مقایسه آیپد ایر ۲۰۲۲ با گلکسی تب S8 ، سرفیس گو ۳ – زومیت

[ad_1]

مراسم پیش و در خلال کنفرانس اختصاصی اپل با نام Peek Performance، نمایش رونمایی از جدیدترین محصولانغا. آیپد ایر یکی از این محصولات است که در نسل جدید و در نسل جدید و با تجربه به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی، به بازارار قابل‌توجهی، به بازار عرضه شده است. آیا این تبلت توانمند iOS، چه جایگاهی در بین رقبای خود دارد؟

پیش از شروع مقایسه باید به این موضوع اشاره کرد که آیپدها، پیشتاز بیچون و چرای دنیای تبلت ها هستند. به لطف سیستم عامل iPad OS که روزبهروز به قابلیت های بیشتر و حرف هایتری (در مقایسه با iOS) مجهز می شود و از پردازنده های توانمند، نمایشگر فوق العاده، قلم بسیار دقیق و کیفیت ساخت عالی، کاربردی شده تا نام تبلت را با آیپدهای خود گره می دهد. بزند.

آیپد ایر 2022 که با نام آیپد ایر 5 نیز شناخته می شود، از همان طراحی مشابه نسل پیشین خود بهره میبرد که به معنای حاشیه های اندک و تعبیهی تاچآیدی در تلید پاور دستگاه است. در نسل جدید این تبلت، امکان استفاده از تراشه‌ی توانمند M1، تا آیپد ایر ۲۰۲۲، بیش از اداررارن M1 همان تراشه‌ای است که مدل ۲۰۲۱ آیپدهای پرو نیز از آن گرفته شده است. توان این تراشه در حدی است که دیگر می‌توان آیپد ایر می‌توان آیپد ایر را نیز ترا آیپد پرو، در بخش توان پردازشی بی‌رقیب دست.

نمای روبرو تبلت آیپد ایر 2022 اپل / Apple iPad Air 2022 با کیبورد

نسل پنجم آیپد ایر در بخش دوربین به ماژول‌های ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربین سلفی مجهز شده اتس. تجهیز به فناوری Center Stage (استفاده از الگوریتم های ماشین برای قرار دادن شخص در کال گفتوگو در مکات ویدیویی، در وسط کادر) به این تبلت بسیار خوبی در برگزاری مکالمات و جلسات ویدیویی باکیفیت می دهد.

آیپدایر 2022 نسل پیشین خود از نمایشگر 9.10 اینچی با رزولوشن 2360 در 1640 پیکسل و بزرگ روشنایی 50 دنیای0 نیت بهره میبرد که وجود نرخ نوسازی 60 هرتز، همچنان میتوان آن را یکی از بهترین نمایشگرهای تبلتها دانست.

سامسونگ حدود یک ماه پیش نیز نسل جدید تبلت های خود را معرفی کرد. تبلت گلکسی تب S8 را می‌توان بزرگ‌ترین رقیب آیپد ایر ۲۰۲۲ دانست. متأسفانه این تبلت 11 اینچی نمای برادران بزرگتر خود، از پنل AMOLED بهره نمیبرد و سامسونگ ترجیه به استفاده از پنل LTPS TFT در آن گرفته شده است تا نتوان رنگ و کیفیت بالاتر نمایشگر آیپد ایر را از آن انتظار داشت.

گلکسی تب اس ۸

تراشهی چهارنانومتری اسنپدراگون 8 نسل اول بهعنوان قدرتمندترین نمونه در دنیای اندروید، در بطن تبلت قرار گرفته و باعث شده است تا این تبلت با همراهی 8 حافظه حافظه رم، عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی و سایر امور پردازشی داشته باشد. بااین‌حال نمی‌توان توان پردازش گلکسی تب اس ۸ را در حد و اندازه‌های آیپد ایر ۲۰۲۲ دانست. سامسونگ از ماژول‌های دوگانه‌ی ۱۳ و ۶ مگاپیکسلی در بخش دوربین اصلی و نمونه ۱۲ مگاپیکسلی برای ثبت عکس سرسفیب درسرب.

گوگل اخیراً اعلام کرده است که نسخه‌ای خاص از اندروید را با نام 12L برای دستگاه‌هایی نمایشگر بزرض وارزدع می‌کند. این نسخه قابلیت‌های حرفه‌ای و چندوظیفگی بیشتر را به همراه دارد تا اندروید را به نسخه‌های جدید برای iPad OS کبند می‌رساند. سری گلکسی تب S8 این به‌روزرسانی خواهد شد.

در دنیای ویندوز، شاهد عرضه افول و درنتیجه از تبلت ها هستیم که شاید اصلی ترین دلیل آن ناکارآمدی ویندوز بهعنوان سیستمعاملی با استفاده از کاربری لمسی باشد. اگر سیستم عامل ویندوز مهم‌ترین اولویت شما باشد، با برچسب قیمتی و ۲۲ آیپد پرو ۲۰، سرفیس گو ۳تموار. این تبلت به نمایشگر ۱۰/۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است که تراکم پیکسرری ۲۲۰ پیکسل در هر اینچ اوماد است.

سرفیس گو 3 مایکروسافت / Microsoft Surface Go 3

پاشنه آشیل این تبلت در مقایسه با رقبای اندرویدی و سیستم عامل iPad خود، پردازنده آن است. مکانی که نمونه دو هسته‌ای i3-10100Y اینتل، قوی‌ترین گزینه‌ی دردسترس خواهد بود تا چند کیلومتر فاصله از نور رواب‌. ۴ تا ۸ حافظه حافظه‌ی رم، پشتیبانی از قلم مایک‌روسافت و دوربین اصلی ۸ و سلفی ۵ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها هستند. اما نباید فراموش کرد با اتصال ماوس و کیبورد به سرفیس گو 3 یا بردن از تاچکور مخصوص آن، به دستگاهی که ویندوزی دسترسی دارد، آزادی عمل بهمراتب بیشتر و انجام کارهای حرفهایتری را به ارمغان میآورد; اما اگر دستگاه همراهی کند! فقط فراموش نکنید که سرفیس گوی ارزان‌ترین گزینه در میان دو رقیب خود است.

از نظر شما بهترین تبلت حال حاضر جهان در بازه‌ی قیمتی ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار چیست؟

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما