پروژکتور بازی Acer Predator از نرخ به روزرسانی متغیر – Zomit پشتیبانی می کند

[ad_1]

خط تولید Acer Predator شامل دو پروژکتور به نام GM712 و GD711 است. در این مقاله ، ما ابتدا روی GD711 تمرکز می کنیم زیرا دستگاهی است که Acer تصمیم گرفته است اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر کند. این محصول یک پروژکتور LED است که حداکثر 1450 لومن ANSI (یا 4000 لومن LED) را ارائه می دهد و از HDR10 پشتیبانی می کند. همچنین از رزولوشن استاندارد 4K پشتیبانی می کند ، اما دارای عملکرد متغیر نرخ تجدید (VRR) است که با نوسانات عملکرد در کنسول های قدرتمند ، از جمله Xbox Series X و رایانه های شخصی سطح بالا ، تصویر را نرم تر کرده و آن را از رقبا متمایز می کند.

در این حالت ، پروژکتور وضوح تصویر را از 4K به 1080p کاهش می دهد ، اما نرخ تازه سازی را برای کنسول ها به 120 هرتز یا به 240 هرتز برای رایانه های شخصی افزایش می دهد و در صورت لزوم ممکن است نرخ تازه سازی را تازه کند. دستگاه PS5 تا 120 هرتز با رزولوشن 1080p پشتیبانی می کند اما همچنان با VRR سازگار نیست. هیچ پروژکتور دیگری در بازار وجود ندارد که از نرخ تازه سازی متغیر پشتیبانی کند (اگرچه برخی از تلویزیون های سطح بالا این کار را انجام می دهند) بنابراین این ویژگی فوق العاده ای است که ایسر روی آن تمرکز می کند تا محصول خود را از سایر مدل ها متمایز کند.

پروژکتور ایسر

ایسر می گوید GD711 دارای طیف گسترده ای از اندازه های صفحه نمایش احتمالی است ، اگرچه این شرکت حالت 100 اینچی را توصیه می کند که از فاصله 85/8 فوت قابل دسترسی است. این دستگاه به صورت پیش فرض همراه برنامه فروشگاه Aptoide TV عرضه می شود و به فروش می رسد. این مدل دارای دو درگاه HDMI 2.0 ، یک درگاه خروجی صدا و سه درگاه USB-A است. عمر مورد انتظار تقریباً 30،000 ساعت در حالت اکو یا حداکثر 20،000 ساعت در حالت استاندارد است.

ایسر بازه زمانی مورد انتظار برای ایالات متحده را تقسیم نکرده است ، اما انتظار می رود این دستگاه در ماه نوامبر با قیمت 11999 یوان در چین و در ماه دسامبر در اروپا ، خاورمیانه و آفریقا با قیمت 1499 یورو به فروش برسد. اگر این دو مبلغ را به دلار آمریکا تبدیل کنیم ، قیمت نهایی بین 1700 تا 1860 دلار خواهد بود ، اما به یاد داشته باشید که این عدد تقریبی است.

پروژکتور ایسر

مقالات مرتبط:

نگران نباش GM712 ما فراموش نکرده ایم و مشخصات آن را در زیر توضیح خواهیم داد. این دستگاه یک پروژکتور بازی 4 استلامپ مبتنی بر K با روشنایی 3600 ANSI بسیار روشن تر از آن GD711 و همچنین سودآورتر است. قیمت این پروژکتور 10 نوامبر خواهد بود9 9999 یوان به چین می آید و سپس در ژانویه 2022 با قیمت 1399 یورو وارد اروپا ، خاورمیانه و آفریقا می شود. در حالی که قیمت کمی ارزان تر و جذاب تر است ، این واحد سنگین تر از GD711 است و طول عمر محدودتری دارد. طول عمر این پروژکتور در حالت استاندارد تقریباً 5000 ساعت و در حالت ExtremeEco حداکثر 12000 ساعت است. است. با این حال، GM712 دارای بسیاری از ویژگی های مشابه است اینها شامل GD711 است که شامل نرخ تجدید متغیر ، HDR10 و پشتیبانی از نرخ تجدید تا 240 هرتز برای رایانه های شخصی است.

برای کسانی که معمولاً تلویزیون می خرند ، تعجب آور است که پروژکتورها نیز گران می شوند. با توجه به اینکه این پروژکتورها دارای برخی ویژگی های مربوط به بازی مانند نرخ تازه سازی سریع و متغیر هستند ، قیمت های بالا منطقی است. اگر قابلیت حمل برای شما مهم است ، ممکن است بخواهید آنها را خریداری کنید.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما