیار داشته باشید، باید با توافق شرکت مدت اجاره را تمدید کنید. همچنین از طرفی دیگر، این مسئله سبب میشود افرادی که تنها به دنبال اجاره ماشین ارزان در کیش هستند نیز به هدف خود برسند و بتوانند با قیمتی کمتر، اسباب حمل و نقلی آسانتر را برای خود فراهم کنند. امروزه شرکت های مختلفی در زمینه رنت خودرو در جزیره زیبای کیش فعالیت می کنند و امکان رانندگی با انواع ماشین ها را برای افراد مختلف فراهم کرده اند.

قبل از هر تصمیمی در مورد صحت این ادعا، تحقیق کنید.

این خودرو جذاب و دوست داشتنی تجربه یک رانندگی هیجان انگیز و لذت بخش برای شما فراهم میکند. این نوع خدمت به این صورت است که بعد از اینکه به فرودگاه رسیدید یک ماشین تشریفاتی شما را به محلی که باید ماشین خود را اجاره کنید، می رساند. اجاره خودرو در کیش نیز بواسطه خودرو های خاصی که در این منطقه آزاد تجاری اجازه تردد دارند همواره مورد توجه گردشگران بوده است. کاملا آنلاین و در کوتاهترین زمان ممکن خودروی مورد نظر خود را از رنتیفا رزرو کنید. قبل از هر تصمیمی در مورد صحت این ادعا، تحقیق کنید. اما اگر برای اجاره خودرو در کیش به سوییچ کیش مراجعه کنید لازم نیست برای دریافت خودرو، چک به عنوان ضمانت تحویل دهید. زیرا نرخهای اجاره معمولا به ازای ۲۴ ساعت محاسبه میشوند و چنانچه بخواهید تعداد روز بیشتری ماشین را اجاره کنید مسلما نرخ اجاره هم افزایش مییابد. مجوزهای قانونی فعالیت شرکت را بررسی کنید. در این خصوص تقاضا دارم که بند سوم یعنی رعایت شئونات اسلامی در قرارداد این شرکت ها بررسی شود. روح الله سلیمی رییس اداره نظارت بر اماکن نیز با اشاره به کشف حجاب و رعایت نکردن شئونات اسلامی به عنوان خط قرمز نیروی انتطامی افزود: ما درصورت تخلف ابتدا تذکر و در درجه دوم جریمه و توقیف میکنیم.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما