رونالدو به سولشر: من باید در هر بازی در تیم باشم

[ad_1]

کد پیام: 1785845/59

زمان: 11:45
1400/07/24

بازدید: 10 386

ناراحتی شماره 7 از نشستن روی نیمکت

کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد از نیمکت نشینی مقابل اورتون بسیار عصبی است.

به گزارش “ورزش سه” ، اوله گونار سولشر تصمیم گرفت در هفته هفتم دیدار لیگ برتر مقابل اورتون به کریستیانو رونالدو استراحت دهد و این بازیکن از نیمکت شروع به کار کرد. او با وجود اینکه در نیمه دوم وارد زمین شد ، توانست کارهای زیادی انجام دهد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

این حرکت سرمربی نروژی با ناباوری و اعتراض بسیاری روبرو شد که معتقد بودند حضور رونالدو در زمین می تواند وضعیت یونایتد را به گونه دیگری تغییر دهد و به نظر می رسد پرتغالی ها نیز از نیمکت زیاد خوشحال نیستند.

یک منبع نزدیک به یونایتد به سان گفت: رونالدو از نیمکت نشینی در این بازی بسیار ناامید و ناراحت است. اوله فکر می کرد از بازی با ویارئال خسته شده است بنابراین تصمیم گرفت او را در اوایل نیمه دوم به زمین بفرستد. اما کریستیانو به مربی گفت که وقتی او آماده بازی نیست به او می گوید و دوست دارد همه بازی های لیگ را در زمین بازی کند. رونالدو همچنین به او گفت که او برای پیروزی اینجا است و یونایتد باید از بازیکنان برتر خود در همه مسابقات استفاده کند.

دیدار مقابل اورتون پس از پیروزی 1-2 بر ویارئال در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد. یونایتد اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را 1-2 با یانگ بویز شکست داد و در آن بازی به تساوی 0-1 نزدیک بود ، اما رونالدو مثل همیشه تیم خود را نجات داد و در وقت باخت گل برنده را به ثمر رساند برخی از آنها در اولد گل زدند. ترافورد

این بازیکن در دقیقه 57 بازی با اورتون جانشین ادینسون کاوانی شد و پس از سوت پایان بازی با عصبانیت وارد تونل شد تا به رختکن برود. انتشار این عکس ها به سولشر فشار و انتقاداتی وارد کرد و حتی فرگوسن نیز به عدم استفاده از این فوق ستاره پرتغالی در ترکیب اصلی واکنش نشان داد.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما