هیوندای سوناتا N Line Night Edition راه اندازی شد. نسخه محدود با چهره ای خاص

[ad_1]

هیوندای نسخه Night Line نسخه سوناتا N Line را ارائه کرد. این نسخه که تنها 1000 نسخه آن در ایالات متحده موجود خواهد بود ، مشکی است و تمام اجزای داخلی و خارجی آن تیره است. از نظر فنی ، این نسخه همان سوناتا N Line استاندارد است و تفاوت چندانی با آن ندارد. علاقه مندان به Night Edition باید 34750 دلار (بدون احتساب حمل و نقل 1025 دلار) پرداخت کنند.

از نظر ظاهری ، Night Edition باید با یک خط اسپویلر کوچک روی صندوق عقب و لبه مرکزی رینگ ها از N Line استاندارد متمایز شود. این دو جنس از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن ساخته شده اند. علاوه بر این ، رینگ های مشکی مات 19 اینچی ، نشان های کروم تیره و کالیپرهای ترمز قرمز از دیگر تفاوت های بصری بین Night Edition و سوناتا N Line استاندارد هستند.

هیوندای سوناتا N Line Night Edition از همان موتور 2.5 لیتری توربو استفاده می کند. این موتور قادر است 290 اسب بخار قدرت و 422 نیوتن متر گشتاور تولید کند و برای حرکت چرخ های جلو از گیربکس هشت سرعته دو کلاچه استفاده می کند.

هیوندای سوناتا N Line Night Edition را در دو رنگ مشکی فانتوم و سفید کوارتز عرضه می کند

به گفته هیوندای ، دیسک های این نسخه در جلو 13.6 اینچ و در عقب 12.8 اینچ است ، در حالی که اندازه نسخه های دیگر به ترتیب 12 و 11.2 اینچ است. در مورد نسبت فرمان ، این نسخه پس از 2.44 دور قفل می شود ، اما برای نسخه های دیگر این نسبت 2.6 دور است.

در داخل کابین سوناتا N Line Night Edition ، شاهد استفاده گسترده از چرم ناپا و دینامیک میکروفیبر هستیم. درزهای صندلی ها و کالیپرهای ترمز قرمز هستند و نشان N در قسمت های مختلف دیده می شود. در این نسخه ، یک صفحه نمایش 12.3 اینچی پشت فرمان نصب شده است و سیستم اطلاعات سرگرمی توسط یک صفحه نمایش 10.25 اینچی مدیریت می شود. سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو و سانروف پانوراما یکی دیگر از ویژگی های استاندارد در این نسخه است.

ناگفته نماند ، نسخه استاندارد هیوندای سوناتا N Line 2022 33،450 دلار بدون احتساب ارسال و تحویل است که 1300 دلار ارزان تر از نسخه شب است.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما