عکس های منتشر نشده از قیام ورشو; حقیقتی که هیتلر سعی داشت آن را پنهان کند

[ad_1]

عکس‌های بی‌سابقه‌ای که یک سرباز آلمانی در طول جنگ جهانی دوم گرفته بود، برای اولین بار پس از نجات او از یک حراج آنلاین نمایش داده شد.

به گزارش فرار، مجموعه 59 عکس سیاه و سفید گرفته شده بین 2 تا 13 سپتامبر 1944 سربازان آلمانی را در جریان قیام ورشو نشان می دهد که بزرگترین قیام مقاومت علیه نیروهای نازی در طول جنگ بود.

چنین عکس هایی که در جبهه های محاصره شده سربازان نازی گرفته شده بود، هرگز در آن زمان منتشر نشد، زیرا می توانست به تلاش های دستگاه تبلیغاتی نازی آسیب برساند. این عکس‌ها نشان می‌دهد که نازی‌های محاصره شده خسته و خسته به نظر می‌رسند و آزادی در آن زمان می‌تواند به ماشین تبلیغاتی نازی آسیب برساند.

قیام ورشو که از اول اوت 1944 آغاز شد و تا 2 اکتبر 1944 ادامه داشت، منجر به ویرانی کامل شهر توسط هیتلر شد. تخمین زده می شود که بیش از 15000 سرباز لهستانی و 200000 غیرنظامی در جریان این قیام کشته شدند. بسیاری از آنها به اردوگاه های کار آلمان تبعید شدند و بعداً به قتل رسیدند. شهر ورشو در جریان نبرد به شدت آسیب دید و پس از قیام توسط هیتلر به طور کامل ویران شد.

یان اولداکوفسکی، مدیر موزه قیام ورشو گفت: این عکس ها بسیار ارزشمند هستند. اولداکوفسکی ادامه داد: ببینید، توصیه هایی در مورد نحوه عکاسی از سربازان آلمانی در مورد آنها صدق نمی کند، بنابراین آنها اغلب شلخته و کثیف هستند و در موقعیت هایی می نشینند که باعث خوشحالی رئیسانشان نمی شود.

این عکس‌های منحصربه‌فرد که از نظر تاریخی ارزشمند توصیف شده‌اند، اخیراً توسط کارمندان موزه قیام ورشو پس از فروش در یک حراج آنلاین کشف شدند. صاحب کتاب، یک کتابفروش در جمهوری چک، موافقت کرد که اگر ظرف 48 ساعت پول را دریافت کند، آنها را به مبلغ 2000 ین به موزه بفروشد.

در حالی که هویت سربازی که این عکس ها را گرفته هنوز یک راز باقی مانده است، ریچارد ماچوفسکی مورخ می گوید که ممکن است این گردان 302 رادیویی بوده باشد زیرا عکس ها سلاح های مورد استفاده سربازان را در آن زمان نشان می دهند. با این حال، او می تواند با بانچوتز نیز مرتبط باشد، زیرا عکس ها افسران راه آهن آلمان را نشان می دهند.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما