نحوه تماشای رویداد Apple Unleashed 17 اکتبر – زومیت

[ad_1]

پس از گمانه زنی های زیاد ، اپل هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد دومین رویداد پاییزی امسال را در 18 اکتبر برگزار کند. رویدادی که می تواند برای دوستداران مک بسیار مهم و جذاب باشد. انتظار می رود این غول فناوری در این مراسم از مک بوک پرو جدید به همراه طراحی مجدد مک مینی رونمایی کند. از سوی دیگر ، ما به احتمال زیاد شاهد نمایش تراشه جدید سری M خواهیم بود که انتظار می رود قدرت محاسباتی قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

مانند چندین رویداد قبلی اپل ، رویداد اصلی مجازی بوده و به صورت آنلاین پخش می شود. بنابراین ما باید منتظر یک فیلم ضبط شده قبلی از منطقه پارک اپل باشیم ، جایی که: تیم در حال آشپزی است سایر مدیران اپل محصولات و ویژگی های جدید خود را معرفی می کنند.

چگونه می توانم رویداد Unleashed توسط Zomit را تماشا کنم؟

GIF لوگوی اپل

مثل همیشه ، Zummit مهمترین رویدادهای فناوری را پوشش می دهد و مطمئناً بزرگترین آنها ، رویدادهای اپل ، از این قاعده مستثنی نخواهند بود. بنابراین ، کاربران می توانند دوشنبه 17 اکتبر ، نیم ساعت قبل از شروع رویداد ، در سایت حضور داشته باشند و پخش زنده Zomit را دنبال کنند. علاوه بر این ، تیم تحریریه Zomit سعی می کند از پوشش مناسب اخبار و حواشی پیرامون محصولات معرفی شده در طول رویداد اطمینان حاصل کند. بنابراین ، افرادی که مایل به تماشای فیلم رویداد نیستند می توانند لحظه به لحظه اخبار سایت را دنبال کنند.

در وب سایت رسمی اپل مشاهده کنید

یکی از راه های تماشای رویداد اپل مراجعه به وب سایت رسمی شرکت و تماشای فیلم بارگذاری شده در وب سایت رویداد است. با استفاده از همه مرورگرها ، کاربران می توانند به صفحه “Apple Events” رفته و رویداد را در رایانه های شخصی ، iPads و غیره مشاهده کنند.

برای دسترسی به وب سایت رویدادهای Apple ، لطفاً برای تماشا به آدرس www.apple.com/apple-events/ مراجعه کنید. همچنین می توانید قبل از رویداد با مراجعه به این صفحه و کلیک روی “افزودن تقویم” یادآورهای رویداد را به تقویم خود اضافه کنید.

نحوه تماشای در یوتیوب

یوتیوب

اپل همچنین رویدادهای خود را به طور زنده در YouTube پخش می کند ، که در واقع یکی از ساده ترین راه ها برای تماشای آن است. از آنجا که پخش مستقیم YouTube را می توان در هر پلتفرمی که YouTube در آن موجود است ، از تلفن های هوشمند گرفته تا کنسول ها و تلویزیون های هوشمند مشاهده کرد.

صفحه برنامه ریزی رویداد اپل اکنون در YouTube ایجاد شده است و می توانید با کلیک روی این پیوند ، یادآوری رویداد را تنظیم کنید.

چگونه با برنامه Apple TV تماشا کنیم

Apple TV Apple TV

علاوه بر صفحه رسمی رویدادهای Apple و YouTube ، رویداد Unleashed را می توانید مستقیماً از طریق برنامه Apple TV در دستگاه های سازگار مشاهده کنید. در روز رویداد ، اپل یک قسمت بسیار قابل مشاهده به نام “Apple Event” را به برنامه Apple TV اضافه می کند و با ضربه زدن روی آن جریان رویداد نمایش داده می شود. برنامه Apple TV همچنین در همه دستگاه های اپل ، پخش کننده محتوا Roku و برخی از تلویزیون های هوشمند موجود است.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، اپل روی رویداد آینده احتمالاً روی رایانه های Mac تمرکز خواهد کرد. مک بوک پرو جدید ممکن است در اندازه های 14 و 16 اینچی موجود باشد و زبان طراحی نیز تغییرات زیادی خواهد داشت. گفته می شود نوت بوک جدید اپل مانند محصولات اخیر این شرکت دارای لبه های صاف است و اپل انحنای سینی زیر قاب را از بین می برد. از دیگر مشخصات مک بوک پرو جدید می توان به صفحه نمایش مینی LED پیشرفته تر با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز ، تراشه قدرتمند M1X ، 512 گیگابایت رم ، 16 گیگابایت رم ، پشتیبانی از پورت های باشکوه ، HDMI و در نهایت کارت خوان SD اشاره کرد.

البته ایرپاد استاندارد نسل سوم را نباید دست کم گرفت. زیرا این هدفون می تواند بسیار خوش شانس باشد که بتواند در این رویداد شرکت کند. مدت هاست گفته می شود که اپل روی نسل بعدی هدفون های بی سیم (TWS) کامل برای ایرپاد کار می کند. این هدفون ممکن است AirPod 3 نامیده شود و بر اساس زبان طراحی ایرپاد پرو طراحی شده است. شواهد نشان می دهد که ایرپاد بعدی برخی از ویژگی های پیشرفته مانند حذف نویز فعال را از دست می دهد و این می تواند بار آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما