چند مورد در روزهای نوروز در چه ساعتی اتفاق می‌افتد؟

[ad_1]

پلیس راهور با بیان اینکه طبق قانون خودرو با جریمه بالای یک میلیون تومان را باید توقیف کنیم، گفت: در روزهای نوروز به منظور کرامت خانواده ها جریمه می کنند که خودرویی با نرخ یک میلیون و حتی سه میلیون به بالا توقیف شود.

به گزارش ایرنا، سردار سید کمال هادیانفر روز سه شنبه در حاشیه رزمایش نوروزی پلیس راهور در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی 30 تا 35 درصد از سفرهای نوروزی افزود: در روزهای نوروز با مسافرانی که متخلف آسیب های حادثه ساز می شوند، حتماً می توانید برخورد کنید همچنین اگر فردی باشید. مسبوق به اثبات در نمره منفی یا دارای عوارض ناشی از حادثه، خودروی وی تا پایان تعطیلات در پاروقفنگ.

وی ادامه داد: در جلسه وزارت کشور، 10 کیلومتر از مسیر جاده‌ای را کاهش داده و اولویت نخست ما را در انجام این کار ناوگان بار و مسافر نیز تصویب کرد.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه بستن کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان در جاده های کشور الزام و قانون است، اظهار داشت: به همکاران گفتیم که به خاطر عدم بستن کمربند ایمنی اعمال.

وی با بیان اینکه شرایط جوی در برخی از نقاط ناپایدار خواهد بود، افزود: مه، بارش باران و برخی در برخی از نقاط کوهستانی متصور است هموطنان باید ضمن داشتن تجهیزات ایمنی و توجه به توصیه های پلیسی با دقت رانندگی کنند.

چندین مورد در روزهای نوروز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ است

سردار هادیانفر با بیان اینکه ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی و خروجی شهررها روی می‌دهد، نراریاروی می‌دهد، آنتوی.

وی با اشاره به ایجاد گسل در محور چالوس در 2 روز گذشته و رانش زمین گفت: عوامل سازمان راهداری به شدت در تلاش هستند که معبر ترمیم شوند، اما احتمالاً آن مسیر قدیم را به صورت رفت و برگشت نخواهیم داشت، از مسیر جایگزین تونل البرز. به طول 6 کیلومتر برای رفتن استفاده می شود همچنین مسیر برگشت نیز تا این لحظه مسدود است، اما در صورت بازگشایی احتمالاً از یک خط ایمن جاده قدیم برگشت را انجام داد.

به گفته این مقام مدیریت، در تعمیرات مسیر هراز تلاش سازمان راهداری این است که تا آخر امشب مسیر بازگشایی شود همچنین همه تلاش‌ها راهور این است که محدودیت‌ها را در یک طرف مسیرها در روزهای نوروزی اعمال کنند، امابر شرایط ناگزیر می‌شوند. برخی از مسیرها به ویژه مناطق شمالی در پیک رفت برای یکطرفه کردن مدیریت کنند و در پیک دوم نیز جاده دیگری را به صورت شریانی نگه دارند و اگر شرایط حاد یا خاص باشد، یک طرف شود.

وی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که سالیان سال توسط ناجا به ویژه از سال 98 دنبال میشد، این بود که امنیت را در جلسه شورای عالی و حمل و نقل و ترافیک کشور با حضور بالاترین مقام اجرایی کشور برگزار کنیم، این جلسه متأسفانه در 2 دولت برگزار می شود. گذشته برگزار شد و کشور نیز در حوزه و حمل و نقل و ترافیک و موضوعاتی مانند حمل فرسوده در ناوگان‌های عمومی آسیب.

کاهش ۴۹ درصدی جان‌باختگان در برنامه هفتم توسعه پیگیری شود

رئیس پلیس راهور تاکید کرد: در جلسه قبل، گزارشی درباره وضعیت ترافیک، ترددها، تصادفات و ایمنی خودروها ارائه شده است، رئیس جمهور جمهوری اسلامی در این جلسه به چند نکته به عنوان مهم اشاره کرد، نخست اینکه این جلسات هر 2 ماه یک بار برگزار می شود. همچنین می شود که موضوع 49 درصد کاهش یافته است.

وی با به پیش بینی بودجه پنج هزار میلیارد تومانی برای رفع حادثه خیز چه در حوزه شهر و چه در حوزه راهها در جلسه روز گذشته شورای عالی امنیت و حمل و نقل و ترافیک کشور گفت: رئیس جمهوری خطاب به پلیس راهور کرد که نسبت به آن اقدام کرد. کیفیت و ایمنی خودروهای تولید داخل و تولید کاملاً حساس عمل کند و گفت که از این موضوع کاملاً حمایت می شود بنابراین باید خط قرمزهای خود را در مورد خودروهای خودروسازان انجام دهند. را تشخیص می دهد و اگر قرار باشد خودروی نایمن تحویل مردم حتماً مانع شود و از شماره‌گذهار ورو.

به گفته سردار هادیانفر، رئیس جمهوری در این جلسه نشستی که کمیت در تولید خودروی داخلی مهم نیست و کیفیت حائز اهمیت دارد و می گوید که وزارت صمت بیشتر از کمیت و افزایش تولید، به خودرو توجه می کند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما