سویه دلتاکرون چیست و در کجا پیدا شده است؟

[ad_1]

فرارو-سویه‌های تازه‌ای از ویروس شناسایی شده که حاوی عناصر سویه‌های دلتا و اومیکرون است.

به گزارش فرارو به نقل از گاردین، دلتاکرون سویه‌ای از کووید است که عناصر درتا و اومیکرون دهرا داسدا و اومیکرون هرا دخدا است. به عبارت دیگر، ژن‌هایی از هر دو سویه است و به عنوان یک ویروس نوترکیب شناخته می‌شود.

پروفسور «نس یانگ» ویروس شناس در دانشگاه وارویک بریتانیا میگوید: «این نوع از سویه های نوترکیب زمانی به وجود می آید که بیش از یک سویه در یک فرد در سلول های مشابه تکثیر شده و بدن را آلوده کنند. دلتاکرون محصولی از هر دو سویه دلتا و اومیکرون است که در یک جمعیت در گردش هستند ».

این هفته Gisaid جامعه جهانی متشکل از دانشمندان که اطلاعات را به اشتراک می گذارند اشاره کرد که اولین شواهد قوی این سویه توسط انتو پاستور در فرانسه به اشتراک گذاشته شده اند.

این سویه از کجا پیدا شده است؟

جامعه Gisaid اعلام کرد که این سویه در منطقه فرانسه شناسایی شده است و به نظر می‌رسد که از ابتای سرساد است. Gisaid افزود: «ژنوم‌هایی با مشخصات مشابه در دانمارک و هلند شناسایی شده اند».

هم چنین، گزارش هایی مبنی بر شناسایی دلتاکرون در ایالات متحده آمریکا نیز وجود دارد و به گفته امنیت امنیت بریتانیا (UKHSA) حدود 30 مورد از این موضوع به این سویه نوترکیب تازه در بریتانیا شناسایی شده اند. انتظار می‌رود اولین موارد انتقال فرد به فرد دلتاکرون در بریتانیا در هفته جاری تایید شود.

دکتر «اتین سیمون لوریه» از انستیتو پاستور هشدار می‌دهد که ممکن است ویروس‌های نوترکیب مختفن ویروس نوترکیب مختفن ویروس نوترکیب مختفن ویروس نوترکیب مختفلف باشد.

او میگوید: «چه در فرانسه و چه در دانمارک و چه میبینیم که بسیار شبیه به نظر میرسد و ممکن است همان سویه نوترکیب (با همان ویروسهای والدین) باشد که سفر کرده اند».

با این وجود، او اشاره می‌کند که به نظر می‌رسد نوترکیبهای احتمالی دلتا – اومیکرون گزارش شده است از جمله بریتانیا و ایالات متحده آمریکا به نظر می‌رسد قطعاتی از ویروس‌های والدین خود را با ترکیب می‌کنند و بنابراین با دلتاکرون دیده شده در فرانسه متفاوت هستند. .

او می‌افزاید: «ممکن است لازم باشد نام دیگری برای نشان دادن این نوترکیب‌ها پیدا شود یا شروع به عضنف کند.

چقدر باید نگران باشید؟

نظر به سرعت مشخص شده است که ظهور نوترکیب غیر معمول نیست و دلتاکرون اولین و آخنرین زهیهواوام.

«جفری بارت» که در زمینه تحقیقات ژنومیک درباره کوید -19 فعالیت میگوید: «این اتفاق هر زمان که ما در دوره تغییر از یک س سویه غالب ب سویهای دیگر رخ میدهد».

با وجود تعداد کمی از موارد به دلتاکرون که تشخیص داده می شود هنوز اطلاعات کافی در مورد شدت آن وجود دارد یا محافظت واکسنها در برابر آن وجود ندارد.

“سومیا سوامیناتان” دانشمند ارشد سازمان جهانی بهداشت روز سه شنبه در توییتی «ما میدانیم که سویه های نوترکیب ممکن است در انسان یا حیوان با انواع سارس کووید -2 در گردش ظاهر شوند. برای تعیین ویژگی این سویه باید منتظر نتایج آزمایشات بود. توالی، تجزیه و تحلیل و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

یانگ با این نظر موافق است و می‌گوید: «ما باید مراقب رفتار این سویه نوترکیب از نظر قاترکیب از نظر قامرکیب از نظر قابلیت انتقام از نظر قابلیت انتقام از نظر قامرکیب از نظر قابلیت انتقام از نظر قامرکیب از نظر قابلیت انتقام به انتقاناامار ارن ارن امان ارن امارن باشد.

این امر هم چنین نیاز به حفظ کنترل ژنتیکی را تقویت می کند. از آنجایی که ویروس‌ها به گردش خود ادامه می‌دهند به ویژه در جمعیت‌هایی که اکسینه نشده‌اند و در مواردی که ایمنی را از واکسن شان رو به رو می‌شود، احتمالاً باعث می‌شود از جمله‌های آن سویه‌هایی که از طریق نوترکیبی ایجاد می‌شوند را مشاهده کنید. با این وجود، این معنی نیست که ظهور این سویه ما را وحشتناک می کند. اطلاعاتی که می‌گوید بر اساس اطلاعاتی که در بریتانیا وجود دارد این است.

بارت میگوید: «این سویه تعداد دفعات انتقال کمی را در بریتانیا از خود نشان داده و به نظر میرسد در سایر نقاط جهان با تنها چند توالی در میان میلیونها توالی اومیکرون بسیار نادر بوده است. بنابراین، من فکر نمی‌کنم در حال حاضر نگران این موضوع باشم، مطمئن باشید که نظارت بر آن ادمه خوارت بر »آن ادمه خوارت بر» آن ادمه خوارت بر »آن ادمه خوارت بر»

مشابه قبلی دلتا و اومیکرون و هم چنین واکسیناسیون بدین معنی است که احتمالا حداقل محافظت در برابر رانجور است.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما