نتیجه نظرسنجی: بیش از 60 درصد کاربران حتی از وجود ویندوز 11 اطلاع ندارند

[ad_1]

نتایج نظرسنجی انجام شده توسط پورتال “پس انداز” نشان می دهد که 62 درصد از کاربران نه تنها از اولین نسخه جدید ویندوز اطلاع ندارند ، بلکه حتی نمی دانند که آیا سیستم رایانه آنها با ویندوز 11 سازگار است یا خیر.

مایکروسافت به زودی تغییرات زیادی در ویندوز 11 ایجاد خواهد کرد ، اما ظاهرا اکثر کاربران منتظر سیستم عامل جدید مایکروسافت نیستند. طبق یک نظرسنجی ، 62 درصد از کاربران ویندوز حتی از چنین نسخه ای اطلاعی ندارند.

وب سایت “Savings.com” نظرسنجی را برای ارزیابی سطح آگاهی و علاقه کاربران ویندوز 11 انجام داد. در این نظرسنجی از 1042 کاربر فعلی ویندوز در مورد آگاهی و تمایل آنها برای ارتقاء به نسل بعدی سیستم عامل مایکروسافت سوال شد. نتایج نشان می دهد که تنها کمتر از 40 درصد از کاربران فعلی ویندوز از سیستم عامل جدید مایکروسافت مطلع هستند و همین درصد از کاربران می خواهند به موقع به نسخه جدید ویندوز تغییر وضعیت دهند.

ویندوز 11

60 درصد دیگر کاربران اعتراف می کنند که نه تنها از نسخه آینده ویندوز اطلاع ندارند ، بلکه از سازگاری یا ناسازگاری دستگاه های خود با آن بی اطلاع هستند. توجه داشته باشید که سیستم عامل جدید ویندوز با پردازنده های قدیمی و رایانه های بدون تراشه TPM 2.0 سازگار نیست. با این حال ، برنامه PC Health Check می تواند سازگاری دستگاه را با ارتقا به ویندوز 11 تعیین کند.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می دهد کاربرانی که مدتی است از سیستم عامل استفاده می کنند از بروزرسانی جدید بیشتر آگاه هستند. علاوه بر این ، وقتی آگاهی کاربران ویندوز 11 را با iOS و Mac مقایسه می کنید ، اعداد نشان می دهد که مایکروسافت پیشرفت قابل توجهی در این زمینه نداشته است.

با این حال ، برخی از کاربران ممکن است تعجب کنند که آیا مایکروسافت به اندازه کافی سیستم عامل جدید خود را تبلیغ نکرده است. با این حال ، مایکروسافت مطابق با مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای این سیستم عامل ، آن را به طور خاص برای همه کاربران خود طراحی کرد.

مایکروسافت سرانجام در 5 اکتبر از ویندوز 11 رونمایی می کند و باید دید کاربران چگونه از سیستم عامل نسل بعدی ردموندی ها استقبال می کنند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما