از این خوراکی های مفید هم باید ترسید!

[ad_1]

اگر بر این باور بوده اید که هر چه میوه ها و سبزیجات بیشتری بخورید، بیشتر می توانید مراقب سلامتی خود باشید، وقت آن است که در مورد آن فکر کنید.

دویچه وله در ریدرز دایجست به نقل از دویچه وله می نویسد: «کارشناسان هشدار می دهند که مصرف زیاد و زیاد غذا، هر چقدر هم که سالم باشد، غیرقانونی است و سلامتی را به خطر می اندازد. برخی از غذاهای سالم که نباید در مصرف آنها زیاده روی شود عبارتند از:

کلم بروکلی

این یک غذای فوق العاده پر از آنتی اکسیدان های مفید برای کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی است، اما سطوح بالای بروکلی می تواند منجر به کم کاری تیروئید شود. این سبزی حاوی تیوسیانات است که می تواند جذب ید را برای بدن سخت تر کند.

شیر بادام و آب سبزیجات

مشکل جایگزین های شیر گاو مانند شیر بادام، بلغور جو دوسر، شاهدانه، دانه های سویا، نارگیل و غیره این است که آنها اغلب بسیار فرآوری شده و حاوی مقدار زیادی قند اضافه شده هستند. در واقع، آب این گیاهان معمولاً حاوی مقدار کمی از گیاه واقعی است. به عنوان مثال، یک لیوان شیر بادام متوسط ​​تنها حاوی چهار مغز بادام است.

چای سبز

این چای سرشار از کاتچین یا آنتی اکسیدان های قوی است که به مبارزه با سرطان، التهاب و بیماری های قلبی کمک می کند. با این حال، تانن‌های موجود در چای سبز نیز می‌توانند در جذب «آهن غیرهم» (آهن گیاهی) اختلال ایجاد کنند، بنابراین اگر سطح آهن پایینی دارید یا در معرض خطر کمبود آهن هستید از نوشیدن چای سبز همراه با وعده‌های غذایی خودداری کنید.

مرکبات

در حالی که مرکبات برای اکثر افراد سالم هستند، مرکبات مانند گریپ فروت می توانند با اثرات لیست طولانی داروها، از جمله برخی استاتین ها و آنتی هیستامین ها تداخل داشته باشند. اگر دارو مصرف می کنید، همیشه با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که از نظر مصرف مرکبات ایمن هستید.

برنج قهوه ای

در حالی که برنج قهوه ای می تواند منبع غلات کامل باشد، می تواند حاوی سطوح بالاتر آرسنیک نسبت به برنج سفید باشد، بسته به محل رشد آن. مصرف روزانه برنج قهوه ای و محصولات حاوی مشتقات برنج قهوه ای ممکن است منجر به افزایش قرار گرفتن در معرض آرسنیک شود. مسمومیت با آرسنیک در صورت عدم درمان می تواند باعث مشکلات جدی سلامتی و حتی مرگ شود.

اا

اکثر مردم به اندازه کافی سبزیجات برگدار از جمله اسفناج را در رژیم غذایی خود دریافت نمی کنند. سبزیجات برگ دار منبع عالی ویتامین ها و مواد معدنی کم کالری از جمله منیزیم، لوتئین، فولات و ویتامین K هستند. اما برای افرادی که شایع ترین نوع سنگ کلیه به نام اگزالات کلسیم را دارند، اسفناج می تواند مشکل ساز باشد زیرا حاوی سطوح بالایی است. اگزالات، که می تواند منجر به سنگ کلیه در افراد در معرض خطر شود.

اب

حتی نوشیدن بیش از حد آب در مدت زمان کوتاه می تواند تعادل الکترولیت شما را مختل کند که به نوبه خود می تواند منجر به کاهش خطرناک سطح سدیم در بدن شما شود.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما