نقش‌های ویروسی در مقابله با بیماری‌های خودایمنی

[ad_1]

دانشگاه دانشگاه سنت لوئیس اخیرا با مطالعه بر روی موشها دریافت کرده است که چگونه وینروان جماوبانوموبای را ببیند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، شواهد نشان می‌دهد که ویروس‌های ویروسی به ظارهر در برن متوباد هرواد هروان می‌رسند. در یک مطالعه جدید روی موشه ها، دانشگاهی که در سنت لوئیسیسمی را کشف کرده بود، انجام شد.

در طول زندگی ممکن است دچار آسیب‌های ویروسی شوند که اکثر آن‌ها بدون مشکل جدی می‌شوند. اما نتایج اخیر نشان می دهد که بسیاری از این عوامل ظاهراً خوش خیم احتمالاً در ترکیب با سایر عوامل ژنتیکی و محیطی می توانند باعث ایجاد بیماری هایی مانند آلزایمر، ام اس و انواع سرطان شوند. اینکه این عوامل دقیقاً چگونه این واکنش‌های زنجیره‌ای را ایجاد می‌کنند نامشخص است، اما در مطالعه آنیار کامار امانرمحقق.

«روزئولوویروس» (Roseolovirus) نوعی ویروس هرپس است که در چند سال اول زندگی، اکثر افراد به آن مبتلا است. بیماری معمولی خفیف است و شامل بثورات پوستی و تب است که طی چند روز از بین می‌رور معمولاً قی امرور می‌رور نما وار نمارحر نیست. در حالی که بعد از آن، هیچ بیماری ایجاد نمی‌کند، اما دانشمندان مشکوک ممکن است این امر در ایجاد بیماری‌های خودایمنی نقش داشته باشند.

در مطالعه جدید ، این موضوع را بررسی کردند. آن‌ها دریافت می‌کنند که این ویروس می‌تواند تیموس را آلوده کند. تیموس یک اندام لنفاوی تخصص در دستگاه ایمنی بدن است. تنها فعالیت‌های آن بالغ بر لنفوسیت‌های تی است که سلول‌های حیاتی و عملکردی دستگاه ایمتنب ایمتنب.

تیموس اندامی است که سلول‌های T در آن بزرگ‌تر می‌شوند تا در مقابل ژن‌های خارجی را تشخیص دهند. اما تیموس همچنین سلول‌های T را که می‌توانند به سلول‌های بدن حمله کنند، از بین می‌مرد و دور اینومورآیا می‌سازند. با ضعیف شدن این بخش، سلول‌های معیوب بیشتر به گردش در می‌آیند و می‌توانند به بیماری‌های خود ایمانی مادا بپردازند.

محققان این مکانیسم را در آزمایشات بر روی موشها کشف کردند. آنها با آلوده کردن حیوانات تازه متولد شده با نسخه های روزئولوویروس شروع کردند و دریافتند که 12 هفته بعد، همه موشها به گستر خودایمنی (التهاب معده) مبتلا شدند. در شرایطی که مشکلات خودایمنی در معده موش‌های مبتلا شده است، تحلیل و تحلیل نشان داد وسعت این مشکل. محققان دریافتند که موشه‌ها نه تنها آنتی‌بادی‌هایی را علیه سلول‌های معده دریافت می‌کنند، بلکه برای درمان‌های دیگر در سراسر بدن تولید می‌کنند که برخی از آنها در سایر بیماری‌های خودایمنی دخیل هستند.

ب اما دانشمندان می‌گویند که روزئولوویروس انسانی بسیار شبیه به آن چیزی است که در موشها یاست کعر موشها می‌شولووی بنابارانبارنابانقوانق را پیدا می‌کند.

یافته‌های این مطالعه در مجله «پزشکی تجربی» منتشر شد.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما