عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن واریز نشد

[ad_1]

زمان پرداخت عید بازنشستگان همچنان نامعلوم است و با وجود این که قرار بود در بهمن واریز شود این اتفاق نیفتاد و بازنشستگان باید در اسفند منتظر عید باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان 4 بهمن میزان و ضوابط پرداخت پرداخت پایان سال بازنشستگان مشخص شد، کارکنان دولت و بانک ها حداقل یک میلیون و 600 هزار تومان می گیرند. اگر متاهل باشند حداقل عیدی دو میلیون و اگر فرزندی داشته باشند نیز به ازای هر یک از فرزندان زنار 150150 باشند.

بنابر اعلام معاون اول رئیس جمهور حق جمهوری عنوان 550 هزار تومان به حق عائله مندی و یک فرزند به مبلغ عیدی اضافه می شود اما عائله مندی صرفا برای کارمندان است و به بازنشستگان تعلق نمی گیرد.

زمان قطعی پرداخت عیدی بازنشستگان همچنان نامعلوم است و با وجود این که قرار بر این بود که این اتفاق نیفتاد و بازنشستگان در انتظار عیدی یک میلیون و 600 هزار تومانی اسفند امسال باشد.

عیدی بازنشستگان تنها صد هزار تومان بالا رفت

میزان پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) بازنشستگان، مستمریب گیران، حقوق وظایف کارافتادگی، وظایف وراث مستخدمین متوفای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان سایر صندوق های ذخیره اجتماعی و سایر صندوق های بازنشستگی و نیز شهدا و جانبازان از کار افتادن کلی مبلغ یک میلیون و 600. هزار تومان تعیین می شود که از محل بودجه مصوب صندوق بازنشستگی یا دستگاه اجرایی ذیربط قابل پرداخت است.

عیدی بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری که در سال 1400 حق عائله مندی، اولاد و خدمات بیمه درمانی آنها را صندوق پرداخت کرده است، توسط آن صندوق پرداخت می شود و سایر مواردی که مشمول صندوق های یاد شده، از محل اعتبارات دستگاه های اجرایی، سازمان یا شرکت می باشد. ذیربط دولتی قابل پرداخت است.

ارقام عیدی یک دهه گذشته نشان می دهد که بازنشســتگان تامین اجتماعی از سال ۹۰ تا ۹۹ مجموع ۷ میلیون یتروزنارواناروا اما رقم پایه عید انتهای سال جاری با افزایش 100 هزار تومانی نسبت به سال پیش به رقم یک میلیون و 600 هزار تومان در حالی که عید بازنشستگان در سال 1399 یک میلیون و 500 هزار تومان بود.

تورم بیش‌تر از ۴۲ درصد است

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: انتظار داریم که دولولترورای بیشتروار.

به گفته دهقان کیا تورم با سبد معیشتی خانواده و اقلامی که روزانه با آن سروکار در ارتباط است که این رقم بسیار بالاتر از 42.5 درصد است بنابراین دولت باید تورم واقعی را به حقوق و عید بازنشستگان و شاغلین اضافه کند تا افراد شرایط بهتری برای ادامه داشته باشند. زندگی داشته باشند.

او گفت: قانون مشخص در پرداخت عید بازنشستگان تامین اجتماعی وجود ندارد و هر سال عیدی بازنشستگان مران تران بازنشستگان.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما