ژاوی برگشت، مسیح ظاهر شد؟!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، هواداران بارسلونا اکنون آماده خرید هستند! کسانی که خدایان مستطیل سبز را در اوایل فصل از دست دادند، حالا با بازگشت ژاوی به نیوکمپ برای احیای تیم سقوط کرده، دلشان بر دم مسیحایی اوست. البته خوش بینی کولسیان بی دلیل نیست. ناب ترین محصول لاماسیا، بازیکن وفادار این باشگاه، قلب تپنده کاتالان ها و مغز یک تیم پرافتخار، یک دهه پیش به نیوکمپ بازگشت. بنابراین اگر فقط یک نفر باشد که بتواند اقتدار و غرور را به بارسلونا بازگرداند، نمی توانید او را بهتر از ژاوی پیدا کنید.

اما واقعیت ها را نباید نادیده گرفت. بارسای فعلی ابزاری برای ارائه فوتبال به هواداران و البته مورد نظر ژاوی ندارد. نارنجک آبی در این فصل قدرت کافی برای نگه داشتن توپ در میانه میدان را ندارد و دلیل آن مشخص است. بازیکنانی که فلسفه باشگاه را نمی فهمند یا به آن پایبند نیستند.

ماموریت غیرممکن او برای بازگشت به بارسلونا به عنوان مربی بارسلونا بدون حضور ژاوی در زمین، کسب عناوین و افتخارات زیادی در طول دوران حرفه ای خود به سبک و فلسفه کاتالانی است که فقط ژاوی (یک بازیکن) می تواند به آن دست یابد. بیرون “همه افتخار کردند.” در حالی که مربی جدید نارنجک آبی نه تنها مثلث ژاوی-اینیستا-مسی را برای دنبال کردن اهدافش ندارد، بلکه باید با تفکرات تاکتیکی خود با ده ها بازیکن بی روح، ناآماده و غریبه بسازد.

احتمالاً وضعیت نامناسب مالی باشگاه در حال حاضر او را از خریدهای اینچنینی باز می دارد، بنابراین هدف اول لاپورتا از انتخاب او به عنوان جانشین کومان، پیش از علاقه و تمایل شخصی هواداران، خرید فرصتی برای حرکت آرام و آرام است. یک فضای امیدوار کننده ایجاد کنید و اعتماد به نفس را بازیابی کنید.

لاپورتا بدش نمی‌آید که همه این‌ها بهانه‌ای برای تمایل بیشتر ژاوی به استفاده از محصولات لاماسیا است، همانطور که همه طرفداران فلسفه فوتبال کاتالونیا انتظار دارند که بزرگترین کوارتربک دوران به جای خوش‌گذرانی با افراد مشهور بازی کند. دنیای فوتبال باید گوهرهای آکادمی باشگاه را صیقل دهد و با پرورش آنها، دوره بزرگ و طولانی دیگری را در تاریخ بارسلونا رقم بزند.

البته در اولین قدم ژاوی باید این فصل را با شوک مثبت آغاز کند و با پایانی امیدوارکننده به پایان برساند. در نتیجه، او باید اقدامات فوری را در دستور کار قرار دهد، زیرا روش او از نظر تاکتیکی روشن است، اما اینکه چقدر طول می کشد تا آن را اجرا کند، جای سوال است.

با این حال، ژاوی جایی است که اکنون باید باشد. در خانه. این امر به کاتالان ها خوش بینی زیادی داده است و هواداران بارسلونا امیدوارند که خاطرات خوشی به رهبری ژاوی داشته باشند. در حالی که تکرار افتخارات پپ بسیار سخت و غیرمنتظره خواهد بود، ستاره سال های نه چندان دور آبی اناری ها در صورت موفقیت در پروژه بازسازی، مطمئنا تیمی را می سازد که مانند یوهان کرایف از قدرت و عمق برخوردار باشد. ریشه برای رسیدن به ارتفاعات بزرگ بارسلونا پس از مسی آینده درخشانی در پیش دارد.

مهدی بشکانی

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما