با ۱۰ عادت سالم شبانه، راحت‌تر لاغر شوید

[ad_1]

این نکته ثابت شده پیروی از برخی از عادات ناسالم در هنگام شب، می‌تواند یکی از اصلی‌ترین موارد افزایش وزن باشد.

ب

حفظ از کافئین: نوشیدنی‌های حاوی کافئین کیفیت خواب را مختل می‌کنند و زیاد می‌کنند. همچنین نظم زیستی را به هم می‌زند و باعث افزایش وزن می‌شود. نوشیدن یک لیوان شیر گرم یا آب مطمئنا احساس بهتری به شما خواهد داد.

روز مادر: مصرف کربوهیدراتهای پیچیده در وعده شبانه مانند ماننکارونی یان مان کامل، به شما برای احساس سیری طولانی مدت و انرژی به دریافت اضافه کمک خواهد کرد.

جلوگیری از خوابیدن بعد از شام: اگر پس از خوردن فورا به رختخواب مراجعه کنید، مطمئنا چاق شد. این می‌شود باعث شود که در بدن می‌کند و سوء هاضمه ایجاد شود. بنابراین، بهتر است شام یک و نیم تا ۲ ساعت پیش از خواب میل شود.

یکی از مهم‌ترین دلایل اضافه وزن کم خواب است، زیرا بر متابولیسم بدن تأثیر می‌گذارد و روندی‌های کان ش. اگر به اندازه کافی نخوابید، احساس گرسنگی افزایش می‌یابد و کورتیزول بیش از حد معمول تولید می‌شود. علاوه بر این، ممکن است از استراحت ناکافی نیز مانع از تحرک و ورزش می‌شود. بنابراین، سعی کنید حتما شب‌ها ۷ تا ۸ ساعت بخوابید.

خاموش کردن تلفن همراه: مطالعات نشان داده که نور منتشر شده از موبایل، لپ تاپ یا تلویزیون، سطح ملاتونین یرار در مغز به مقصرار ب ملاتونین تنظیم کننده خواب و بیداری است و زمانی که سطح آن بدن را کاهش دهد، عوارض تاهش می‌یابد، عوارض یخاهش می‌یابد، عوارض یخاهش می‌یابد، عوارض بیخناواس کنچه‌واب ز.

زود خوابیدن: استاد دانشگاه بریگهام یانگ نشان داده اند زنانی که برنامه غذایی صحیح را دنبال می کنند و در یک ساعت به خواب میروند و از خواب بیدار می شوند (حتی در تعطیلات آخر هفته) می توانند بیشتر را از دست بدهند.

نوشیدنی چای بابونه: چای بابونه حاوی مواد شیمیایی گیاهی است که به بهبود خواب کمک می کند. همچنین مطالعات نشان داده است چای بابونه به عنوان یک عامل ضد عارضه در بدن عمل می کند و درمان بیماری و ناراحتی معده را کاهش می دهد که به کاهش وزن کمک می کند.

مصرف غذا: تحقیقات جدید نشان می‌دهد که خوردن یک اسنک کوچک می‌تواند به کاهش کمک کند. محققان درریفتاه هندی كه 30 تا 60 دقيق قبل از خام

انجام یوگا: تحقیقات ثابت کرده که تمرین یوگا یکی از بهترین فرمهای ورزشی برای ذهن و روان شماست. طبق مطالعات، زنان دارای وزن بیشتری هستند که از خواب پیش می‌روند، یوگا برنامه شبانه خود را می‌سازند، روز و روز می‌کنند، روز وروز نروز.

تنظیم اتاق: تنظیم درجه حرارت اتاق خواب، یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کوچک کردن سایز دور کمر است. تحقیقات نشان می دهد که سرمای خفیف باعث کاهش وزن می شود.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.