همه چیز درباره چاقی بعد از ۴۰ سالگی

[ad_1]

«من در ۲ سال گذشته ۱۰ پوند وزن اضافه کردم. یکیک. لطفاً بارهام را بررسی کن »من این جمله ها را معمولاً از نظر زمانی که در دوران 40 سالگی شان را بررسی می کنند، میشنوم و هر خودم را آماده می کنم جوابی به آنها بدهم که احتمالا دوست نخواهند داشت.

به گزارش همشهری آنلاین، وقتی بالغ‌تر می‌شوید، که خیلی از بالا رفتن سن بهتر است، سوخت‌وساز استرن کموخت‌وساز بی‌شمنتان. بنابراین، اگر رژیم غذایی و ورزشتان مثل ۲۰ سال و ۳۰ سالگی است، احتمالاً وزن بیشتری خواهد داشت. اگر در اواسط دهه ۴۰ سالگی دوران پیش از یاسگی داشته باشید، این اتفاق بیشتر خواهد بود. با کاهش استروژن در یائسگی زودرس، حجم شروع به کمتر شدن می‌کند و سوخت و ساز بیشتر نچستب و ساز بیشتر نچبر یبر. وقتی یائسگی فرامی‌رسد، به طور نامتناسب در ناحیه شکم افزایش می‌یابد.

اگر افزایش وزن به تغییرات هورمونی باشد، پس چرا با تجویز مانع از آن جلوگیری کنید؟ متأسفانه این کار به این آسان‌ها نیست. در شرایطی که جلوه‌های ظاهری با افزایش در شکم مرتبط است، تجویز هورمونی که باعث افزایش وزن می‌شود. بنابراین برای کنترل وزن کار مناسبی نیست و تا به حال ثابت نشده هورمون‌درمانی قبل از یائمانی قبل از یائسگی ججاوی آن

ولی همه خبرها بد نیست. با انتخاب رژیم غذایی سالم و اصلاح نوع ورزش‌ها می‌توان در دوران پیش یائسگی و زمان یائسگی روی وزن سانیم مانیم. در اینجا نکاتی را که به توصیه می‌کنم، می‌خوانید:

چک‌آپ مرتب داشته باشید

اولین قدم این است که آزمایش کامل بدهید. در دهه چهارم زندگی‌تان لازم است هر ۲ یا ۳ سال توسط دکترتان برای مسائلی مانند کلسترول بالا و بیمالریبیبارول بالا و بیمالی‌بی. إعش ون میتووند مبهوط به مشتیان سورکاسم پیروئید ای دویتلا دیتلا

تحرک داشته باشید

هی، نکن، نکن. پیاده‌روی، زومبا، دوچرخه‌سواری، طناب زدن، ایروبیک، دویدن یا هر حرکت دیگری که برایتان کنترل باشد. ورزش به کارکرد قلب، خلق و خو و میل جنسی کمک می‌کند و از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند.

اگر فقط ورزش‌های هوازی انجام می‌دهید، احتمالاً این که در حین نزدیک شدن به یائسگی حجم‌تان را از یدست بزی انجام دهید. بنابراین لازم است تمرین‌های دیگران را به حرکت‌های روزانه اضافه کنید تا عضله بسازید و وخان‌نورسابت را انجام دهید. اگر فکر می کنم وزنه های خسته کننده و ترسناک است یا امکان پذیر نیست، گزینه های بسیار دیگری وجود دارند.

شخصا ورزش تناوبی با شدت بالا را توصیه می کند که از وزنه در آن استفاده شود، چراکه ورزش هوازی توصیه می کند منم. ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد، ولی می‌توان برای تمام سنین و سطوح تناسب اندام مناسب باشد. یا شاید یوگا بیشتر به مدل شما بخورد. از جمله مدلی از یوگا که واقعا مثل را درگیر می‌کند یوگا قدرتی یا وینیاسا. این مدل یوگا در کنار قدرت و سوخت‌وساز شما کمک می‌کند. یوگا همچنین نشان می دهد که علائم دیگری مانند مه گرفتگی مغز، گرگرفتگی و بی خوابی را کم می کند.

یخچالتان را بررسی کنید

ورزش می‌تواند به بهبود سوخت‌وساز شما کمک کند و روی وزن نگهتان دارد، ولی نمی‌توانید در کنار وزشاییشم. معمولاً وقتی حدود ۶۰ کیلومتر در هفته می‌دوم ۳ تا ۵ پوند وزن اضافه می‌کند، برای این که به شدت گرومن می‌شوم و یخدت گرومن می‌شوم.

وقتی ۲۰ سال می‌توانستم مادامی‌ کنم که ورزش می‌کنم هرچه می‌خواهم بخورم. ولی وقتی به میانه ۳۰ سالگی رسیدم، باید به رژیم غذایی‌ام هم توجه کنم. در ۴۰ ماه باید هر دو را رعایت می‌کردم تا وزن سالم بمانم. بسیاری از ما در یکی دو سال اخیر اجازه داده‌ایم برخی عادت‌های ناسالم غذایی را ندیده بگیریم. حالا وقتش است که به سلامتی برگردیم.

قدم این است که شکر افزوده را قطع کنیم. بدن شما به این ماده خالی از نیازی ندارد و ارزش غذایی هم ندارد. من هم مثل بقیه مافین و کیک و کوکی دوست دارم، ولی سوخت‌وسازم این احساس را ندارد!

اگر این مواد خوراکی را در مناسبت‌های ویژه و نه هر روز بخورید، از آن لذت بیشتری ببرید. قدم بعدی این است که مطمئن شوید در روز ۵ تا ۷ واحد میوه و مصرف می‌کنید. محدود کردن غذاهای سرخ‌کردنی، غذاهای فراوری شده و گوشت قرمز هم مهم است. هیچ رژیم غذایی مهمی را نمی توان توصیه کرد، این است که راه سالمی برای غذا خوردن پیدا کنید.

پذیرش را تمرین کنید

«این منصفانه نیست. من قبلاً می‌توانستم برای یک هفته یا دو هفته شکر و مواد افزودنی نخورم و ۱۰ پوند کم می‌کردم، ولی جنامن اینوان الان.

من این را از مراجعان ۴۰ و چند ساله‌ام می‌شنوم. راه سریعی برای حل مشکلات پیش آمده وجود ندارد. الان رژیم‌های مد روز، قرص‌های مختلف یا مکمل برای این که کمی برای یک مناسبت وزن کم کنید، نیسبت کنید. همین الان است که روی سلامتی‌تان تمرکز کنید.

از مراجعان من واقعاً از نظر سلامتی در موقعیت مکانی. اگر شاخص توده بدنی‌تان از 30 درصد است، مشکلات پزشکی را که روی وزنتان تأثیر می‌گذارد، می‌کند، باید در کنار آن قرار بگیرد. انتخاب‌هایی که امروز برای سلامتی‌تان می‌کنید، در دهه‌های بعدی زنروا ندواثین شکل می‌گیرند.

ولی اگر شاخص توده بدنیتان سالم است و مشکلات پزشکی، باید تصمیم بگیرید: بیشتر ما در 4 زندگی وقت و انرژی زیادی برای 2 ساعت ورزش در روز و شمردن هر کارنری که در دهه ی یک زندگی وقت و انرژی زیادی برای 2 ساعت ورزش در روز و شمردن هر بار که در دهانمان، می‌گذاد می‌گذاد. سالم‌تر در چنین شرایطی روی سلامتی است و نه روی ترازو.

برای این که یک روش سالم برای نیمه دیگر زندگی برنامه ریزی کنید، فرصت عالی است. این زمان رژیم‌های مختلف تجاری و تنفر پیدا کردن از خود نیست. زمانی است که به طور عینی به سلامتی نگاه کنید و بهترین تصمیم را بگیرید. بیشتر سبزیجات بخورید، بیشتر ورزش کنید و بررسی کنید. برای این که تنها یک بار زندگی می‌کنید و می‌خواهید این یک بار معرکه، سالم و کامل باشد.

منبع: wedmd / نوشته شده توسط دکتر ودر روپی، پزشک در فرانکلین و معاون رئیس ستاد مرکزی پزشکی ویلیامسون

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما