بازار داغ رامالا و دعانویسی آنلاین

[ad_1]

ارو- بازار دعا و طلسم و جادو داغ است. نیازی نیست زمان زیادی را صرف کنید، فقط یکی از این کلمات را جستجو کنید تا صدها پیشنهاد دریافت کنید. البته رقابت در این بازار سیاه بسیار شدید است. به نوعی برخی از این سایت ها اثربخشی کار خود را نیز تضمین می کنند.

به گزارش فرارو یکی از مومنان ساکن شهرهای غربی کشور می گوید که نمازش را ضمانت می کند. بنابراین اگر مشتری پاسخی دریافت نکرد، می تواند با او تماس بگیرد تا پول خود را پس بگیرد.

دیگران مصاحبه هایی را با مشتریان خود ارسال کردند تا ثابت کنند که بسیاری به رویکرد او پاسخ داده اند.

برخی می گویند فرقه و گروهی دارند و فعالیت هایشان زیر نظر آنها انجام می شود.

اما همه این مناسک و دعانویسان برای حوزه فعالیت خود دسته بندی هایی دارند. مهمترین آنها جلوگیری از طلاق، فال، بازگشت عزیز، حفظ، باز کردن و لغو طلسم و جادو است.

هزینه نوشتن دعای مشتری چقدر است؟

اعداد و دعاها عدد ثابتی ندارند. اما قیمت آنها از 50000 تومان و گاهی تا 20 میلیون تومان شروع می شود. با این حال، جمعیت کسانی که نمره بالا می گیرند، خیلی زیاد نیست. چون می دانند با قیمت ده ها میلیون مشتری، چیز زیادی به دست نمی آورند.

یک دعانویس مستقر در یکی از شهرهای شمال غربی ایران می گوید نوشتن دعای خودت حدود 70 دقیقه طول می کشد. بنابراین بابت زحماتش 700 هزار تومان می گیرد.

راوی دیگری که از محل نگهداری او اطلاعی در دست نیست، گرانی نماز را ذکر کرده است. او می گوید که برخی از ابزارهای خود را از کشورهای حوزه خلیج فارس وارد می کند. به همین دلیل مشتریان او نباید از قیمت های 2 میلیون تا 5 میلیون تومانی انتقاد کنند.

گروهی از این دعانویسان نیز برای هر دعا قیمت متفاوتی دریافت می کنند. مثلاً بهای طلسم و سحر باطل گرانتر است و دعا برای نگهداری و فال ارزانتر است.

اما برخی قیمت عمومی نمی گذارند و می گویند فقط زمانی که تماس می گیرند و مشکل را بررسی می کنند قیمت می گویند.

بازار دعانویسان حسابی است!

بازار سیاه رامالا و دعانویسی برای گروهی از نان و آب خوب مختل شده است. در صورتی که برخی از آنها ساعات کاری مشخصی برای خود دارند و در ایام تعطیل پاسخگوی مشتریان نیستند.

سیدرضا یکی از چهره های معروف بازار سیاه و کتاب مقدس رامالا است. بیش از 38000 فالوور دارد و فقط از ساعت 13:00 تا 22:00 به مشتریان پاسخ می دهد.

البته مراجعه به آن آسان نیست. سیدرضا گفت: مشتریان باید ابتدا به شماره واتساپ پیام دهند و منشی نوبت به آنها بدهد.

جالب اینجاست که برخی از نمازگزاران نامی برای خود دست و پا کرده اند. اگر برخی از دعانویسان مشتاق خود را جای آنها بگذارند.

مثلا دعانویسی که خود را درویش معرفی می کند در فضای مجازی گفتگوهای زیادی دارد. اما او می گوید که مشتریان در نهایت ماهیت و فریب داستان را درک خواهند کرد.

گروهی دیگر تازه کار هستند و نماز اول وقت را با قیمتی بسیار کم یا مجانی برای جذب مشتری می خوانند.

بازار کمکی آموزش دعانویسی

برخی علاوه بر دعانویسی، افراد را برای ورود به این بازار سیاه تربیت می کنند. اما ثبت نام در آنها آسان نیست. داوطلب باید تمام اطلاعات شخصی خود را در اختیار مربی قرار دهد و در صورت موافقت در دوره شرکت کند.

در فصل های آموزشی نیز از فراگیری ابجده، نوشتن دعا و تعویذ، شناخت دوقلو، آموزش تعمیم و اجرای طلسم های عشق و محبت، آموزش تحسین و حصار دائمی و آموزش قدرت جادویی به عرش نیز به عنوان یک کار همه کاره یاد شده است. پادشاهی.

البته برخی به صورت رایگان این کار را انجام می دهند و با فیلم و تصویر به متقاضیان آموزش می دهند.

یأس و ناامیدی جامعه باعث افزایش خرافات و توهمات شد

امان الله قرایی مقدم، جامعه شناس درباره رواج فال گویی و دعانویسی در جامعه می گوید: وقتی جامعه ای دچار یأس و ناامیدی می شود، رسیدن به آرزوها و اهداف ناممکن است و مردم خود را مقدم بر اهداف خود می بینند، درماندگی را می بینند، به سرنوشت می اندیشند. در چنین شرایطی خرافه و ریا گسترش یافت.

وی ادامه داد: جامعه شناسانی مانند مارکس معتقد بودند که مردم تاریخ را می سازند یا مورخ و انسان شناس بزرگ گوردون چایلد می گوید مردم خود را می آفرینند. در چنین شرایطی وقتی انسان خود را ضعیف بداند، مسلم است که خرافات، فالگیری، دعانویسی، فالگیری، شمن پرستی و توتمیسم تشدید می شود.

البته این جامعه شناس معتقد است که این خرافات ریشه در تاریخ بشر دارد.

به گفته قریه مقدم اولین مردم برای جان سالم به در بردن از بلایای طبیعی به خرافات متوسل شدند. در آن زمان برخی ادعا می کردند که توانایی داشتن نیروهای خیر و شر را دارند. این خرافه و ریا در بسیاری از نقاط جهان ادامه دارد و همچنان وجود دارد. به عنوان مثال، شمنیسم هنوز در آفریقا دیده می شود.

او درباره رامالا در ایران می گوید: البته در کشور ما به دلیل شرایط خاص و سختی که حاکم است، خرافات و رامالا تشدید شده است.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما