ورود تهران به پیک ششم رستوران

[ad_1]

معاون درمان ستاد مرکزی استان تهران ضمن تشریح روند بیماری در تهران و امکانات بیمارستانی برای مقابله با موج ششم این بیماری با سویه امیکرون، گفت: تعداد مراجعین سرپایی در حوزه درمان در روز به مرز 6000 نفر رسیده است.

به گزارش ایسنا، دکتر نادرتوکلی با اشاره به استان تهران به پیک ششم صنعت، گفت: تفاوت این پیک با پیک قبلی در این است که تعداد بالا است اما، بیماری به شدت کمتر است.

<< ولی تعداد تختی‌های جدید بین 300 تا 400 مورد در روز است که از هر 20 نفر یک نفر می‌شود. تعداد کل بیماران بستری در استان تهران اکنون حهدود 1300 بیمار است که از این تعداسد حدود یک چهارم تعداسد نه چهارم تعدرسبیر تورانر است.

مشاهده نشده است، موارد مرگ و میر استقیم افزایش موارد ابتلم افزایش موارد مشخص نشده است، موارد مرگ و میر استام ادامه تک تسقم.

با تاکید بر این که امیکرون بیشتر کودکان را بروز می دهد، اظهار کرد: نسبت به ماه‌های قبل از انجام این کار در نوراد. فصل درمان هر ساله در این فراموشی بیماری‌های ویروسی هم روند افزایشی داشته‌اند. بنابراین بخشی از موارد هم مربوط به موارد آنفلوآنزا است. در این راستا توصیه اکید ما از دو ماسک در اماکن عمومی است.

توکلی با اشاره به سرایت پذیری بالای امیکرون، بیان کرد: به همین دلیل است که هر تجمعی در بالاترین حد خود را نشان می دهد، مگر اینکه اجتماعی رعایت شود و دز بوستر واکسن نیز تزریق شود.

وی افزود: در این راستا یکی از موضوعات مطرح شده در جلسات ستاد مرکزی استان تهران بمرورگزاری جشنواره لاوان تاواره توجه داشته باشید که واکسن هم عامل جلوگیری از آن نیست، ولی کمک می‌کند در صورت، شدت بیماری کم‌باران.

وي با بيان اينكه نمي توانم به شدت محدوديتهاي خاصي را اعمال كند، ادامه داد: موضوع حائز مهم است كه طول دوره قرنطينه با سويه اميكرون كمتر و بين 5 تا 7 روز است و معمولاً بيماري هم خفيف است; بنابراین بازگشت به لاک داون و قرنطینه توصیه نمی‌شود.

او تاکید کرد: در زمینه تجهیزات و تجهیزات بیمارستانی در استان تهران با مشکلی مواجه هستیم.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما