هرگز این کارها را با معده خالی انجام می دهد

[ad_1]

کارشناسان حوزه بهداشت می‌گویند صبح مکانیسم بدن کند، بنابراین بهتر است مواد غذایی مصرف شوند که سبک باشند هیچ تلاطمی داخل شکم ایجاد نمی‌کند. برای این منظور باید بدانم چه موادی را نباید صبح‌ها با معده خالی از مصرف کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از hidoctor، افراد زیادی دوست دارند روز خود را با یک فنجان قهوه یا چای داغ شروع کنند، بدون دانستن این واقعیت که ممکن است باعث اسیدیته شود. خوب بر اساس نتایج مطالعات این یک عادت است که باید آن را برای فردایی سالم تر تغییر داد.

بر اساس بیانات حوزه بهداشت در ساعات اولیه صبح مکانیزم بدن اند، بنابراین مواد غذایی سبک یا هیچ تلاطمی شکم ایجاد نمی کند مصرف شود. برای انجام آن، ابتدا باید مواردی را در نظر بگیرید که بهتر است صبح‌ها با استفاده از مصرف آن‌ها مصرف شود. سوخت سوخت در ساعات اولیه صبح می‌تواند به طرق مختلف روی بدن تأثیر بگذارد و همه این عواقب را به رین مرو مرو وارد کنند.

به گزارش تایمزسوفاندیا، برخی کارها را هرگز نباید با معده خالی یا زمانی که مدتی غذای نخورده‌ایم انج کرد:

هرگز داروهای ضد مصرف مصرف کنید

داروها به طور معمول نباید با معده خالی مصرف شوند وقتی که داروها به ضدی هستند. در صورت وجود توصیه های غذایی قبلی با پزشک در مورد این موضوع می توانید انجام دهید.

هرگز نخوابید

بین آخرین وعده غذایی خود و زمان خواب باید دو تا سه ساعت فاصله داشته باشید، اما این معنی نیست که احساس گرسنگی را در حالت چرت زدن قرار دهید، اما می توانم قبل از خواب یک لیوان شیر یا یک عدد سیب میل کنید.

هرگز الکل مصرف نکنید

مصرف الکل به طور کلی آسیب‌دیده و باید آن را به خاطر سلامتی خود کنار بگذارد. اما از آن بدتر نوشیدن الکل با معده خالی است، زیرا در این موقع جذب الکل در بردار ناردار ناد است که دبار نتردار ناد الار نه دبار نهوار ناد.

هی، نه؟

تصمیم گیری با شکم ممکن است عملکرد را تغییر دهد که بعدها باعث پشیمانی شود.

هرگز تمرینات شدید انجام می دهد

ورزش با معده خالی ممکن است بر عملکرد شما تأثیر بگذارد به گونه ای که نمی توانید به بدن پتانسیل خود برسید، زیرا انرژی کمتری احساس می کند، بنابراین بهتر است قبل از رفتن به باشگاه میوه و آجیل بخورید.

هرگز بحث نکنید

هنگام عصبانیت ذهنیتی که می‌توان با ذهن و قوه تفکر تداخل داشته باشد و باعث تشدید اوضا شود.

هی مبارزه کن

حسام از نظر سوتارسازان به بدن كم كار ميكنيد نيتوواني ممكن

هرگز مواد غذایی نخرید

خرید مواد غذایی با معده خالی یک اشتباه بزرگ است. این کار باعث خرید بیش از حد نیاز می‌شود و می‌توان دید که در میان وعده‌های ناسالم به جای موالمار ییناساوار یینااودار یینادی‌شار ییناییار. در نهایت مواد غذایی حاوی کربوهیدرات و قند بالا را انتخاب کنید.

هرگز آدامس نجوید

آیا در زمان جویدن آدامس مرتکب اشتباه می‌شوید؟ آیا آن را با معده خالی می‌جوید؟ اگر پاسخ شما بله است باید گفت که این کار می‌تواند به نتیجه برسد در معده می‌شود، بنابراین هرگز آن را نخواهند دید.

هی، بیا، بیا

نوشیدن قهوه با معده خالی توصیه نمی‌شود. این کار نه تنها باعث سوزش قلب می شود. اکثر افراد حتی بعد از نوشیدن یک فنجان قهوه صبحانه خود را حذف می‌کنند که این امر باعث تشدید شورایط می‌شر شد.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما