معرفی Betrayal.io – خائن کیست؟

[ad_1]

وقتی بیماری کرونر شروع شد و همه مجبور به قرنطینه شدند ، همه سرگرمی جدیدی را انتخاب کردند و پخش کننده ها به دنبال Amang Ace رفتند. این منجر به موفقیت ناگهانی بازی شد که احتمالاً حتی توسعه دهندگان بازی نمی توانستند تصور کنند و یکی از نتایج این محبوبیت ایجاد عناوین مشابهی مانند Betrayal.io بوده است که حتی کمی بهتر از بازی اصلی است.

فریم ورک اصلی Betrayal.io تفاوت کمی با Amang Ace دارد و نمی توان رد کرد که آنها ریشه در بازی اصلی دارند ، اما تغییراتی در این بازی وجود دارد که می تواند تجربه بازی متفاوتی را ایجاد کند. در زیر نگاهی داریم به این بازی و تفاوت های آن با Amang Ace.

این بازی در تیم های حداکثر دوازده نفره انجام می شود و تیمی از افراد بی گناه به عنوان خدمه شناخته می شوند ، اما این بار به جای Impaster ، انسانها خائن هستند. گیم پلی کلی تغییر نکرده است ، بنابراین افراد بی گناه سه وظیفه اصلی دارند. از تیغ خائنان دوری کنید ، جستجوهای خود را به پایان برسانید و خیانتکار را شناسایی کنید.

البته این دو دسته تنها نقش های بازی نیستند و دو نقش فرعی ، دلقک و کلانتری نیز در بازی حضور دارند. دلقک با نشان دادن رفتارهای مشکوک سعی می کند بازیکنان را فریب دهد تا او را به عنوان خائن انتخاب کنند و شخصی که خیانتکار اصلی است به زمان نیاز دارد تا خون افراد بیشتری را بریزد.

کلانتر مسئول حفاظت از افراد بی گناه است و باید به عنوان نماینده قانون و بشریت برای دستگیری خیانتکار عمل کند ، اما تفاوت در این است که او مسئولیت بیشتری دارد و اگر به طور تصادفی یکی از افراد بی گناه را برکنار کند ، برکنار می شود.

خائن می تواند مانند یک متجاوز در پاسگاه عمل کند و باعث آسیب هایی مانند قطع برق شود تا تیم حریف کند شود. Betrayal.io دارای دو حالت مختلف است ، در یکی از آنها می توانید همان بازی کلاسیک را با نقشه های خائنانه ، بی گناه ، سریف و دلقک تجربه کنید.

قسمت دوم بازی Hide and Seek است. در این حالت بازی ، اگر شما جزو افراد بی گناه هستید ، باید هنگام انجام وظایفی که در لیست شما نوشته شده است ، از خیانتکاران و البته هیولای بی سر فرار کنید. اگر خیانتکار هستید ، فقط بقیه را لو ندهید و برش ندهید.

مانند Amang Ace ، وقتی با جسدی روبرو می شوید ، باید گزارش دهید که همه برای رایزنی و رای گیری دور میز جمع شده اند. برای تجربه بازی می توانید یک لابی خصوصی با دوستان خود داشته باشید یا از لابی عمومی استفاده کنید.

جلوه های بصری این بازی بیشتر از Amang Ace است و شخصیت های مختلفی برای بازیکنان در دسترس است که می توانند با پرداخت هزینه سفارشی شوند. در مجموع ، Betrayal.io ارزش یکبار امتحان را دارد و اگر می خواهید Amang Ace را با رنگ ها و لعاب های بیشتری تجربه کنید ، به آن سر بزنید.

    Betrayal.io class=
  • Betrayal.io
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • تهیه کننده: End Game Interactive، Inc.
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • جلد: 380/150 مگابایت

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما