اگر در خوابیدن مشکل دارید، این ۷ ماده غذایی را نخورید!

[ad_1]

خوراکی‌هایی که شب می‌خوریم به راحتی می‌توانند باعث بی‌خوابی و بدخوابی ما در طول شب شوند. این خوراکی‌ها را بشناسیم تا خواب بهتری داشته باشم

به گزارش hdresearch، موارد زیادی برای کیفیت خواب شما از پریشانی عاطفی تا بیماری‌های جسمی مانند دیارد، موارد قادی بر کیفیت خواب شما از پریشانی عاطفی تا بیماری‌های جسمی مانند دیارد، بیماورد ایبیاوریک.

شاید همه ما می‌دانیم که مصرف می‌کنند قبل از خواب، برای این که می‌خوابند، راحت نمی‌خوابند، یک فاجعت. قهوه یا چای قبل از خوابیدن را انجام دهید.

آنچه قبل از خواب می‌خوریم، تأثیر ویژه‌ای در کیفیت خواب ما دارد، اما مطالعات نشان می‌دهد که حتی می‌خمارخم حتی بر زمارخب است حتی بر زنارخب.

یک رژیم غذایی به طور کلی برای حفظ یک الگوی خواب سالم بسیار مهم است. از خوراکی‌های سالم و برخی از خوراکی‌های نه‌چندان سالم، می‌توانند پشت بی‌خوابی شما باشند. در اینجا به موارد آن‌ها اشاره شده است:

اوه، نه؟

اگر در خوابیدن مشکل دارید، این ۷ ماده غذایی را نخورید!

غذاهای تند را قبل از خوابیدن نخورید، زیرا این غذاها می‌توانند باعث ناراحتی معده و سوزش قلب شوند. سوزش سر دل هنگام خوابیدن بدتر می‌شود، زیرا اسید معده در مری جمع می‌شود.

با این حال برخی از مطالعات وجود دارد که نشان می‌دهد غذای تندی قبل از خواب می‌تواند کابوس‌ها دافز کند. بیدار شدن مکرر در طول شب، ساعت حساس در طول شب را نابود می کند و باعث ایجاد احساس منفی می شود.

فست فود

اگر در خوابیدن مشکل دارید، این ۷ ماده غذایی را نخورید!

فست فود و سایر میان‌وعده‌های چرب برای هضم بدن سخت هستند و چیزهایی می‌توانند به سوزش قلب تبدیل شوند. هرچه غذایی شما بیشتر داشته باشید، اسید معده بیشتر خواهد کرد.

بدیهی است که این شرایط، خواب را چالش برانگیز می کند. سعی کنید در این شرایط به سمت چپ بدن خود دراز بکشید تا اسید مری خود را کاهش دهید.

دسر

اگر در خوابیدن مشکل دارید، این ۷ ماده غذایی را نخورید!

بعد از یک روز یک درمان خوب و شیرین، مانند یک دریافت کامل است. متأسفانه آخرین کاری که باید قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید، افزایش قند خون است.

خوردن دیرهنگام دسر باعث احساس هوشیاری و بالا رفتن انرژی شما می‌شود. قبل از خوابیدن از خوردن شکلات پرهیز کنید، زیرا هم حاوی کافئین است و هم حاوی شکر است.

شکلات حاوی ترکیبی به نام توبرومین است که ضربان قلب را افزایش می دهد و ممکن است به بی خوابی کمک کند.

مرکبات

اگر در خوابیدن مشکل دارید، این ۷ ماده غذایی را نخورید!

میوه به طور کلی انتخاب سالم و متخصصان تغذیه یک توصیه می‌شود که با هر وعده غذایی آن را میل کنید. اما مرکبات بسیار اسیدی هستند و می‌توانند باعث سوزش سردل یا بیماری رفلاکس دستگاه گوارش شوند.

همچنین مرکبات دارای قند زیاد هستند و می‌توانند انرژی زیادی به شما بدهند. میوه های خوب دیررس شامل انجیر، کشمش، انگور، سیب، کیوی و پاپایا برای شما بهتر است از خوردن مرکبات آنر.

کلم بروکلی

اگر در خوابیدن مشکل دارید، این ۷ ماده غذایی را نخورید!

کلم بروکلی یک ماده غذایی سالم برای گنجیدن در رژیم غذایی شما است. با این بروکلی حاوی فیبر زیادی است که می‌توان مدت زمان زیادی را برای هضم شدن مصرف کند. تمامی گیاهان صلیبی به دلیل ایجاد گار در هنگام هضم، بدنام هستند. نمونه های دیگر شامل جوانه بروکسل، کلم و گل کلم است.

گوشت

اگر در خوابیدن مشکل دارید، این ۷ ماده غذایی را نخورید!

گوشت‌ها، گوشت قرمز حاوی خوراکی‌های مخصوص خوراکی زیاد است. بنابراین هضم آن مدت زمان زیادی طول می‌کشد و می‌توانید شما را بیدار نگاه کنید.

خوردن گوشت برای شام مشکلی ندارد، اما بهتر است از آن چیزی که میل کنید و شب‌هایی را که گوردک شب‌هایی که گوردک هستند.

بهتر است شب‌ها گوشت‌های کم‌چرب مانند بوقلمون، سینه مرغ یا منابع گیاهی مانند ماست و اسنجاج.

رئیس

اگر در خوابیدن مشکل دارید، این ۷ ماده غذایی را نخورید!

اگر بی‌خوابی شما به نحوی است که هر شب چند بار از خواب می‌پرید تا دستشویی کنید، از خوردن کرفس یور. کرفس حاوی آب زیادی است و بهتر است آن را در شب مصرف کنید.

کرفس می‌تواند به آسانی مثانه شما را کند. خوراکی‌هایی مانند هندوانه، خیار و کاهو نیز از این قسم خوراکی‌ها می‌شوند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما