سرمربی آلمانی اولین گزینه برای جانشینی سولشر در منچستر است

[ad_1]

کد پیام: 1791082/29

زمان: 15:17
1400/08/18

بازدید کنید: 582

منچستر ایونینگ نیوز می گوید

گفته می شود در انگلیس، رالف رنگنیک اولین نامزد هدایت منچستریونایتد در صورت استعفای اوله گونار سولشر است.

منچستریونایتد در هفته های اخیر عملکرد ضعیفی در لیگ برتر داشته است و در روزهای اخیر اخبار زیادی درباره استعفای احتمالی اوله گونار سولشر منتشر شده است. اسکای اسپورت در گزارش دیروز خود اعلام کرد با وجود شکست منچسترسیتی در دربی سیتی و تداوم عملکرد ضعیف شیاطین سرخ، برنامه ای برای تغییر کادر فنی منچستریونایتد در دستور کار مدیریتی این باشگاه وجود ندارد و سولشر در سمت خود باقی خواهد ماند. در حال حاضر.

یونایتد در حال بررسی نامزدهای موجود برای جانشینی اوله گونار سولشر است، اما مدیریت باشگاه تمایلی به اخراج سرمربی بدون برنامه احتمالی ندارد و این امر قطع رابطه خود با سولشر را برای آنها دشوار می کند. این بازیکن نروژی روز گذشته برای استراحت کوتاه به همراه خانواده خود به نروژ بازگشت و اواخر این هفته به کمپ کارینگتون بازخواهد گشت تا برای بازی هفته آینده مقابل واتفورد آماده شود.

در اوج گمانه زنی ها در مورد آینده سولشر، منچستر ایونینگ نیوز مدعی شد که گزینه مورد نظر منچستریونایتد در صورت اخراج سولشر، رالف رانگنیک، مربی آلمانی که هدایت لایپزیگ را بر عهده داشت و همچنین مدیر ورزشی سالزبورگ بود، است. او همچنین برای مدتی گزینه اصلی رانندگی برای میلان بود، اما در نهایت استفان پیولی را به او ترجیح داد.

در این گزارش آمده است که اگر رنگنیک سرمربی یونایتد شود، تصاحب دنیس زاکاریا، نوردی موکیله، دنی اولمو و ارلینگ هالند در اولویت خواهد بود. او اولمو، هلند و موکیله را به خوبی می شناسد و فقط زکریا که در گلادباخ بازی می کند هرگز با مربی آلمانی کار نکرده است.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما