متخصصان متخصصان در آلمان از بروز علائم جدید اومیکرون در کودکان

[ad_1]

با وجود گذشت حدود ۲ سال از شروع همه‌گیری ویروس، ادامه این ویروس «مرموز» متخصصان و پزشکان را غافنر. علائم کووید ۱۹ در بین خردسالان و کودکان با علائم شناسایی شده در بین بزرگسالان متسان.

به گزارش یورونیوز، سریع‌تر و قوی‌تر سویه اومیکرون به‌ویژه در بین کودکان برای نگرانی والانان ور نگرانی والپزشکنان و نگرانی والپزشکنان و نگرانی والپزشکنان و نگرانی والانان ور. در یک بیمارستان مخصوص اطفال در حومه شهر بُن آلهمان، متخصصان حوادث را در کونکان مبتلا به اومیکر. با وجودی‌که به‌نظر می‌رسد «شدت» این سویه در مقایسه با سویه‌های پیشین کمتر باشد امار برخی از کوادفزار در برخی از کوادفزاناار برخی از کوادفزاناار ر.

نتایج مراجعات به این مرکز درمانی در اکثر موارد نشان می‌دهند که کودکانی که به بیماری‌های عمومی مراجعه می‌کنند، می‌شوند. به نظر میرسد بچهها در سنین پایینتر به مسمومیت خونی یا نوعی سپتیسیمی (سپسیس یا همان گندخونی که نوعی بیماری است که سراسر بدن را میگیرند و به علت پیش میآید) در نتیجه نتیجه به اومیکرون میشوند.

شدت مریضی در این دست از کودکان بالا است و استفاده از تزریق سرم نیاز پیدا می‌کند چرا که به‌هیچ‌وجه نمنرنوا نمنورا. اما معمولاً این بچه‌ها به مشکلاتی دچار نمی‌شوند.

دکتر گرد هورنف، متخصص اطفال در بیمارستان سنت آگوستن با اشاره به موارد بالا تاکید می کند که مشکلات حاد نگاهی به شیوه هایی که در موج اول کوید شاهدش بودیم، دیگر وجود ندارد. علائم اومیکرون در میان خردسالان خفیف‌تر است و کار اکثر آن‌ها حتی اگر به بیمارستمان هم کشیده شود، عمولمر یهم کشیده شود، عمولمر هم کشیده شود، عمولمن یهم کشیده شود، عمولمر بهم کشیده شود، عمولمان ههووبان شود. کودکان و نوزدانی که در بیمارستان‌های بیمارستانی می‌شوند در مقایسه با بزرگسالان به درمان یا دامان ناونان ناونان ناورنای.

اما عوارض کووید محدود به بیماری‌های جسمی نیست. ه اعتقاد دکتر گردهورنف مشکلات روحی-روانی ناشی از همه‌گیری و محدودیت‌های اجتماعی به‌وجود آمدارن

مشکلاتی که متخصصان اطفال در بین این گروه سنی مشاهده می کنند در ارتباط مستقیم با خود ویروس با بابیر بیشتر با تدابیر جانبی و پیوندهای آن مرتبط است. «عدم روحی» دومین مولفه رایج بین کودکانی بوده که به این بیمارسان در آلمان مراجعه کرده‌اند. دکتر هورنف می‌گوید تا به حال با این همه کودکی که از «بی‌اشتهایی» در رنجی که وجود ندارد، بوده است.

در این بیمارستان اطفال، مرکزی هم برای واکسیناسیون این گروه سنی ایجاد شده است. طبق آمارهای رسمی در آلمان تا حدود ۲۰ درصد از گروه سنی ۵ تا ۱۱ سال حداقل یک دُز واکسن را کریهیا نر. حدود ۶۰ درصد گروه سنی ۱۱ تا ۱۷ سال این کشور هم ۲ دُز واکسن زده‌اند.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما