سونی و هواوی همچنان از برند Watch GT شکایت می کنند

[ad_1]

سانیپ در سال 2016 با اعتراض به ثبت علامت تجاری GT برای ساعت های هوشمند این شرکت علیه هواوی شکایت کرد. ظاهراً این شکایت هنوز ادامه دارد و این بار سونی قصد دارد مانع استفاده چینی ها از این نام در محصولات خود شود.

علامت تجاری مورد اشاره در این پرونده “Watch GT” است که همچنین یکی از بازی های محبوب شرکت ژاپنی معروف به GT است.

اول از همه ، باید توجه داشت که غول موبایل چینی سری ساعت های پرچمدار خود را با نام تجاری “Watch GT” روانه بازار می کند. به گفته LetsGoDigital ، هوآوی در حال حاضر علائم تجاری GT3 و GT5 را در EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) ثبت کرده است و اینجاست که اختلاف بین سونی و هواوی آغاز می شود. در طی فرایند درخواست نام تجاری جدید ، هر شرکت دیگری می تواند شکایت کند ، بنابراین در سال 2016 ، غول فناوری ژاپنی علیه برند هواوی درخواست تجدیدنظر کرد.

سونی

سازنده تلفن های هوشمند چینی سری ساعت های پرچمدار خود را با نام تجاری “Watch GT” روانه بازار می کند. به گزارش LetsGoDigital ، این شرکت مارک های GT 3 و GT 5 خود را در EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) ثبت کرد ، جایی که اختلاف بین Sony Interactive Entertainment و Huawei آغاز شد. در طی فرایند درخواست علامت تجاری ، هر شخص ثالث می تواند اعتراض کند. بنابراین ، در سال 2016 ، غول فناوری ژاپنی علیه برند هواوی درخواست تجدیدنظر کرد.

در سال 2019 ، سونی شکایت دیگری علیه برند هواوی ارائه کرد ، اما در زمان اختلاف دوم ، ساعت های GT و GT 2 منتشر شد. سونی اکنون قصد دارد با شکایت جدیدی در اتحادیه اروپا به اختلافات خود با هواوی ادامه دهد. روند قانونی این شکایت در حال حاضر در انتظار است و نمی توان نتایج را به این سرعت پیش بینی کرد و باید منتظر اخبار جدید باشیم.

سونی

دلیل اعتراض سونی به علامت تجاری ثبت شده توسط هواوی مربوط به بازی محبوب آنها Gran Turismo است. به عبارت دیگر ، شرکت ژاپنی قصد دارد حقوق انحصاری برند GT را به دست آورد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما