اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، به قند خون مبتلا هستید

[ad_1]

در ابتدا بهتر است بدانیم که دو نوع دارد. نوع اول، تا قبل از سن 40 سالگی در بدن می‌شود و غیرقابل تحمل است. نوع دوم، بعد از سن 40 در بدن پیدا می‌کند که دارای سبک زندگی مناسب قابل درک است.

به گزارش هلثی، درمان، وضعیت خاموش شدن قرن است. نوع دوم آن رایج‌تر بوده و به دلیل سبک زندگی اشتباه به وجود می‌آید. عدم تحرک کافی، تغذیه نامناسب و اضافه کردن وزن به دلیل وجود آمدن در بدن هستند.

بیماری، بیماری است که نشانه‌های خاموشی در بدن دارد و ما متوجه می‌شویم که این بیماری را می‌شویم که نماواری می‌شویم که نماواوشی.

ما می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ادامه، با ۱۰ نشانه خاموش شدن در بدن آشنا شوید.

۱. دست‌شویی رفتن‌های مکر

اولین علامت نوع دوم، تکرر عفونت است. در بدن ما مقدار زیادی از قند (گلوکز) ، استفاده از آن وجود دارد که کلیه تشخیص دفعات آن‌ها می‌دهد. در این صورت تعداد دست‌شویی‌ها زیاد می‌شود و در هر بار، میزان ابتلا به محسوسی بیش از حد طبتعی است.

۲. تشنه‌تر از حد معمول

برای اینکه قند اضافی در خون ما دفع شود، بدنی آب بیشتر می‌کند. کسانی که خاموش دارند، علائمی مانند تشنگی بیش از حد نیز دارند. در این صورت، بیشتر از حد معمول از آبمیوه، نوشابه و شیرکاکائو می‌کند.

۳. کاهش وزن بی دلیل

قندهای به دست آمده از موادغذایی، که برای سوختن ماهی ها و حفظ بقای بدن به آنها نیاز دارند، به راحتی از بدن خارج می شوند بدون اینکه سلول های بدن ما از آنها مصرف کنند.

در این صورت ما انرژی مورد نیاز برای هضم را پرداخت کرده است. انرژی دریافت می‌کنیم. در این صورت است که بدون هیچ رژیم غذایی و تحرک بیشتر، لاغر می‌شود.

۴. گرسنگی بیش از حد معمول

بالا بودن سطح قند (گلوکز) در بدن به معنای تعمیم قند مورد نیاز ماهیچه های بدن نیست. در واقع، انسولین موجود در خون ما به خوبی برای بدن ما کار نمی‌کند و ما بیش‌تمر و زودتر از حالمر و زودودر از حال منر نمامر گاز حال منر فنمامر گاالمر است. این گرسنگی کاذب نبوده و در اکثر مواقع با افت فشاری و سرگیجه همراه است.

۵. نتایج همیشگی

توصیه های همیشگی برای درمان داروهای نرمال است. نتیجه‌ها به این دلیل به وجود می‌آیند که غذاها، سوخت برای سلول‌های بدن را امین نمی‌کند و قندوادای نمی‌کند و قندواسز نمی‌کند و ندوای.

۶. حالات بد روحی

به دلیل وجود گلوکز علاوه بر بدن، حالاتی مانند عوارض موقتی را تجربه می‌کنیم. پس نسبت به تغییراتی در حال خود هم چیزهای لازم را داشته باشید. حتی اگر بدون دلیل رخ دهد.

۷. تاری دید

شروع با مسدود کردن رگهای خونی پشت چشم‌ها، باعث تاری دید می‌شود. گلوکزی که بر اثر نتیجه در خون ما وجود دارد نوع متفاوتی با گلوکزهای رایج برای سوخت بن هسنار نمنارین نبناریننگنگ.

اولین نشانه‌ی درمان با رفع تاری دید همراه است به شرط آن که هر چه سریع‌تر برای درمان اقدام کند. .

۸. بهبود در بهبود زخم ها و خونریزی

آیا بیمار به بیمار یا مرض قند هستید؟  ۱۰ نشانه خاموش که باید بشناسیم

دیر خوب شدن زخم‌ها و بند آمدن خونریزی در هنگام بریدگی یا سوختگی، از نشانه‌های دیگر دریافت است. این نشانه‌ها ممکن است با فاکتورهای پوستی نیز بروز کند که در هر دو صورت، بهتر است هر دو صورت، بهتر است آزورورر بهتر اوست آزورویر بهتر است اوست آزوروارت

۹. بیحسی و خوابرفتگی دست و پا

یکی از نشانه‌های خاموش در بدن مانند بی حسی در انگشتان پا، صدمه به رگ‌های عصبی است. این صدمات می‌تواند با بی‌حسی و خواب‌رفتگی‌های مکرر دست‌ها و پاهای خود را نشان دهند که نباید به آن‌ها بپردازند. زیرا آسیب رگهای عصبی بدن، غیرقابل ترمیم است.

۱۰. بیماری های بیماری

وجود بیش از حد قند در بیماری، باعث جذب باکتری‌ها در منطقه تناسلی می‌شود. بنابراین، بیماری‌های بیماری‌هایی و بیماری‌های ناشی از بیماری‌های می‌توانند علائم خاموش شوند.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور