بارسلونا یک ویرانه است ؛ صبر هواداران به پایان رسیده است

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، رونالد کومان ساعات سرنوشت ساز را می گذراند. هیئت مدیره بارسلونا به سرپرستی خوان لاپورتا بدون شک در حال آزمایش هلندی است که آیا می تواند در بازی شنبه مقابل اتلتیکو روی نیمکت بارسلونا بنشیند.

بارسلونا در یک بازی دیگر در لیگ قهرمانان یک شبه با بنفیکا 3-0 شکست خورد و در دو دیدار مرحله گروهی 6 گل به ثمر رساند. اولین رسوایی دو هفته پیش در نیوکمپ اتفاق افتاد ، جایی که بارسا هیچ حرفی برای گفتن مقابل بایرن مونیخ نداشت و نه تنها در آگوست 2020 شکست 8 گل را جبران نکرد ، بلکه سه گل نیز دریافت کرد.

سپس نارنجک ها دو بار متوالی با گرانادا و کادیز در لالیگا مساوی کردند. تنها پس از توقف روی زمین در کادیز ، زمزمه های آزادی کومان شدت گرفت.

بارسا می خواست بازی را 100 درصد در مقابل سی ادی دیز ببرد اما در نهایت بدون گل متوقف شد. در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی ، رونالد کومان به سادگی بیانیه را خواند و تأکید کرد که تیم او نباید برنده شود. کومان معتقد است که کسب سهمیه نیز موفقیت آمیز است که نه خوان لاپورتا و نه کاپیتان های تیم با آن موافق نیستند. هواداران همچنین انتظار دارند بارسا قهرمان شود.

در حالی که شایعاتی مبنی بر جایگزینی او با ژاوی یا روبرتو مارنیتز شنیده می شد ، لاپورتا گفت که نیمکت را عوض نمی کند و مربی بارسلونا نیز کومان مقابل لوانته است. این بازیکن هلندی در روز بازی با لوانته به دلیل استعفای خود مقابل کادیز روی سکو قرار گرفت و بارسا در غیاب او 3 بر صفر پیروز شد. عملکرد قابل قبول و هجومی بارسا موجی از امید را در بین هواداران بارسا برانگیخت و به نظر می رسید که کومان حداقل تا زمستان روی همین روند باقی می ماند ، اما امشب همه چیز متفاوت بود.

بارسا در همان دقیقه 2 بازی را باخت به بنفیکا میزبان با یک گل توسط داروین نونز باخت. در دقیقه 33 ، کومان تصمیم عجیبی گرفت و جرارد پیکه را کشید و گاو 17 ساله ای را به خط حمله اضافه کرد. تغییری که اصلا جواب نداد و بارسا در نیمه دوم دو گل دیگر دریافت کرد. داروین ن زز ez و رافا سیلوا به گل تاریک بارسلونا پیوستند و تیم نیز به دلیل استعفای ارلیگ گاسیا 10 نفره بازی را به پایان رساند.

بارسا پس از دو بازی در صدر جدول با صفر امتیاز قرار دارد و در دو بازی بعدی به مصاف دینامو کیف می رود. هر نتیجه ای غیر از برد در این دو بازی ، رسیدن بارسا به شانزده بازی اخیر را بسیار دشوار می کند و احتمالاً بارسا بعد از سالها صعود خود را از دست می دهد ، که این یک ننگ تاریخی خواهد بود.

بارسا همچنین شنبه میزبان اتلتیکو در ونداموتورپولیتانو است ، در حالی که ممکن است کومان هرگز این فرصت را نداشته باشد که بارسا را ​​در این بازی بزرگ هدایت کند. خوان لاپورتا هفته گذشته گفت که صبر او محدود است ، آیا باید به پایان این صبر فکر کنیم؟

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما