مجموع درآمد گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ به ۴۴۸ میلیارد دلار رسید. اپل پیشتاز است – زومیت

[ad_1]

آخرین گزارش مؤسسه تحقیقاتی کنترپوینت به درآمد حاصل از فروش گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ اشاره دارد. به گزارش Gsmarena ، فروشندگان گوشی‌های هوشمند در سال گذشته مجموع ۴۴۸ دلار درآمد به دست آوردن. این مبلغ از درآمد حاصل از فروش گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۰ هفت درصد بیشتر است.

مجموع درآمدهای تلفن هوشمند-در-2021

به لطف استفاده از فزاینده برای گوشی‌های هوشمند مجهز به شبکه‌های 5G، قیمت فروش این محصولات بروش این حصولاد شوشی‌های هوشمند به شبکه‌های 5G، قیمت فروش این محصولات بروش این محصولات بروش این محصولات بروش این محصولات

طبق تخمین ها، گوشی هایی که در سال 2021 از شبکه 5G پشتیبانی می کنند، 18 درصد از گوشی های مجهز به این قابلیت در سال 2020 بیشتر بوده و 40 درصد از کل گوشی های هوشمند عرضه شده در سال 2021 را تشکیل می دهند.

طراحی پشت آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۱ پرو مکس

اپل با مجموع درآمد ۱۹۶ دلاری و سهم ۴۴ درصدی از کل درآمدهای بازار گوشی‌های هوشمند در صدر رنرد این امکان افزایش را برای سری جدید آیفون ۱۳ در کنار مدل‌های نسل قبلی آیفون ۱۲ بود.

قیمت فروش آیفون ها در سال 2021 به بالاترین رقم در تاریخ و 821 دلار رسید و اپل در بازارهای حال حاضر توسعه مانند هند، تایلند، ویتنام و برزیل فروش قابلتوجهی داشته باشید.

گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ

سامسونگ با ۷۲ میلیارد دلار درآمد در جایگاه دوم این طبقه بندی قرار دارد. این مبلغ در مقایسه با درآمد ۶۴ میلیارد دلاری در سال ۲۰۲۰، یازده درصد افزایش داشته است. قیمت فروش گوشی های سامسونگ با رشد سالانه 5 درصد به 263 دلار رسید و بیشترین رشد را بخش های میانرده گلکسی A و M و پریمیوم پرچمدار سری S برای غول فناوری کرهجنوبی به همراه دارند. علاوه‌براین سامسونگ در سال ۲۰۲۱ موفق به فروش گوشی‌های تاشوی خود شد.

نمایش از محصولات دیتابیس در زومیت روی ردمی نوت ۹ اس و ردمی نوت ۹ پرو

( این غول چینی در مقایسه با سال گذشته ۴۹ درصد افزایش فروش داشت و بخش اعظم آن را مدیون فروش در بازار هن. گوشی‌های هوشمند شیائومی با قیمت‌هایی بالاتر از ۲۵۰ دلار، ۱۴ درصد از حضور این برند در هند را تشکیل می‌دهند.

مقالات مرتبط:

گوشی‌های اوپو نیز با قیمت ۲۵۹ دلار و افزایش ۱۵ درصدی رشد فروش در سال ۲۰۲۱، ۳۶ مرینیارد دلار برای مبلغ متقابل دلار برای هیچ رن بیش از 50 درصد گوشی‌های اوپو در این سال از شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کردند و یافتن X3، سری Reno 6 و مسری وان پلاران و منرران وان پلاراس 9 اموررین وان پلاراس 9کتحصوررین

کانترپوینت جایگاه پنجم درآمد گوشی های هوشمند سال ۲۰۲۱ را ویو، شرکت تابعه‌ی BBK معرفی کرد. این شرکت با درآمدی معادل ۳۴ میلیارد دلار و هوانگین قیمت ۲۵۹ دلاری گوشی‌های خود، همچنین پنجمینرنرنزنجوارنزرنه‌وارظ

شما این دسته بندی را چگونه ارزیابی کنید؟ مجموع درآمد حاصل از فروش گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۲ چه رقمی خواهد بود؟

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما