اولین عینک صوتی Anker با قیمت 200 دلار – Zomit معرفی شد

[ad_1]

Anker روند عینک هایی را دنبال می کند که فراتر از چشم هستند و اکنون بخشی از سیستم گوش دادن به موسیقی هستند. امروز ، نام تجاری Soundcore این شرکت Soundcore Frames را با قیمت 199.99 دلار معرفی کرد. با این قیمت می توانید دسته ها و قاب های عینک مورد نظر خود را خریداری کنید. 10 قاب مختلف برای انتخاب وجود دارد ، اما نگهدارنده های ضخیم این عینک همیشه در همان سبک مشکی زیبا هستند. این محصول در اواسط نوامبر و در وب سایت های Anker ، Amazon و Best Buy به فروش می رسد در دسترس.

عینک های صوتی را متصل کنید

به گفته Varge ، این عینک مانند هدفون بی سیم واقعی عمل می کند و در هر کدام دو بلندگو وجود دارد. این یک استراتژی است که ما با شرکت های دیگر مانند Razer دیده ایم. لنگر در عینک شما تغییر دسته ها و افزودن آنها را به یک فریم متفاوت آسان می کند. از دیگر ویژگی های این عینک می توان به لنزهای قطبی ، فیلترهای نور آبی و لنزهای نسخه اشاره کرد. حاشیه های اضافی در مدلهای مختلف با قیمت 49.99 دلار موجود است. این شرکت به مردم امکان می دهد فریم ها را به طور مجازی با برنامه تلفن هوشمند Soundcore برای Android و iOS امتحان کنند.

عینک های صوتی را متصل کنید

مقالات مرتبط:

در هر دسته دو بلندگو وجود دارد و در بیشتر موارد اکثر مردم متوجه پخش عینک شما در حال پخش موسیقی نمی شوند. اما اگر صدای موسیقی را زیاد کنید ، قطعاً آن نیز نشت می کند.

عمر باتری حداکثر 5.5 ساعت پخش مداوم و Soundcore Frames تخمین زده می شود ضد آب و دارای گواهینامه می باشد این IPX4 است. مانند بوز و دیگران ، این عینک از حرکات ساده ای مانند ضربه زدن و کشیدن روی دسته ها برای کنترل محتویات استفاده می کند.

انکر می داند که این اولین تلاش او برای ایجاد عینک های دو منظوره در منطقه ای است که در حال حاضر توسط شرکت های قدرتمندی مانند Bose و تا حدی آمازون مدیریت می شود. در نتیجه ، این شرکت امیدوار است نقش خود را در پیشبرد مفهوم عینک و معرفی این محصول جدید به افراد بیشتری در سراسر جهان ایفا کند.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما