مشاوره کنکور 1401 – با این نکات مشاور نیاز ندارید – کنکور کمپانی

به همین دلیل رده بندی آن ها تا حدی غیرصحیح بوده چرا که همگی میتوانند بسیار خوب عمل کنند. مشاور برتر کنکور معمولا در یک زمینه تخصص فوق العاده ای دارد.اینگونه افراد ممکن است بخاطر اینکه خودشان به یک رشته ای علاقه داشته اند یا در آن زمینه تجربه دارند بتوانند بهتر شما را راهنمایی کنند. داشتن تجربه و تخصص مشاور ، موجب درک بهتر دانش آموز و ارائه برنامه ریزی دقیق میشود ، در صورتی که مشاور ، تحصیلات مرتبط داشته باشد و مسیر رسیدن به هدف (کنکور) را طی کرده است و شرایط تحصیلی و روحی دانش آموز را بهتر درک میکند . هنگامی که مشاور ، شناخت کاملی از مسیر رسیدن به هدف داشته باشد ، این مسیر را میتواند به راحتی برای دانش آموز توضیح داده و راه هایی که رسیدن به هدف را آسان تر میکند ، توضیح دهد . باید به این نکته نیز توجه داشت که این دسته از مشاورین خودشان به بهترین شکل این مسیر را پشت سر گذاشته اند و در آن بسیار با تجربه هستند، پس توان مشاوره ای بالایی نیز دارند. مشاور فردی با اطلاعات تحصیلی بالا است که راه و چاه مسیر سخت کنکور را به خوبی می شناسد و می تواند اطلاعات خود را نیز به دانش آموزان انتقال دهد؛ در سال کنکور بسیاری از دانش آموزان دچار خطاهای تحصیلی و اجتماعی می شوند که ممکن است آنها را از رسیدن به قبولی باز دارد، چون که سال کنکور جای آزمون و خطا نیست و باید امور را با احتیاط زیادی انجام داد.

این مشاور کنکور پزشکی از سال 88 به برنامه ریزی برای قبولی پزشکی مشغول شد. پس از قبولی در کنکور داوطلب را برای انتخاب رشته راهنمایی می کند و با توجه به شناختی که از روحیات وی، توانایی ها و اهدافش دارد، بهترین انتخاب را با همکاری او انجام می دهد. مشاور ، پیگیر و دلسوز ، تنها به ارائه برنامه ریزی اکتفا نمی کند بلکه نظر دانش آموز را در مورد برنامه ریزی جویا شده و در تعامل با دانش آموز است . شما باید پرس و جو کنید که این فرد مورد نظر چه رتبه ای آورده است. در صورتی که مشاور خود تجربه شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه های برتر را داشته باشد به شکل بهتری می تواند دانش آموزان را راهنمایی کند، زیرا خود عملا در شرایط فعلی دانش آموز بوده است و تمامی حوادث، سختی ها و محدودیت های وی را درک می کند. مشاور ، باید سختی ها و فراز و نشیب های کنکور را بشناسد و دانش آموز را در این زمینه درک کند . لازم به ذکر است که بهترین مشاور های کنکور بر روی تمام موضوعات مهم کنکور مسلط هستند و برای آن ها فرقی نمی کند که شما در رشته ی تجربی ، ریاضی فیزیک، انسانی و غیره تحصیل می کنید.

یکی از ویژگی های بهترین مشاور کنکور این است که همیشه در دسترس باشد .این طبیعی است که شما در زمان مطالعه ی درسی و یا حتی تست زنی با سوالاتی مواجه شوید که باید فورا از مشاور خود بپرسید. معروفترین تست ها در این زمینه تست استعداد سنجی و مهارت یابی هالند و تست شخصیت شناسی MBTI است که مشاور باید روش استفاده از این تست ها و از همه مهم تر روش تحلیل آنها را بداند. به دانش آموزان انگیزه و اعتماد به نفس می دهد تا آنها با جدیت و روحیه بیشتری به درس خواندن بپردازند. آنها جلسات دوره ای برگزار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که بخش های مختلف مدرسه در هر گونه وظایف شغلی مشترک با یکدیگر همکاری می کنند. بهترین مشاور کنکور و بهترین مشاور تحصیلی فردی است که اطلاعات کافی در مورد مشاغل مختلف و فرصت های شغلی و روش ها و تکنیک های مطالعه دارد. مسئولیت های بهترین مشاور کنکور شامل حفظ برنامه درسی مدرسه یا آموزشگاه با شناسایی و تامین نیازهای دانش آموزان، بهبود نیازهای مدرسه، برگزاری جلسات مدرسه و نظارت بر عملکرد معلمان است بهترین مشاور کنکور و مشاوران آموزشی همچنین به طور کلی به سؤالات دانشآموز در مورد گزینههای شغلی مختلف، برنامه درسی و غیره پاسخ میدهند.

یکی دیگه از ویژگیهای مثبتی ک مشاور کنکور باید داشته باشه دلسوز بودن هست که متاسفانه این مورد خیلی کمیاب شده! بهترین مشاوران کنکور ایران کسانی هستند که از نظر شخصی و حرفه ای علاقه مند است که یک مشاور خوب باشد. بهترین مشاوران کنکور ایران کسانی هستند که در دسترس دانش آموزان است؛ زمان کافی برای پاسخگویی به نیازهای مشاوره ای دانش آموزان تعیین شده با رعایت ساعات اداری اعلام شده و قرار ملاقات های برنامه ریزی شده فراهم می کند. اگر مشاور این گونه نباشد این قضیه کلی وقت شما را می گیرد و یا این که در زمان پاسخ گویی دیگر مانند ساعات اول مایل به دانستن آن موضوع ندارید. هر فردی زمان زیادی را برای شغل اصلی خود می گذارد و این به نفع داوطلب است. در این راستا، بسیاری از موسسات مشاوره کنکور بهترین اساتید را در هر حوزه به خدمت گرفتهاند و پکیج آموزشی مخصوص به خود را نیز در کنار خدمات مشاوره به داوطلبان کنکور ارائه میدهند.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما