انویدیا سعی دارد دنیای مجازی و فیزیکی را با آواتارهای هوش مصنوعی – Zomit پر کند

[ad_1]

انویدیا پلتفرم جدیدی برای ساخت آیتم های مجازی به نام Omni Avatar معرفی کرده است. این پلتفرم تعدادی فناوری مختلف مانند فناوری تشخیص گفتار، گفتار مصنوعی، ردیابی چهره و انیمیشن آواتار سه بعدی را ترکیب می کند. به گفته انویدیا، این پلتفرم می تواند از تعدادی عامل مجازی برای تامین انرژی خود استفاده کند.

به گزارش Verge، مدیر عامل انویدیا، جنس هوانگ، در کنفرانس سالانه GTC این شرکت، مجموعه‌ای از نمایش‌ها را با استفاده از فناوری Omni Avatar انجام داد. در یکی از این اطلاعیه ها، یک شخصیت انیمیشن زیبا در یک کیوسک دیجیتالی از طریق منوی رستوران فست فود با یک زوج صحبت می کند و به سوالاتی مانند اینکه کدام اقلام گیاهی هستند پاسخ می دهد. این شخصیت از فناوری ردیابی چهره برای حفظ ارتباط چشمی با مشتریان و پاسخ به حالات چهره آنها استفاده می کند. هوانگ در مورد این فناوری گفت:

برای فروشندگان هوشمند، استارت آپ ها و خدمات مشتری مفید خواهد بود.

آواتار از Omniverse آواتار از Omniverse

در اطلاعیه دیگری، نسخه متحرک Huang به سوالاتی در مورد موضوعات مختلف از جمله تغییرات آب و هوایی و تولید پروتئین پاسخ داد و در نسخه سوم، این شخص از آواتار واقع گرایانه خود به عنوان شخصیت حاضر در یک کنفرانس تلفنی استفاده کرد. تماس گیرنده در یک کافه شلوغ لباس معمولی پوشیده بود، اما آواتار مجازی او هوشمند لباس پوشیده بود و هیچ صدایی در پس زمینه وجود نداشت. نمونه دوم بر اساس پروژه Maxine Nvidia است. پروژه ای که هدف آن حل مشکلات رایج (مانند پخش جریانی با کیفیت پایین و تماس چشمی) در کنفرانس ویدئویی با استفاده از اصلاح یادگیری ماشین است.

مقاله مرتبط:

اعلامیه Omniors Avatar بخشی از چشم انداز اجتناب ناپذیر Nvidia برای “کل جهان” است. این فناوری، مانند Metavars، اساساً در مورد جهان های مجازی و مشترک است که امکان همکاری از راه دور را فراهم می کند. اما در مقایسه با دیدگاه ارائه شده توسط متا (فیسبوک سابق)، انویدیا کمتر به آوردن جلسات اداری به واقعیت مجازی اهمیت می دهد و بیشتر به شبیه سازی محیط های صنعتی با همتایان مجازی خود و ایجاد آواتارهایی که با مردم در دنیای واقعی تعامل دارند، اهمیت می دهد. .

مثل همیشه، نسخه آزمایشی فناوری انویدیا به خوبی عمل کرد، اما هنوز نمی دانیم که این فناوری چقدر در دنیای واقعی مفید خواهد بود. به عنوان مثال، در مورد نمایشگرهای کیوسک، مشخص نیست که آیا مشتریان واقعاً این نوع تجربه تعاملی را به انتخاب ساده موارد از یک منو ترجیح می دهند یا خیر. هوانگ در توضیح خود خاطرنشان کرد که تأخیر پاسخ آواتار حدود دو ثانیه بود، کندتر از یک انسان واقعی. بنابراین در صورتی که مشتری عجله داشته باشد، این فناوری کاربرد چندانی نخواهد داشت. به علاوه، در حالی که فناوری Maxine طراحی درخشانی به نظر می رسد، ما هنوز تاثیر آن را در دنیای واقعی نمی بینیم.

نظر شما در مورد فناوری Omni Avatar چیست؟

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما