این باشگاه مجهز به قابلیت ضبط محتوای چت صوتی است

[ad_1]

Clubhouse شامل ویژگی های جدیدی مانند “جستجوی جهانی” برای جستجوی محتوای تماس ها ، “پخش مجدد” برای ضبط محتوای صوتی ، “کلیپ ها” برای ایجاد یک فایل صوتی ضبط شده 30 ثانیه ای برای اشتراک گذاری و “صدا فضایی” برای کاربر بهتر است. تجربه برای همه کاربران

عملکرد جستجوی جهانی

کاربران باشگاه خانه می توانند از این ویژگی در قسمت جستجو استفاده کنند ، علاوه بر جستجوی نام افراد و اتاق ها ، می توانند به راحتی محتویات چت روم ها را با کلمات کلیدی مورد نظر خود جستجو کنند. این اولین بار است که این ویژگی در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می گیرد.

جستجوی جهانی در حال حاضر برای کاربران Android و iOS در دسترس است.

عملکرد پخش مجدد

قابلیت دیگری که به زودی در دسترس همه کاربران غیر بتا قرار می گیرد ، پخش مجدد است که به کاربران اجازه می دهد محتوای صوتی چت ها را ضبط کنند.

کاربران باشگاه می توانند محتوای صوتی را از چت روم ها ضبط و بارگیری کنند. پس از ضبط محتوای صوتی ، مدیران اتاق چت می توانند گزینه ضبط را با توجه به نیاز خود فعال یا غیرفعال کنند. این ویژگی برای ضبط محتویات چت روم های عمومی در نظر گرفته شده است.

عملکرد کلیپس

ویژگی کلیپ ها در حال حاضر برای برخی از کاربران در دسترس است ، جایی که آنها می توانند کلیپ های 30 ثانیه ای از محتوای چت عمومی را ضبط کرده و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

برای کلیپ های کوتاه 30 ثانیه ای ، کافی است روی نماد قیچی ضربه بزنید ، سپس محتوای مورد نظر خود را انتخاب و بارگیری کنید ، یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. نماد قیچی در پایین صفحه برای کاربران نمایش داده می شود.

عملکرد صدای فراگیر

Clubhouse تلاش می کند تا Spotial Audio را در اختیار همه کاربران Android و iOS قرار دهد تا تجربه صوتی بهتری در این پلتفرم داشته باشند و تصور کنید وقتی در چت روم ها هستند در یک اتاق کنفرانس واقعی هستند.

ویژگی های جدید می تواند بسیار مفید باشد و به نظر می رسد کاربران آنها را به خوبی می بینند.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما