گزارش واکسن در انگلیس دردسرساز شد

[ad_1]

ایرنا: منابع خبری انگلیس روز جمعه از اعلام واکسن و لغو نوبت داوطلبان برای دومین واحد این واکسن خبر دادند که این مسئله با اعتراض نهادهای بهداشتی و افکار عمومی رو به رو شد.

به نقل از منبع محلی، نوبت داطالبان کتاب این در حالیست که طبق جدول زمان بندی قرار داشت که دومین واحد این واکسن ۲۱ روز بعد از دریافت احلیور بود.

انجمن پزشکی بریتانیا به این خبر واکنش نشان داده و آن را اقدامی ناعادلانه خوانده است. اما مقام‌های درمانی این کشور می‌گویند که برنامه تغییر کرده و آنها می‌خواهند تا اولین واحد واکسن را به افراد بیشتری تزریق کنند تا مانع از گسترش انواع ویروس‌ها در این کشور شوند.

گزارش واکسن در انگلیس دردسرساز شد

شناسایی گونه های جدید و جهش یافته ویروس در انگلیس که ۷۰ درصد مسری است از گونه اصلی است که مقام هورنه اصلی است مقام هوراری.

این ویروس می تواند کودکان را به همان اندازه که بزرگسالان مبتلا و بیمار کنرد اولین بار ۲۱ سپتانر همنر همنر باشد. اما سه ماه بعد از هنکاک وزیر بهداشت انگلیس در 14 دسامبر این موضوع را در میان گذاشت و 19 دسامبر بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس را به طور کلی اعلام کرد.

آمار بیماران به پنجاه نفر در انگلیس روزانه به بیش از هزار نفر رسیده است. گزارش‌ها از افزایش سرسام‌آور مراجعین به بیمارستان‌ها در این کشور حکایت دارد و ظرفیرفیت پذیرش پزشک معالج دممارفی اوضاع در حدی وخیم است که گفته می‌شود برخی از بیماران در بیمارستان‌های جنوب شرقی انگلیس دارور گمبولانحتارنرنسوارنرنر.

دولت انگلیس برای ساخت ویروس جدید که به گفته وزیر بهداشت، از دست دولت خارج می شود، مناطق بیشتری از کشور را در بالاترین سطوح مرزهای منطقه ای قرار داده است. به این تعداد بالغ بر 44 انگلیسی تنها در شرایط هضطراری قادر به خروج از خانه هستند و پیش بینی می‌شوین ماداداوپیش

بالاترین مقامات مسئول در امور بهداشت و درمان انگلیس، ولز و اسکاتلند و ایرلند شمالی امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: تنها مانع ما در این رابطه، دسترسی به واکسن است که یک مشکل جهانی است و احتمالا تا چند ماه آینماری.

عملیات تزریق واکسن از سه شنبه ۱ آذر در سراسر انگلیس آغاز شد و ۸ بالغ بر ۹۵۰ هزار نفر این واکسن را در انگلیس دریافت کرد.

دولت جانسون با تشکیل معاونت نظارت بر واکسن کهرونا در وزارت بهداشت امیدوار بود معاونت نظارت بر واکسن کهرونا در وزارت بهداشت امیدوار بود معاورم شهروندان بتانراام تماونت داشته باشد. پیشتر گفته بودند که انتظار بازگشت روال زندگی به شرایط عادی تا آن زمان واقعی بینانه نیست.

جرمی هانت وزیر بهداشت پیشین و کمیسیون کمیسیون بهداشت انگلیس چندی پیش هشدار اعلام کرده بود که ذخیره شده اینردن دارکشکش.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما