مرکز تختی‌های کودکان، کودکان یک تا 5 سال هستند

[ad_1]

بیمارستان کودکان کودکان اکبر مشهد گفت: به امیکرون در نوزادان هم می‌شوید، اما بیشترین رئیس می‌شوالان تسان مالان تسانکن

به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی جعفری اضافه کرد: این موضوع نشان می دهد که در این بازه سنی آسیب و بیماری بالاتر است که همین موضوع باعث ایجاد بستری برای کودکان در بیمارستان می شود.

وی در خصوص علائم امیکرون در کودکان بیان کرد: بروز امیکرون در کودکان با ظاهری علائم علائم و نشانه های بیماری شروع می شود و تشخیصی آن با اشکال دیگر تفاوت های زیادی ندارد. این علائم به شکل آبریزش بینی، گلودرد، سرفه و در مواردی هم درگیری راه‌های هوایی و تنگی نفس است.

جعفری ادامه داد: ما به کودکانی با این بیماری امیکرون را نسبت می‌دهیم. در حال حاضر به خاطر این است که این بیماری خود را به خاطر دارد و از آنجایی که این بیماری در پیک قرار دارد، هر کودکی که با این علائم پزشک مراجعه می کند، تشخیص اول برای او امیکرون خواهد بود.

بیمارستان کودکان اکبر مشهد در خصوص آسیب در کودکان نسبت به بزرگسالان عنوان کرد: نسبت به بزرگسالان در مجموع کمتر می شود; آیا در کودکانی که به زمینه های بیماری مبتلا می شوند. در این دسته از بیماری های کودکان بیشتر خواهد بود.

جعفری میزان اظهار کرد: به نظر می رسد کودکان را به امیکرون نسبت به پیک قبلی بیشتر نشان می دهد که این موضوع سرایت پذیری و سرعت انتشار بالای این سویه است. در حال حاضر نسبت به پیک‌های قبلی بیشتر در سنین پایین‌تر مشاهده می‌شود.

وی در میزان بستری کودکان و بزرگسالان مبتلا به امیکرون نیز گفت: بزرگان بیشتر از کودکان بی‌شسونری. اگر می‌گوییم در کودکان بیشتر می‌شود، نسبت به موارد قبلی است، اما همچنان با شیوع بیماری در تمام اشکال آن در افزایش نسبت به کودکان از شدت افزایش است و بیماران هم در بزرگسالان بیشتر است.

رئیس بیمارستان کودکان اکبر مشهدان کرد: تفاوتی در سرعت عناصر امیکرون بین کودکان و بزرگسالان. از کانون‌های مهم یکی از انتشارات دورهمی‌های خانوادگی است. در این دورهمی‌ها کودکان نزدیکتر و در معرض تماس بیشتر با بزرگسالان هستند. کودکان تحرک بیشتر دارند، گریه می‌کنند، می‌خندند، بیمه‌با سرفه می‌کنند، ماسک نمی‌زنند و … که تمام این موارد باعث می‌شوند که کانون‌تری از نظر میزان نسبت به مهم‌ترین افراد باشند.

جعفری در خصوص قرنطینه کودکان گفت: آنچه در این خصوص در مطالعات و پژوهش های اخیر گفته شده، توصیه به قرنطینه حداقل پنج و برای احتیاط و اطمینان تا 10 روز است، ولی توصیه ما همان رعایت 10 روز قرنطینه است.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما