پیش بینی هوای تهران فردا پنجشنبه 25 آذر 1400

[ad_1]

ارو- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده ها و نقشه های پیش بینی های هواشناسی، هوای تهران در روزهای آینده کمی آفتابی و در ساعاتی ابری خواهد بود. فردا 25 آذر 1400 هوای تهران نسبتا آفتابی و نشانگر آلودگی هوا قرمز خواهد بود.

به گزارش فرارو بر اساس پیش بینی های هواشناسی، آسمان تهران امروز آفتابی و در برخی ساعات ابری حداکثر و کمینه دمای تهران 10 و 3 درجه است.

امروز آسمان تهران نسبتا آفتابی است و دمای هوای تهران امروز به تدریج از ده درجه در شب به سه درجه در روز افزایش می یابد.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ حداکثر دمای هوا فردا 10 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (25 آذر) با کمینه دمای 3 و حداکثر 10 درجه سانتیگراد نسبتاً آفتابی و در روز جمعه (25 آذر) کمی آفتابی با کمینه دمای 4 و حداکثر دمای 12 درجه سانتیگراد است. درجه سانتیگراد و یک روز آفتابی در روز شنبه (26 آذر) و در ساعات ابری حداقل دما 5 درجه و حداکثر 12 درجه پیش بینی می شود.

جدول دمای هوای تهران در سه روز آینده را ببینید:

پیش بینی هوای تهران فردا پنجشنبه 25 آذر //// 1400

شاخص وضعیت آلودگی هوای تهران امروز و فردا

میانگین کیفیت هوا در 24 ساعت گذشته تا ساعت 8 صبح با ضریب 148 در شرایط ناسالم برای گروه‌های آسیب‌پذیر است.

پیش بینی هوای تهران فردا پنجشنبه 25 آذر //// 1400

آلودگی هوا امروزه موج جدیدی را در کلان شهرهای این کشور ایجاد کرده است. رنگ آلودگی هوای تهران شبیه گرد و غبار است، اما رنگ ناشی از تجمع و غلظت اکسیدهای نیتروژن است که در فضای باز تشکیل شده و به صورت موجود دیده می شود.

پیش بینی های انجام شده توسط شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نیز حاکی از آن است که صبح امروز (24 آذرماه) با افزایش سرعت باد در طول روز، پراکندگی آلاینده ها را تسهیل می کند و کیفیت هوا را بهبود می بخشد، هر چند با وجود فاکتورهای کافی برای ایجاد آلودگی ازن، غلظت آن افزایش می یابد. این آلاینده در برخی مناطق افزایش یافته و در برخی ساعات بعدازظهر می تواند کیفیت هوا را کاهش دهد.

پیش بینی هوای تهران فردا پنجشنبه 25 آذر //// 1400

با تداوم شرایط جوی مساعد تا دیروقت، پیش بینی می شود در اکثر مناطق پرترافیک، غلظت آلاینده ها به ویژه ذرات معلق کاهش یابد و کیفیت هوا در محدوده قابل قبولی قرار گیرد.

وزش باد موثر تا صبح فردا (۲۵ آذر) از تجمع ذرات معلق جلوگیری می کند و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبولی باقی می ماند. تداوم این شرایط جوی در طول روز باعث انتشار آلاینده ها می شود، اما تولید و افزایش آلودگی ازن می تواند کیفیت هوا را در برخی مناطق کاهش دهد.

با کاهش سرعت وزش باد تا آخرین ساعات فردا (25 آذر) و افزایش ترافیک عصرگاهی، پراکندگی آلاینده ها محدود شده و بروز وضعیت نابسامان برای اقشار آسیب پذیر در نقاط پرتردد دور از دسترس نخواهد بود.

پیش بینی آب و هوا در چند روز آینده

پیش بینی هوای تهران فردا پنجشنبه 25 آذر //// 1400

امروزه جبهه ثبات در اکثر کشورها مسلط است. در مناطق صنعتی و با ترافیک سنگین شاهد افزایش آلودگی هوا و بدتر شدن کیفیت هوا هستیم.

در روزهای پایانی هفته با ظهور سامانه بارشی کشور در کل کمربند غربی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما