سولشر: شما همیشه این شانس را دارید که با رونالدو گلزنی کنید

[ad_1]

کد پیام: 1782790/42

زمان: 01:47
1400/07/08

بازدید: 25300

دخیا امروز بهترین جهان بود.

اوله گونار سولشر معتقد است که همیشه یک گل برای کریستیانو رونالدو در ترکیب تیم وجود دارد.

به گزارش “ورزش سه” ، منچستریونایتد امروز در خانه مقابل ویارئال بازی خوبی انجام نداد و داوید دخیا بارها دروازه این تیم را به ویژه در نیمه اول نجات داد اما در نهایت به لطف گل رونالدو در دقیقه آخر به پیروزی رسید. در پایان بازی ، اوله گونار سولشر استدلال کرد که حضور رونالدو در منچستریونایتد همه جنبه های باشگاه را تحت تأثیر قرار داد.

وقتی کریستیانو رونالدو را در زمین دارید ، همیشه شانس گلزنی دارید. او در مقابل دروازه واقعا خوب کار می کند و روی همه ستون های باشگاه از جمله هواداران ، بازیکنان و کل تیم تأثیر می گذارد. جسی لینگارد احتمالاً زیاد بازی نمی کند ، خوشحال نیست ، اما هر بار که به زمین می آید م effectiveثر به نظر می رسد و بنابراین باید تعویضی انجام دهد.

صحنه های لحظه آخری همان چیزی است که در اولدترافورد اتفاق می افتد و قبلاً بارها اتفاق افتاده است. ما باید احتیاط را کنار می گذاشتیم و البته در نهایت خوش شانس بودیم. ویارئال تیم خوبی است و شکست دادن آنها همیشه سخت است.

ما در خانه بودیم و می خواستیم برنده شویم ، اما آنها خیلی خوب بازی می کنند. وقتی یانگ بویز در بازی قبلی در سوئیس بسیار شکست خورد ، چنین پیروزی هایی مقابل بازیکنان منچستریونایتد اهمیت بیشتری پیدا می کند. شخصاً برد و باخت را به دو تساوی ترجیح می دهم.

خوشبختانه امروز بهترین دروازه بان جهان را داشتیم. داوید دخیا بعد از فینال لیگ اروپا تابستان سختی را پشت سر گذاشت و در مسابقات یورو قرار نگرفت ، اما با اراده بسیار به اردوی یونایتد پیوست و من از رفتار او خوشم آمد. ما دو دروازه بان خوب دیگر داریم ، تام هیتون و دین هندرسون ، اما امروز داوید دخیا شایسته عنوان بهترین بازیکن زمین است.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما