آنچلوتی: ما قدرت برد داریم، سرنوشت بارسا مهم نیست

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، امشب در گروه D لیگ قهرمانان اروپا حساس ترین دیدار رئال مادرید و اینتر برای ظهور یک تیم پیشرو بود که با برتری 2-0 رئال مادرید و صعود به عنوان تیم اول به پایان رسید. تونی کروس در دقیقه 17 و مارکو آسنسیو در دقیقه 79 برای رئال مادرید گلزنی کردند و اینتر پس از استعفای نیکولو بارلی در دقیقه 64 10 نفره شد.

مربی واقعی کارلو آنچلوتی در پایان بازی گفت: ما کیفیت و قدرت قهرمانی در لالیگا را داریم و می توانیم یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان باشیم. من معتقدم که می توانیم با هر تیمی در اروپا رقابت کنیم. شاید از نظر فشار و دفاع تیم هایی بهتر از ما باشند اما ما هم تیم قدرتمندی هستیم و نقاط قوت خود را داریم. رئال تیم باتجربه ای است و همیشه مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان است.

روند حذف بارسا از لیگ قهرمانان:مهم نیست فردا در بازی بایرن و بارسا چه اتفاقی می افتد و بارسا به لیگ اروپا می رود یا به یک چهارم نهایی می رسد. مهم این است که امروز بردیم و به عنوان تیم اول صعود کردیم. – البته من بازی را تماشا خواهم کرد و سپس تا مرحله یک چهارم نهایی باید منتظر تساوی باشیم.

شرایط واقعا عالی: « ما امروز در بخش هایی از بازی خوب بازی نکردیم، اما از همه نظر وضعیت خوبی داریم. ما از هیچ حریفی نمی ترسیم و تیم را در سطح بسیار بالایی می بینم. به خصوص خوشحالم که کلین شیت کردیم و تمرکز زیادی روی دفاع داشتیم. این یک پیروزی تیمی ارزشمند بود.»

مودریچ در 36 سالگی بهترین بازیکن زمین است: « واضح است که مودریچ در این سن نیاز به استراحت دارد و اکنون 5 روز تا بازی بعدی فرصت داریم. من معتقدم لوکا در خانه به خوبی استراحت می کند و زندگی خارج از فوتبال بسیار ساده و حرفه ای است. مودریچ عالی است، اما من نگاه ویژه ای به کاماویگا و فد والورده نیز دارم. آنها هر دو خوب بازی می کنند و تعهد زیادی به تیم دارند.

شرایط بنزما برای دربی یکشنبه:یوویچ امروز خیلی خوب کار کرد و مهره مفیدی در فاز حمله بود. تا روز دربی فرصت داریم و باید ببینیم کریم قرار است چگونه باشد. فکر می کنم او مقابل اتلتیکو خواهد بود.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما