(عکس) آمیکرون در چند کشور اروپایی دیده شده است؟

[ad_1]

سویه جدیدی از ویروس کرونا به نام آمیکرون که در آفریقای جنوبی پدیدار شد، یک شبه در جهان و اروپا پخش می‌شود.

بر اساس داده های مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری، آمیکرون از نوامبر در مجموع در 5789 نفر در اروپا شناسایی شده است.

مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری (ECDC) می گوید که تا 14 دسامبر، 4713 مورد از کل موارد آمیکرون در اروپا در بریتانیا بوده است. در مجموع 1076 مورد در 22 کشور دیگر تایید شده است. فرد مبتلا نیز در بریتانیا جان باخت.

در آلمان، دو مورد برای اولین بار در جنوب بایرن آلمان شناسایی شده است. تا 14 دسامبر 101 مورد در این کشور مشاهده شد. آلمان در مسیر ایجاد واکسیناسیون اجباری علیه ویروس با محدودیت‌های جدید است.

در فرانسه 130 مورد شناسایی شده است. به گفته اولیویه واران، وزیر بهداشت فرانسه، 21 مورد از موارد تایید شده در بازگشت کنندگان آفریقای جنوبی و چهار مورد در نتیجه عفونت محلی یافت شده است. اولین مورد شناخته شده در رئونیون، جزیره ای فرانسوی در اقیانوس هند، مربوط به فردی بود که پس از سفر به موزامبیک از موریس بازمی گشت.

با وجود محدودیت های مرزی پس از کشف سویه آمیکرون، مقامات بهداشت ایسلند می گویند تعداد مبتلایان به آمیکرون به 20 نفر افزایش یافته است.

مقامات بهداشتی ایتالیا همچنین اولین مورد آمیکرون را در مردی که در 27 نوامبر از موزامبیک به ناپل بازگشته بود، تأیید کردند. اکنون این بیمار و خانواده اش به خوبی در جریان هستند. تا به امروز، 23 مورد آمیکرون در ایتالیا تایید شده است.

در نتیجه آزمایشات انجام شده در فرودگاه اسخیپول آمستردام، از هر 600 مسافری که اخیراً از آفریقای جنوبی به هلند پرواز کرده اند، 61 نفر مبتلا به کووید-19 هستند. تا 14 دسامبر، تعداد کل موارد تایید شده 62 مورد است.

یکی از بالاترین موارد emicron در نروژ گزارش شده است. 19 نفر پس از یک جشن کریسمس شرکتی در اسلو آلوده شدند. تاکنون یک هزار و 176 مورد ابتلا به ایمیکرون در کشور تایید شده است.

با حضور یکی از بازیکنان باشگاه پرتغالی در آفریقای جنوبی، آمیکرون در بین 13 بازیکن این تیم مشخص شد. تاکنون 49 پرتغالی به آمیکرون مبتلا شده اند. مقامات بهداشت دانمارک تعداد مبتلایان به آمیکرون را 268 نفر تخمین می زنند.

بر اساس گزارش موسسه بهداشت و رفاه فنلاند (THL)، نوع آمیکرون که در 13 دسامبر در این کشور شناسایی شد، تاکنون 20 نفر را مبتلا کرده است.

مقامات بهداشت کرواسی می گویند که اولین نوع از emicron در 6 دسامبر در این کشور مشاهده شد. در کرواسی، 3 مورد آمیکرون تا 13 دسامبر گزارش شده است.

در 27 نوامبر، بیمارستانی در منطقه لیبرک جمهوری چک از کشف نوع آمیکرون در یک بیمار مبتلا به کووید-19 خبر داد. این نشان داد که زن واکسینه شده که علائم خفیفی داشت، پس از سفر به آفریقا، ویروس را به کشورش بازگرداند. از 13 دسامبر، تعداد امیکرون ها در جمهوری چک به 9 افزایش یافته است.

در استونی، 317 نفر در یک روز به کووید-19 مبتلا شدند. در 12 آبان که بیشترین میزان ابتلا مشاهده شد، 2300 مورد جدید ثبت شد. از 13 دسامبر، آمیکرون شاهد 26 شهروند استونی بود که بیشتر آنها به آفریقای جنوبی سفر کرده بودند.

در یونان 5 نفر مبتلا به آمیکرون تشخیص داده شدند. در مجارستان، جایی که ویروس تنها در 13 دسامبر یافت شد، اما یک روز بعد اعلام شد که دو نفر به Amicron آلوده شده اند.

در لتونی تا کنون 5 نفر به این ویروس مبتلا شده اند. در رومانی، در 30 نوامبر، دو مورد از مسافران بازگشت از آفریقای جنوبی شناسایی شد.

روسیه هفته گذشته دو مورد Emcron را تایید کرد. از 13 دسامبر تاکنون تعداد مبتلایان در این کشور به 16 مورد افزایش یافته است.

در اسلواکی تا کنون 3 نفر مبتلا به آمیکرون شناسایی شده اند. در ایرلند 18 نفر، رومانی 2 نفر، سوئد 51 نفر و سوئیس 32 نفر به ویروس آمیکرون مبتلا شده اند.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما