معاون رئیس جمهور کشور بر عدم سوء تفسیر نامه مدیریت تاکید می کند: واردات قطعات ممنوع نیست

[ad_1]

نایب رئیس شرکت ملی صنایع الکتریکی ایران با اشاره به دستور مقام معظم رهبری به رئیس جمهور مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره ای گفت که در نامه به وضوح به واردات کالاهای کره ای اشاره شده است و نباید از اظهارات وی سوء برداشت کرد. مورد نیاز شرکت ها بلامانع است.

“عباس ابهری” در مصاحبه با تسلا ، با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات کشور همیشه تفسیر نادرست از اظهارات مدیریت است ، گفت:

“نامه رهبری یک فصل سخنرانی است. با این حال ، وی صراحتا به واردات کالاهای ساخت کره اشاره کرد و این نگرانی وجود دارد که محصولاتی که به دلیل عدم تولید داخلی به صورت رایگان وارد می شوند ، ممنوع شوند یا قطعات وارداتی بر اساس این نامه ممیزی شوند و به “تغییر خواهد کرد.”

وی با اشاره به بخش دیگری از این نامه که “در شرایطی تولید چنین محصولاتی در کشور نیازهای ملی را از نظر کمی و کیفی برآورده می کند” ، اظهار داشت:

“علاوه بر کمیت و کیفیت کالاهای تولید شده ، ادعاهای تولیدکنندگان و نیازهای مصرف کننده نیز باید در نظر گرفته شود و بسیار هوشمندانه عمل کنند. اگر بخواهیم فقط تقاضای کمی را بررسی کنیم ، پس از آن قسمت از کالای قاچاق که وارد بازار می شود ، به نظر می رسد که تولید داخلی برخی از محصولات هنوز از نیازهای مصرفی بازار عقب است و عرضه این شکاف باید به نحوی برنامه ریزی شود »

نباید از ابتدا در هر سنی از حلقه اختراع شود

به گفته ابهری ، این کالاها در کشوری تولید و عرضه می شوند که به دلیل عدم وجود رقیب در تجارت عادلانه در بازار مصرف جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. این نیز به همین دلیل است که مصرف کنندگان مجبور می شوند این محصولات بی کیفیت را خریداری کنند و چاره دیگری ندارند: “به این دلایل ، من همیشه معتقدم که دنیای صنعت با حفظ صحیح تجاری ، دنیای تعامل ، همکاری و تبادل دانش است. و موقعیت اقتصادی طرفین. “

وی گفت: “همه در هر نسلی و سنی چرخ را اختراع نمی کنند.”

با این حال ، تعامل سازنده و مدل سازی نسخه های موفق در جهان کار پیچیده ای نیست. تبدیل شدن به یک جامعه مصرف کننده و بازار مصرف محصولات تولیدکنندگان خارجی کاملاً اشتباه است. علاوه بر این ، اگر بخواهیم فقط محصولات بی کیفیت خود را مصرف کنیم ، باز هم منجر به از دست رفتن سرمایه داخلی ما می شود. “

لازم به ذکر است که برخی از کارشناسان معتقدند که تفسیر اشتباه نامه قبلاً انجام شده است. در حالی که در نامه مقام معظم رهبری از دو برند کره ای نام برده شده است ، گمرک در نامه ای به ظاهر عجولانه واردات لوازم خانگی از همه کشورها را ممنوع کرد. خواهیم دید که چگونه این مشکل در آینده حل می شود و آیا این تفسیر نادرست به اصلاح منجر می شود یا خیر.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما