بهبود و پیشرفت Huawei Matebook D15 نسخه 2021 – Zomit

[ad_1]

هواوی Matebook D15 2021 را در اولین روزهای سال 2021 ارائه کرد. این لپ تاپ جایگزین نسخه قبلی می شود که با همین نام عرضه شده بود. با نگاهی به مدل جدید ، به نظر می رسد که هواوی با به روز رسانی مجموعه ویژگی های این نوت بوک محصولی بی عیب و نقص را روانه بازار می کند. زیرا عملکرد نسخه جدید نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است.

ما قصد داریم ادامه دهیم لپ تاپ هواوی Matebook D15 2021 از طریق ذره بین نگاه کنید و ببینید Huawei چه کارکردهایی دارد Matebook D15 را نسبت به نسل قبلی بهبود بخشیده است.

لپ تاپ هواوی D15 2021 مجهز به پردازنده قدرتمند نسل 11 اینتل است

با استفاده از سخت افزار جدید ، Matebook D15 2021 عملکرد خود را در مقایسه با نسخه قبلی به میزان قابل توجهی بهبود بخشید و برخلاف نسل قبلی ، با پیکربندی با پردازنده نسل 11 اینتل وارد بازار شد. به عبارت دیگر ، مهمترین تغییر در Mitobook D15 2021 ارتقاء آن به نسل 11 پردازنده Intel Core i5-1135G7 اینتل است. این پردازنده با لیتوگرافی 10 نانومتری تولید می شود و دارای 4 هسته و 8 نخ پردازشی است. حداکثر فرکانس Core i5-1135G7 می تواند به 2.4 گیگاهرتز برسد.

ارتقاء CPU عملکرد این لپ تاپ را در آزمایش CineBench R15 حدود 38.5 درصد بهبود بخشید. همچنین عملکرد GPU لپ تاپ جدید Matebook D15 (گرافیک یکپارچه Iris Xe) در معیار 3DMark11 به 164 improved بهبود یافته است که در نوع خود بی نظیر است.

هواوی موبایل فارسی

از نظر RAM ، کاربران 16 گیگابایت رم DDR4 در اختیار دارند. فضای دیسک لپ تاپ Matebook D15 در نسخه جدید شامل یک درایو SSD است سریع NVMe PCle با ظرفیت 512 گیگابایت ، که به خوبی با نیازهای کاربران مناسب است.

6؛ سریعتر از همیشه

بر خلاف نسخه قبلی که مجهز به اتصال بی سیم Wi-Fi 5 بود ، این بار هواوی لپ تاپ D15 2021 نسخه 6 Wi-Fi و 1.5 بلوتوث را در یک عملیات بسیار کاربردی استفاده کرد. سیستم ارتباطی بی سیم WiFi 6 در حالت اسمی می تواند سرعت رایانه را تا 2.4 گیگابایت بر ثانیه در اختیار کامپیوتر قرار دهد که 2.7 برابر سریعتر از نسخه قبلی است.

علاوه بر این ، استفاده از آنتن دوگانه 2X2 MIMO به استفاده از استاندارد ارتباط 802.11ax کمک می کند ، شما همیشه می توانید سرعت شبکه و اینترنت خود را در سطح عالی نگه دارید و از ثبات ارتباط لذت ببرید.

به لطف بهبود سیستم خنک کننده ، دفع گرما بهتر است

هواوی استفاده از پنکه ای به نام Shark Fin و لوله های حرارتی دوگانه توانستند روند اتلاف گرما در این لپ تاپ را تا 24 درصد بهبود بخشند. سیستم خنک کننده D15 نسخه 2021 از فن هایی استفاده می کند که تیغه های آنها تنها 0.2 میلی متر ضخامت دارد.

هواوی موبایل فارسی

این ، علاوه بر استفاده از لوله های حرارتی 6 و 8 میلی متری ، نه تنها عملکرد خنک کننده را بهبود می بخشد. اما نویز کمتر از 5 دسی بل است که عدد بسیار رضایت بخشی است. بنابراین می توانید با لپ تاپ جدید هواوی در آرامش و سکوت کار کنید.

بهبود زیرساخت های نرم افزاری ؛ Huawei Share در اختیار شماست!

به لطف عملکرد Huawei Share 3 ، امکان اتصال گوشی های Huawei به این لپ تاپ وجود دارد. کافی است NFC گوشی را روشن کرده و در گوشه سمت راست صفحه کلید لپ تاپ قرار دهید تا محتوای گوشی روی صفحه لپ تاپ نمایش داده شود.

هواوی از Huawei Share 2 در نسخه های قبلی Matebook پشتیبانی کرده بود ، که اجرای برنامه را بر روی تلفن غیرممکن کرد. اما در نسخه جدید Huawei Share 3 ، کاربران می توانند حداکثر سه برنامه تلفن هوشمند را بر روی لپ تاپ اجرا کنند.

در نهایت ، باید گفت که Huawei Mitobook D15 2021 ظاهر زیبا و ظاهر زیبای مدل قبلی خود را حفظ کرده است. اما از نظر تجهیزات و وسایل ارتباطی کاملاً مدرن شده است. در حقیقت ، هواوی با استفاده از پردازنده نسل 11 اینتل این محصول را به گزینه ای عالی برای پردازش فشرده تبدیل کرده است.

لپ تاپ هواوی Matebook D15 2021 در حال حاضر در کشور ما موجود است و به دلیل پیشرفت هایی که نسبت به نسل قبلی داشته است ، ارزش خرید دارد. می توانید این لپ تاپ هوآوی را تهیه کنید از طریق این پیوند ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما